abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 september 2014 @ 11:36:30 #51
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_144510037
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:31 schreef Omega het volgende:

[..]

Heb jij nog antwoord gehad? Weet je of ze gewoon zelfde bedrag als vorig jaar afschrijven, of kijken ze naar je proxy rest van het jaar ;)
Niks gehoord nog. Ik wacht nog ff af, maar annuleer anders gewoon. Denk dat binnenkort die 15% kortingscode nog wel gaat komen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_144510107
Proxy en korting? Cool dat is dubbel :)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_144514213
Kan iemand mij kort uitleggen wat een proxy is, en hoe je dat precies doet? Zal veel geld schelen als ik het zo hoor :P Maar ben een noob op dit gebied haha
Only the strong survive
  Redactie Sport zondag 14 september 2014 @ 14:38:56 #54
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_144514304
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:35 schreef TheGOAT het volgende:
Kan iemand mij kort uitleggen wat een proxy is, en hoe je dat precies doet? Zal veel geld schelen als ik het zo hoor :P Maar ben een noob op dit gebied haha
+1
pi_144514952
Zorgt ervoor dat het lijkt alsof je vanuit een ander land online bent in lekentaal :P . Hiervoor is een applicatie voor je browser genaamd http://hola.org/.
pi_144650350
Kan echt niet wachten. Maar het duurt nog zo lang -O-
pi_144698569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 09:05 schreef TheFastOne het volgende:
Kan echt niet wachten. Maar het duurt nog zo lang -O-
Veel te lang :(

4 oktober begint het pre season gelukkig al :)
Das zaterdag over 2 weken

en 28 oktober begint het echte seizoen das al over 6 weken ongeveer 39 dagen nog maar :)
Is te doen maar eigenlijk te lang
heb er wel echt zin in
-
pi_144699232
In the 3 point era, only Michael Jordan, Adrian Dantley, LeBron James and Kevin Durant scored more points in their age 23-25 seasons than Arenas. Unlike those four, Arenas will never be a Hall of Famer.

Las een memoire over Gilbert Arenas. Voor diegenen die hem in 2005/2006 gezien hebben, deze man stond op hetzelfde niveau als Kobe en LeBron. Herinner mij nog 60 punten @ de Lakers, 54 @ Phoenix. Shawn Marion was misschien wel de beste verdediger in de NBA toen. Deze man scoorde game-winners met walk-off 3-punters. Maar die stat hierboven, geeft maar aan hoe goed hij was.

Favoriete Arenas moment;


_O_

Verdediger is in shock dat hij uberhaupt vanaf daar schiet, het publiek is in awe, de commentators ook. Deze wedstrijd knalde hij 4 3'tjes achter elkaar erin met een kapotte knie, speelde ook maar een minuut of 12 in deze game. Had de vorige wedstrijd ook niet gespeeld vanwege z'n knie. En dan nog dit kunnen. Wat een fenomeen was het, jammer van z'n blessures.

Oh, hij is btw pas 32.
Only the strong survive
pi_144723332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:46 schreef TheGOAT het volgende:

Favoriete Arenas moment;


_O_

Agent Zero _O_

Jammer genoeg zo gek als een achterdeur, met wapens zwaaien in de kleedkamer e.d.
pi_144742873
Bledsoe misschien naar de wolves..
Als dit ze lukt mogen ze denk ik tevreden zijn met dit offseason. Zelfs als ze rubio traden voor bledsoe is het denk ik best aardig.
Jong talent met wiggins en misschien bennet als die nog wat laat zien en dan bledsoe als nieuwe go to guy die al wel echt wat kan
-
pi_144773654
Als Bledsoe voor Wiggins komt wordt het helemaal athlethic run-and-gun daar, met alleen maar zwarte spelers die springen en rennen. Vraag me uberhaupt af hoe goed de Wolves zullen zijn, denk dat ze gaan tegenvallen en max 30 wedstrijden winnen
Only the strong survive
pi_144779843
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:49 schreef TheGOAT het volgende:
Als Bledsoe voor Wiggins komt wordt het helemaal athlethic run-and-gun daar, met alleen maar zwarte spelers die springen en rennen. Vraag me uberhaupt af hoe goed de Wolves zullen zijn, denk dat ze gaan tegenvallen en max 30 wedstrijden winnen
Ik denk het ook. Denk alleen dat het niet echt tegenvalt hoor. Wiggins en bennet moeten gewoon nog ontwikkelen in de nba en zullen niet al voor extreem veel extra wins zorgen. Zeker niet in vergelijking met love.
Playoffs halen ze niet dit jaar denk ik maar als ze een redelijke pick kunnen krijgen maken ze een kans in de komende jaren
-
pi_144780089
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:49 schreef TheGOAT het volgende:
Als Bledsoe voor Wiggins komt wordt het helemaal athlethic run-and-gun daar, met alleen maar zwarte spelers die springen en rennen. Vraag me uberhaupt af hoe goed de Wolves zullen zijn, denk dat ze gaan tegenvallen en max 30 wedstrijden winnen
Ik begrijp je niet helemaal, Rubio is toch blank? Evenals Pekovic, Buddinger.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_144784193
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 08:40 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik begrijp je niet helemaal, Rubio is toch blank? Evenals Pekovic, Buddinger.
Bledsoe kan niet zomaar binnen gehaald worden, dat zal met een sign-and-trade moeten gebeuren waar Phoenix vast Rubio bij zal willen hebben (of misschien Pekovic?) Vraag is echter of ze nog een PG nodig hebben als Rubio, zeker eentje die niet kan schieten.

Maar afgezien van Pekovic die veel minuten speelt zal het team overwegend zwart zijn. Budinger komt off multiple injuries, vraag is hoe goed en gezond hij is.

Dit team is los zand allemaal dan. Veel talent, maar weinig team, en zeker weinig team-defense. Atletisch, individuele kwaliteiten, maar lijkt mij niet een team om op te bouwen. Maar prove me wrong Wolves!
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 september 2014 @ 20:16:12 #65
426493 crew  PippenScottie
pi_144800666
Nick Young heeft geregeld dat de Lakers rookies hem het hele seizoen Daddy Swag noemen! 8-)

http://mweb.cbssports.com(...)-daddy-swag?v=1&vc=1
pi_144814228
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:08 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Bledsoe kan niet zomaar binnen gehaald worden, dat zal met een sign-and-trade moeten gebeuren waar Phoenix vast Rubio bij zal willen hebben (of misschien Pekovic?) Vraag is echter of ze nog een PG nodig hebben als Rubio, zeker eentje die niet kan schieten.

Maar afgezien van Pekovic die veel minuten speelt zal het team overwegend zwart zijn. Budinger komt off multiple injuries, vraag is hoe goed en gezond hij is.

Dit team is los zand allemaal dan. Veel talent, maar weinig team, en zeker weinig team-defense. Atletisch, individuele kwaliteiten, maar lijkt mij niet een team om op te bouwen. Maar prove me wrong Wolves!
Ok maar je begon met als Bledsoe voor Wiggins komt. Dan lijkt me niet dat Rubio ook gaat. Misschien bedoelde je Bledsoe voor Rubio. Ja dan wordt het inderdaad helemaal een run 'n gun team, met de blanke Pek die mag uitrusten bij de eigen basket ;)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_144819969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:25 schreef Omega het volgende:

[..]

Ok maar je begon met als Bledsoe voor Wiggins komt. Dan lijkt me niet dat Rubio ook gaat. Misschien bedoelde je Bledsoe voor Rubio. Ja dan wordt het inderdaad helemaal een run 'n gun team, met de blanke Pek die mag uitrusten bij de eigen basket ;)
Oh haha typte Wiggins ipv Rubio idd, Wigginis gaan ze echt niet traden nu :P En al helemaal niet voor Bledsoe, my bad!
Only the strong survive
pi_144821890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Oh haha typte Wiggins ipv Rubio idd, Wigginis gaan ze echt niet traden nu :P En al helemaal niet voor Bledsoe, my bad!
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze wiggins gaan traden.

Maar als ze rubio doen kan het misschien best een aardig team worden. Aan de andere kant is rubio denk ik een betere passer die ervoor kan zorgen dat wiggins meer kansen krijgt in de aanval waardoor hij zich beter ontwikkeld
-
pi_144830897
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Oh haha typte Wiggins ipv Rubio idd, Wigginis gaan ze echt niet traden nu :P En al helemaal niet voor Bledsoe, my bad!
No problem, maar het maakt je antwoord inderdaad logischer.

Phoenix heeft helemaal niets aan Rubio, met IT2 en The Dragon zijn ze al goed bezet in het backcourt. Ze moeten een goede center of small forward proberen te krijgen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_144895650
Bledsoe voor 70 miljoen en 5 jaar bij Phoenix.

Vind het een gewaagde deal voor Phoenix. Sowieso hebben ze Dragic en Isiaih Thomas long-term. Dit zijn 3 pure point guards, je kan dus moeilijk met een 3-guard line-up gaan spelen, in tegenstelling tot bijv. GS waar iemand als Klay Thompson ook redelijk op de 3 kan spelen.

Daarnaast; wat heeft Bledsoe laten zien? 43 wedstrijden waarin hij goed was, en veel talent bij de Clippers. Maar wel een deel een meniscus-blessure gehad. Een speler die veel op atletisch vermogen leunt.

Aan de andere kant; een jonge, veelbelovende speler. Een cap die waarschijnlijk enorm gaat groeien.

Maar toch, zonder vroegtijde opt-out clausule, vind ik 70 miljoen investeren in hem een groot risico, zeker gezien dat je Thomas én Dragic en mogelijk de andere Dragic ook nog krijgt.
Only the strong survive
pi_144911877
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef TheGOAT het volgende:
Bledsoe voor 70 miljoen en 5 jaar bij Phoenix.

Vind het een gewaagde deal voor Phoenix. Sowieso hebben ze Dragic en Isiaih Thomas long-term. Dit zijn 3 pure point guards, je kan dus moeilijk met een 3-guard line-up gaan spelen, in tegenstelling tot bijv. GS waar iemand als Klay Thompson ook redelijk op de 3 kan spelen.

Daarnaast; wat heeft Bledsoe laten zien? 43 wedstrijden waarin hij goed was, en veel talent bij de Clippers. Maar wel een deel een meniscus-blessure gehad. Een speler die veel op atletisch vermogen leunt.

Aan de andere kant; een jonge, veelbelovende speler. Een cap die waarschijnlijk enorm gaat groeien.

Maar toch, zonder vroegtijde opt-out clausule, vind ik 70 miljoen investeren in hem een groot risico, zeker gezien dat je Thomas én Dragic en mogelijk de andere Dragic ook nog krijgt.
Ja precies.. Ik snap het ook niet..
Misschien willen ze een van hun nog gaan traden?
-
pi_144911973
http://ffilms.org/doin-it(...)basketball-nyc-2012/

Doin' it in the park. Prachtige docu over de streetball-cultuur van NY.
pi_144923380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef TheFastOne het volgende:
http://ffilms.org/doin-it(...)basketball-nyc-2012/

Doin' it in the park. Prachtige docu over de streetball-cultuur van NY.
Ik vind die basketball documentaires altijd zo geweldig. Zeker degene over de betere spelers. Ik heb die van lebron al een paar keer gezien en vind die echt geweldig om te kijken
-
pi_144924171
nog maar 8 dagen tot de summer league!
-
pi_144925300
Preseason.
Summer league is al geweest.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_144938640
Jalen and Bill League Preview moet even op zich laten wachten doordat Simmons zich een beetje heeft laten gaan over Goodell. 3 weken schorsing -O-
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2014 @ 21:43:33 #77
426493 crew  PippenScottie
pi_144938776
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:41 schreef TheFastOne het volgende:
Jalen and Bill League Preview moet even op zich laten wachten doordat Simmons zich een beetje heeft laten gaan over Goodell. 3 weken schorsing -O-
Dan doen Jalen en Jacoby de preview.

Works for me...

Zach Lowe is ook prima!
pi_144944067
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dan doen Jalen en Jacoby de preview.

Works for me...

Zach Lowe is ook prima!
GOT TO GIVE THE PEOPLE...

WHAT DO WE GIVE 'EM?
pi_144944291
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:05 schreef Omega het volgende:
Preseason.
Summer league is al geweest.
Grapje, dat bedoelde ik. Iemand praatte toevallig tegen me over de summer league
-
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 september 2014 @ 23:49:05 #80
426493 crew  PippenScottie
pi_144944354
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:40 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

GOT TO GIVE THE PEOPLE...

WHAT DO WE GIVE 'EM?
GIVE THE PEOPLE WHAT THEY WAAAANT!!!
pi_144944661
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

GIVE THE PEOPLE WHAT THEY WAAAANT!!!
Deze man _O_
pi_144957967
Rondo 6-8 weken eruit, heeft z'n vinger gebroken bij 'een val thuis'. Is al geopereerd. Vraag me af of hij over 8 weken er alweer staat, breuken helen snel, maar zo snel? En dikke streep door de rekening, mist training camp en eerste maand van het seizoen

EDIT:

http://boston.barstoolspo(...)oor-trampoline-park/

Let the rumours start once again...

[ Bericht 38% gewijzigd door TheGOAT op 27-09-2014 16:59:41 ]
Only the strong survive
pi_144962920
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:52 schreef TheGOAT het volgende:
Rondo 6-8 weken eruit, heeft z'n vinger gebroken bij 'een val thuis'. Is al geopereerd. Vraag me af of hij over 8 weken er alweer staat, breuken helen snel, maar zo snel? En dikke streep door de rekening, mist training camp en eerste maand van het seizoen

EDIT:

http://boston.barstoolspo(...)oor-trampoline-park/

Let the rumours start once again...
Kevin Love had vorig jaar ook een breuk in z'n hand en die deed er volgens mij 12+ weken over.
pi_145025901
Ik las net een stukje dat de cavs in gesprek zijn met de pacers om roy hibbert te traden voor waiters, brandon haywood en een first round pick.
Als dit ze lukt heeft dit team echt alles.... Scorend vermogen, rebound vermogen, rim protectie. alles... Lijkt mij een goede trade. in ieder geval voor de cavs wat denken jullie
-
pi_145078471


Blijft raar..
hhhhh
pi_145078499
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:52 schreef stephan92 het volgende:
Ik las net een stukje dat de cavs in gesprek zijn met de pacers om roy hibbert te traden voor waiters, brandon haywood en een first round pick.
Als dit ze lukt heeft dit team echt alles.... Scorend vermogen, rebound vermogen, rim protectie. alles... Lijkt mij een goede trade. in ieder geval voor de cavs wat denken jullie
Als hibbert zo speelt als in 2013 playoffs dan is dat een mega scary team, ook wel goede deal voor pacers denk ik
hhhhh
pi_145078506
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:52 schreef stephan92 het volgende:
Ik las net een stukje dat de cavs in gesprek zijn met de pacers om roy hibbert te traden voor waiters, brandon haywood en een first round pick.
Als dit ze lukt heeft dit team echt alles.... Scorend vermogen, rebound vermogen, rim protectie. alles... Lijkt mij een goede trade. in ieder geval voor de cavs wat denken jullie
Ik denk aan band wagons.
pi_145079878
http://www.nba.com/lakers/2014-media-day-minute-kobe-bryant

'biggie or tupac'

'biggie'

verdomme kobe..
hhhhh
  Redactie Sport woensdag 1 oktober 2014 @ 05:01:58 #89
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_145081431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Als hibbert zo speelt als in 2013 playoffs dan is dat een mega scary team, ook wel goede deal voor pacers denk ik
Ja precies dat denk ik ook. Is eigenlijk precies wat ze missen. En voor de pacers is het denk ik ook goed want die hebben nu helemaal geen offense meer.
Zou wat zijn als het gebeurd
-
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:18:00 #91
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_145081433
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 01:07 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.nba.com/lakers/2014-media-day-minute-kobe-bryant

'biggie or tupac'

'biggie'

verdomme kobe..
Ah, Kobe is een kenner :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_145086960
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 17:52 schreef stephan92 het volgende:
Ik las net een stukje dat de cavs in gesprek zijn met de pacers om roy hibbert te traden voor waiters, brandon haywood en een first round pick.
Als dit ze lukt heeft dit team echt alles.... Scorend vermogen, rebound vermogen, rim protectie. alles... Lijkt mij een goede trade. in ieder geval voor de cavs wat denken jullie
Dan hoop ik dat Hibbert speelt zoals vorig seizoen...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_145096123
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat Hibbert speelt zoals vorig seizoen...
Dan nog.. Hij hoeft niet aan te vallen alleen de basket te beschermen en dat deed die best goed vorig jaar
-
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:57:51 #94
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_145102890
Ik heb die leaguepass opgezegd maar zie nog steeds games van komend seizoen als purchased staan? Meer mensen last van? Beetje vaag.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_145115254
Zaterdag begint pre-season, pre-season is gratis te zien voor iedereen, zin an!
Only the strong survive
pi_145118475
Denk jullie dat de NBA League Pass nog goedkoper gaat worden? Anders wacht ik nog ff met het aankopen ervan.
pi_145155836
morgen begint het preseason eindelijk :D :D :D :D :D :D :D :D :D
-
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 14:52:36 #98
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_145156366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:06 schreef danusz1986 het volgende:
Denk jullie dat de NBA League Pass nog goedkoper gaat worden? Anders wacht ik nog ff met het aankopen ervan.
Schijnt dat er als preseason begonnen is vaak een 10% kortingscode komt nog.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_145210355
1e game is niet op tv uitgezonden en daarom niet te zien :'( Vanavond wel Cavs vs. Macabi
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport zondag 5 oktober 2014 @ 12:12:15 #100
426493 crew  PippenScottie
pi_145210867
Pelicans verslaan de Heat in de eerste wedstrijd van de preseason.
De Heat hebben hun starters best wel veel speeltijd gegeven, de Pellies lieten vooral de reserves opdraven.

Jimmer Fredette was grote man bij New Orleans. Legendarische college speler die het in de NBA nog niet heeft kunnen waarmaken. Je zou zeggen dat voor een dodelijke driepuntschutter altijd wel ergens plaats is.
Ik hoop dat Fredette bij de Pelicans wel speeltijd krijgt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')