SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom op FOK!quote:
Haha n00b.quote:
Volgende week wordt het mooi weer, kun je fijn alvast even die boeken doornemen.quote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volgende week wordt het mooi weer, kun je fijn alvast even die boeken doornemen.
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar heb hele korte dagen de eerste 10 weken dus prima te doen
Zorg & Welzijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding doe je?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh ok leuk. Althans dat lijkt me zo.
Achteraf gezien had ik ook veel beter die richting op kunnen gaan. Ik schijn goed te zijn met mensenquote:
Poep schrapen van de billen van bejaarden bedoel jequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop hetZijn wel paar dingetjes die minder leuk zijn om te doen maar wen je wel aan
Ik vind van mezelf dat niet zo maar anderen vinden me vaak wel behulpzaam met ouderen enzquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik ook veel beter die richting op kunnen gaan. Ik schijn goed te zijn met mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |