SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom op FOK!quote:
Haha n00b.quote:
Volgende week wordt het mooi weer, kun je fijn alvast even die boeken doornemen.quote:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volgende week wordt het mooi weer, kun je fijn alvast even die boeken doornemen.
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar heb hele korte dagen de eerste 10 weken dus prima te doen
Zorg & Welzijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding doe je?
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh ok leuk. Althans dat lijkt me zo.
Achteraf gezien had ik ook veel beter die richting op kunnen gaan. Ik schijn goed te zijn met mensenquote:
Poep schrapen van de billen van bejaarden bedoel jequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop hetZijn wel paar dingetjes die minder leuk zijn om te doen maar wen je wel aan
Ik vind van mezelf dat niet zo maar anderen vinden me vaak wel behulpzaam met ouderen enzquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik ook veel beter die richting op kunnen gaan. Ik schijn goed te zijn met mensen.
Haha jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Poep schrapen van de billen van bejaarden bedoel je.
Elke baan heeft wel zijn mindere kanten, elke opleiding ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha jaMaar dat is gewoon een knop omzetten.. en er bestaat warm water en zeep om je handen te wassen dus boeiend ook eigenlijk
Daarom, zo denk ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Elke baan heeft wel zijn mindere kanten, elke opleiding ook.
Ik spreek uit ervaring, (niet dat ik zoooo oud ben maar ben wel hulpbehoevend nog) er is niets beters dan een mens die je helpt als het even niet lukt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb ook zoiets van als ik oud ben (of ik was gehandicapt) dan zou ik het ook fijn vinden als ik hulp krijg als het nodig is..
Daarom!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, (niet dat ik zoooo oud ben maar ben wel hulpbehoevend nog) er is niets beters dan een mens die je helpt als het even niet lukt.
Wat een warm onthaalquote:
Kut, maar ik doe net alsof ik het heel goed gaatquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat een warm onthaal
Hoe is het met mr Heatseeker?
Kijk zo zie ik het graag, lekker positief ook al gaat het rukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kut, maar ik doe net alsof ik het heel goed gaat![]()
. Positivisme heerst.
Hallonquote:
Hoe is het met mr. Vierkantquote:
Niks voor op FOK!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kijk zo zie ik het graag, lekker positief ook al gaat het ruk![]()
![]()
![]()
Waarom gaat het ruk
* SgtPorkbeans pakt zijn blocnote
Kutquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe het gaat hoef ik niet te vragen..
Oh okequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:50 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Niks voor op FOK!. Zelfs ik heb een zekere privé leven
.
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:51 schreef Amarantha het volgende:
Pork werk je nog bij de groenteboer?
Uhm, warm van het fietsenquote:
Lamquote:
Goed, vandaag weer boodschapjes gedaan met de nieuwe beansmobielquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, warm van het fietsenen honger.. pizza gaat zo in de oven
met u?
[..]
Lammaar hele weekend vol gepland dus geen tijd om te rusten
Ja uiteraardquote:
Nope, ik ga weer naar schoolquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja uiteraard
Heb jij eigenlijk al werk
Ik heb eindelijk eens een weekend rust. Lamballen op z'n max.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm, warm van het fietsenen honger.. pizza gaat zo in de oven
met u?
[..]
Lammaar hele weekend vol gepland dus geen tijd om te rusten
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk eens een weekend rust. Lamballen op z'n max.
Beansmobiel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed, vandaag weer boodschapjes gedaan met de nieuwe beansmobiel
Had graag mee gedaan met jequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk eens een weekend rust. Lamballen op z'n max.
Oh jaquote:
Zorg & Welzijn maar ben geen bijbaan nodig, heb genoeg inkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja
Maar je kunt er toch wel een bijbaantje bij doen
Welke studie doe je ook alweer
Is die al vies?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is precies zo eentje, alleen heb ik iets andere velgen er op
[ afbeelding ]
Oh, okéquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zorg & Welzijn maar ben geen bijbaan nodig, heb genoeg inkomen
Ah andere velgen is denk ik wel beter jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is precies zo eentje, alleen heb ik iets andere velgen er op
[ afbeelding ]
De eerste vliegen zitten al op de nummerplaat jaquote:
Wat een wijsheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik weet, soms zit het mee, soms zit het tegen.
Ik ga waarschijnlijk met licht gehandicapten stage lopen en het boeit me allemaal niksquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh, oké
Lekker de tarrels van bejaarden af schrapen dus
so hardcorequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met licht gehandicapten stage lopen en het boeit me allemaal niks
Ik heb deze velgenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah andere velgen is denk ik wel beter ja
Je weet niet wat je bij licht gehandicapte mensen voor moet stellen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
so hardcore
''licht gehanicapten''waar moet ik daarbij aan denken?
Okequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb deze velgen
[ afbeelding ]
Die gehandicapten kunnen je niet boeie of dat je poeptarrels moet verwijderen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met licht gehandicapten stage lopen en het boeit me allemaal niks
Nou ja, bij voor stoornissen/gebreken moet ik dan aan denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet wat je bij licht gehandicapte mensen voor moet stellen?
FOK!kers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou ja, bij voor stoornissen/gebreken moet ik dan aan denken
Laatste.. maar dat valt allemaal wel mee hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die gehandicapten kunnen je niet boeie of dat je poeptarrels moet verwijderen?
Uhm dat zit alweer in de maanden, oh wacht op FOK! ben ik nog maagd toch XDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Paar weken geleden alweer.
Jij?
quote:
Ik met mijn ex... ga er zondag weer heenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhm dat zit alweer in de maanden, oh wacht op FOK! ben ik nog maagd toch XD
3 maandjes .. denk ik
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik met mijn ex... ga er zondag weer heen![]()
.
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik met mijn ex... ga er zondag weer heen![]()
.
Dan wil ik ook even keurenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt
tevens pics om kijken of ze voor het Porkbeaks seal of approval in aanmerking komt
Picsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:08 schreef Heatseeker het volgende:
Als je van tattoos, kort rood haar, piercings en oorplugs houdt dan is zeker 9/10.
60kg kopje kleiner dan me. Uit Slowakije afkomstig. Nee geen picsquote:
Een post order bridequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
60kg kopje kleiner dan me. Uit Slowakije afkomstig. Nee geen pics.
baasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:11 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik hossel ze zo wel.
Wat wil een man/jongen nog meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:13 schreef Heatseeker het volgende:
Meer dan een jaar me gehad, toen ging het uit. Nu hebben we alleen nog seks met elkaar, en we zeggen nog wel hallo en zo wel.
En zo is het.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat wil een man/jongen nog meer
Wel de lusten maar niet de lasten
Sociaal hoor..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:13 schreef Heatseeker het volgende:
Meer dan een jaar me gehad, toen ging het uit. Nu hebben we alleen nog seks met elkaar, en we zeggen nog wel hallo en zo wel.
Nog zo'n zelfde vrouw.. erbij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat wil een man/jongen nog meer
Wel de lusten maar niet de lasten
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Verder dan hallo komen we vaak niet.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice
Maargoed, je bent niet voor niets uit elkaar dus shut up and fuck me
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Verder dan hallo komen we vaak niet.
Zit genoeg andere zooi inquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Cola zonder suikers is ranzig.
Regular Coca Colaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Cola zonder suikers is ranzig.
Mwah, met rum of slechte whisky is het goed te doenquote:
Nooit op , wat maakt het beter ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
Foots > Dr Pepper any day of the week
De smaak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit op , wat maakt het beter ?
Cola is de koning onder de frisdranken, kunnen we van bier niet zeggen in de alcoholische drankenlijstquote:
Blughquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Amarantha het volgende:
En een koud blikje coca cola vanille op zijn tijd waardeer ik ook wel
Echt wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cola is de koning onder de frisdranken, kunnen we van bier niet zeggen in de alcoholische drankenlijst
Ik mag dat juist wel .quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
Er zijn vele imitaties op de markt van het product. In Nederland is dit Dr Foots van de Bavaria Brouwerij. Dr. Foots bevat nog ouderwets suiker, daar waar de Nederlandse Dr. Pepper tegenwoordig verschillende kunstmatige zoetstoffen bevat. Daardoor is er een smaakverschil tussen beide ontstaan.
Dan zal het wel de suiker zijn![]()
Ik vind Dr pepper zo.. ja hoe omschrijf je smaakdof..
Foots heeft meer luchtigheid, aromaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mag dat juist wel .
Ben ook van plan om eens een mountain dew te proberen
Mountain dewquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mag dat juist wel .
mountain dewquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mag dat juist wel .
zal er eens kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Foots heeft meer luchtigheid, aroma.. overigens (net als dr pepper wel koud drinken) is het nog volgens mij alleen bij de jumbo te halen
je bent zelf een monster.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Mountain dew nog nooit gehad.. Monster ook niet
Waarom niet 7up? Dat dronk eerst altijd, toen ik nog geen bier dronk. Scheelt nu heel wat geld en koppijnquote:
Bij mountain altijd baja blast nemenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Mountain dew nog nooit gehad.. Monster ook niet
Oh het is AH merk in ieder geval iets met Lemon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom niet 7up? Dat dronk eerst altijd, toen ik nog geen bier dronk. Scheelt nu heel wat geld en koppijn
Bier tellen is voor homo's..Hoe bevalt het in je huisje dan?quote:
Die Ro-ald is goed bezig.. binnekort heeft hij pussy in huisquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bier tellen is voor homo's..Hoe bevalt het in je huisje dan?
ZZ top is waardeerbaar.quote:
Chill. Moet alleen nog een wasmachine hebben. Nu breng ik steeds de was naar mijn moeder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Bier tellen is voor homo's..Hoe bevalt het in je huisje dan?
Een pussy pussy of een poessie pussy?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die Ro-ald is goed bezig.. binnekort heeft hij pussy in huis
Krengen zijn duur, die van mij was goedkoop zonder digitale rotzooi en draait als een malle.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Chill. Moet alleen nog een wasmachine hebben. Nu breng ik steeds de was naar mijn moeder.
Ga er gewoon 1 stelen bij de Mediamarkt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:48 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Krengen zijn duur, die van mij was goedkoop zonder digitale rotzooi en draait als een malle.
Poessiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:47 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Een pussy pussy of een poessie pussy?
Met kleren douchenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je geen droger hebt oke, maar geen wasmachine ..
Tja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dat je geen droger hebt oke, maar geen wasmachine ..
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Chill. Moet alleen nog een wasmachine hebben. Nu breng ik steeds de was naar mijn moeder.
Vreselijk vond ik dat als kindquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Zou flashbacks krijgen naar afzwemmen voor diploma's
Ik ben voor een wasmachine aan het sparen want ik wordt zelf al gek van om de was steeds te moeten brengen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]Damn.. Mijn ouders zouden daar echt gek van worden. Breng wel eens een was naar mijn moeder maar dat is echt 1x in de 2 a 3 maanden een big shopper vol
Martelingquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vreselijk vond ik dat als kindMet kleding en alles moeten zwemmen
Zoveel meter onderwater moeten zwemmen met die kleren aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vreselijk vond ik dat als kindMet kleding en alles moeten zwemmen
*chagrijnige.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Marteling![]()
En dan die chaggerijnige kut nog met die vreselijke haak langs de kant
Hele zomervakantie met duikbril gezwommen, allemaal oorbellen opduiken op de camping.. toen moest ik dat dus doen zonder brilquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoveel meter onderwater moeten zwemmen met die kleren aan
lolquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben voor een wasmachine aan het sparen want ik wordt zelf al gek van om de was steeds te moeten brengen.
Dat is het beste , gewoon net zolang tot je geen lucht meer krijgt .quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hele zomervakantie met duikbril gezwommen, allemaal oorbellen opduiken op de camping.. toen moest ik dat dus doen zonder brilhad geen idee of ik de 7 meter al had gehaald lol blefef maar zolang mogelijk gaan
yolo waterpoloquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:00 schreef Heatseeker het volgende:
Heb jaren op zwemmen en waterpolo gezeten kan me prima redden zonder bril in het water.
Was inderdaad wel yolo ja, ging er een portie hard aan toequote:
je vond het wel lekker als de tegenstander aan je ballen zat zekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Was inderdaad wel yolo ja, ging er een portie hard aan toe.
Zit nu op korfbal, nu mogen alleen dames met korte rokjes eraan zittenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
je vond het wel lekker als de tegenstander aan je ballen zat zeker
Is het gemengd dan korfbal?Gewoon dames & heren? Stiekem aan de tetten zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zit nu op korfbal, nu mogen alleen dames met korte rokjes eraan zitten.
Oh inb4 korfbal huehuehue homo huehuehue samen douchen huehuehue.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zit nu op korfbal, nu mogen alleen dames met korte rokjes eraan zitten.
Oh inb4 korfbal huehuehue homo huehuehue samen douchen huehuehue.
Doe maar niet je bent al misvormt genoeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil misschien ook wel weer eens een sport gaan doen.. team of vechtsport wat ik al heel mijn leven wil maar niet weet welke
Korfbal is altijd gemengd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is het gemengd dan korfbal?Gewoon dames & heren? Stiekem aan de tetten zitten.
Basketbal is voor negers en niet in mijn regio beschikbaar, en het is veel makkelijker omdat er een bord achter zit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ja kom op ik kan niet de een ermee plagen en de ander niet
Maar korfbal kom opga dan basketballen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe maar niet je bent al misvormt genoeg.
Nee grapje Geo.
Whehe lichtelijk herkenbaar wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Mij lijkt het ook wel gaaf om Floorball te gaan doenwas ik op school altijd goed in. Rennen als een dolle.
Ik ging mooi los live op Pinkpopquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
Opzich wel aardig maar enorm druk, te duk..
quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ging mooi los live op Pinkpop
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haten op mensen die losgaan op pinkpop! .. der zijn er al zo weinig
Wat?quote:
Whatever.quote:
Wehehehe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Alleen matig dat ik amper hardcore muziek kan vinden om te downloaden
youtube converter?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Alleen matig dat ik amper hardcore muziek kan vinden om te downloaden
Ik kan alles vinden wat ik zoek behalve de hardcore/hardstyle liedjesquote:
Valt wel mee vind ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan is de kwaliteit toch erg matig of valt dat mee?
Geen dankquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat is best om aan te horen. Top ja, thanks Roald!![]()
![]()
mooiquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
Well swing a little more, little more o'er the merry-o
Swing a little more, a little more next to me
Swing a little more, little more o'er the merry-o
Swing a little more, on the Devil's Dance Floor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die post net iemand hier uit de straat op facebook, woon jij bij mij in de straat?quote:
Bierquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat gevoel in je kaken dat je soms krijgt als je bier drinkt, prikken enzo
Wie weetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die post net iemand hier uit de straat op facebook, woon jij bij mij in de straat?
Deze userquote:
Oh dat is wel jammer jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dat mag ik juist niet . verkeerde genen
Das zwaar kutquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel mn familie is er zwaar liefhebber van behalve ik
Goed naamkaartje gr grquote:
de hypequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Verheven van....het genot dat men bier noemt?
Is niet ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:48 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ah die fiets, nu snap ik um. No offense
Eensquote:
Xdxdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Goed naamkaartje gr gr
Waarom heb je in spiegelbeeld geschreven? xd
niet gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Aankomende dinsdag heb ik mijn eerste schooldag van mijn nieuwe opleiding, om 08:30 kick-off van het blok project en duurt een uurtjedaar moet ik dan mijn bed voor uitkomen
Daarom juist . Weet niet hoe belangrijk het is eigenlijk ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het erge is dat ik de rest van de dag verder niks meer heb.
Best wel je krijgt dan uitleg en de projectgroepen worden dan samengesteld enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom juist . Weet niet hoe belangrijk het is eigenlijk ?
Ga dan maar , en als je helemaal geen zin hebt meld je je maar ziekquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Best wel je krijgt dan uitleg en de projectgroepen worden dan samengesteld enzo
Samenstellen van projectgroepen wil je nooit in je leven missen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Best wel je krijgt dan uitleg en de projectgroepen worden dan samengesteld enzo
Inderdaad, kan je vaststellen of je iets moet gaan doen of dat je medestudenten het voor je gaan oplossen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Samenstellen van projectgroepen wil je nooit in je leven missen.
Ik stroom in het tweede jaar in dus ik ken ook nog niemandquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Samenstellen van projectgroepen wil je nooit in je leven missen.
Dat is kutquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:18 schreef klawie het volgende:
Gewoon chillen thuis wordt je vanzelf ergens ingedeeld
al gezien, ik "kende" hem nooit zo goed maar nu blijkt dat ik bijna alle bekende films met hem al heb gezienquote:
ohquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
al gezien, ik "kende" hem nooit zo goed maar nu blijkt dat ik bijna alle bekende films met hem al heb gezien
Die nog nietquote:
Meer vreemd, en wel beetje (romantische) drama, maar door manier van filmen wel mooi om een keer te zien. Plus Keira knightley in een kostuumdramaquote:
Ooh koekoekquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer vreemd, en wel beetje (romantische) drama, maar door manier van filmen wel mooi om een keer te zien. Plus Keira knightley in een kostuumdrama
joequote:
Het meest spannende vandaag was het aanzetten van de wasmachine.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heb je nog wat spannends beleefd vandaag flips?
Op sommige foto's is het wel net een skelet anders, daar hou ik dan ook weer niet vanquote:
"klapmongool"quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef Flippiee het volgende:
ik weet niet echt een mooie afkorting voor jouw naam.
Ahkbarquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:05 schreef Flippiee het volgende:
ik weet niet echt een mooie afkorting voor jouw naam.
Hoe kwam het ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Lang geleden dat ik schaafwonden hadEven vergeten hoe pijnlijk dat kan zijn met douchen (gaat zo enorm trekken)
Ik werd pas om 2 uur wakker vandaagquote:
We hadden vandaag een 7 kamp (normaal is dat een 6 kamp) van school, 1 van de onderdelen was een survivalbaan (zo'n opblaasbaar ding, luchtkussenidee). Laatste stukje dook ik door een tunneltje en toen schuurde mijn ellebogen over de luchtkussenquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hadden vandaag een 7 kamp (normaal is dat een 6 kamp) van school, 1 van de onderdelen was een survivalbaan (zo'n opblaasbaarding, luchtkussenidee). Laatste stukje dook ik door een tunneltje en toen schuurde mijn ellebogen over de luchtkussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |