Als ik zoek op "i wasnt born rich so i gotta grind" krijg ik maar 1 hit, maar de mix speelt niet af en ik kan hem zo 123 ook nergens anders vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef warp995 het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer waar in wordt gezegd 'I wasn't born rich so i gotta grind', ik dacht dat het makelijk te vinden was, niet dus. Iemand raad?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef poesjes het volgende:
Voor een project zoek ik dit, ben zelf ook wel aan het zoeken maar het proberen waard om hier even rond te vragen. Ik zoek een drum and bass, techno, tekno, trance of er iets tussen in met een vrij agressieve opbouw en daarna veel melodie. En het liefst geen teksten er in.
Ben benieuwd.
quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 04:38 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb dit hier een aantal jaar al eerder gevraagd en ga het nu gewoon nog eens vragen.
Vroeger, eind nineties of begin '00's was er een liedje met bijbehorende clip van een groep met een 'X.', meen ik me te herinneren. Het was een dance- of trance-achtig liedje, maar de clip vond ik toen - als kind - erg interessant. De clip was een horrorclip waarin de hoofdpersonen één voor één afgeslacht werden door een bijlmoordenaar. Ze zaten in een huisje in een bos, geloof ik. Ik meen - weet het niet zeker - dat er ook infrarood (dus groene) beelden in voorkwamen. Het was een populair liedje en dito clip, want ik heb 'm toen vak gezien op TMF. Iemand een idee?
Zelf gevonden, het kwam ineens in een helder moment:quote:Ik zoek een nummer (het is redelijk recent volgens mij) waar in de clip een grote groep jonge mensen op het strand dansen. Aanstekelijke melodie. Beetje party achtig.
Te makkelijk:quote:Op donderdag 11 september 2014 20:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek een clip van een break dance / hip hop nummer. Groep mannen tegen een groep vrouwen in een verlaten loods ofzo. Een blanke man met een afro en een neger van wie zijn pruik af valt. Iemand enig idee?
Yes dat is hem. Tnx.quote:
Doet me aan een sample van dit nummer denkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:39 schreef thettes het volgende:
Ik zoek het nummer dat de band hier speelt als herman finkers binnen komt
Ik kan me er weinig bij voorstellen. Wat is een rollend geluid?quote:Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef Shiva2007 het volgende:
Het kenmerkende van het nummer is dat er in het refrein een soort muziekloopje zit alsof het uit een spannend hoorspel komt (soort 'rollend' geluid). Het is zo kenmerkend dat iemand het wel moet weten...
http://www.rollinsound.com/quote:Op maandag 15 september 2014 15:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan me er weinig bij voorstellen. Wat is een rollend geluid?
Niet meer info? Man/vrouwelijke zang? Band of solo?quote:
Ik moest eigenlijk hier aan denken:quote:
Hoe kort?quote:Op maandag 15 september 2014 16:10 schreef Shiva2007 het volgende:
Het is een soort korte zich herhalend stukje gedurende het refrein. Ik heb dit geluid nog nergens anders ooit gehoord behalve dat ik het ooit misschien in een hoorspel gehoord moet hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |