abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 september 2014 @ 18:38:54 #76
862 Arcee
Look closer
pi_144279299
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:36 schreef schaakkipje het volgende:
Nee ik dacht ook aan roadblock maar daar komen flintstone en roadrunner niet in voor.
Maar toch bedankt. :)
True, maar de ervaring hier leert dat het maar zo iets anders wat er op lijkt kan zijn. ;)
pi_144281454
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

True, maar de ervaring hier leert dat het maar zo iets anders wat er op lijkt kan zijn. ;)
Ik weet het echt heel zeker O-)
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:57 schreef Casiotone het volgende:

Geen flintstones en of roadrunner maartoch..
Vol goede hoop met die Felix the Cat erbij, maar het is hem toch niet.

Volgens mij was het Fred Flintstone alleen of met die auto. Hoe Roadrunner er uit zag weet ik niet meer zo goed, maar ik heb het idee dat ze wel vaker voorkwamen in het clipje.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zondag 7 september 2014 @ 21:41:15 #79
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144290957
quote:
6s.gif Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Geen idee, maar de eerste zin in google levert dit op:


(en dan wel met aanhalingstekens natuurlijk)
goede nummer, verkeerde uitvoering.
Maar goed, ik weet nu hoe het nummer heet, dus misschien vind ik het nu wel :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_144297891
Speciaal geregistreerd voor dit topic omdat ik zo wanhopig op zoek ben naar een nummer maar er echt niet meer uit kom.

Had het nummer al eens eerder gehoord, maar had er toen geen fragment van. Heb toen ook uren lopen zoeken maar niets gevonden.

Nu kwam het vanavond toevallig voorbij in het programma Samantha en Michael houden zich Thai. Het is een heel simpel maar heel onheilspellend muziekje. Denk dat het dan ook eerder hoorde bij iets van Peter R. de Vries bij een reconstructie van een luguber misdrijf ofzo.

Kan iemand hier misschien helpen? Het muziek fragment begint op 21:40
http://www.rtlxl.nl/#!/sa(...)98-a2ee-a06c998d9586

Je moet er helaas wel voorbij vervelende reclames, ik weet niet of ik er wellicht ook een geknipt fragment van kan maken ofzo?
pi_144300227
Zoek een prachtig nummer wat lichtelijk te horen was aan het begin van de openings-aflevering van Expeditie Robinson, doorspoelen naar 00:38:

http://rtlxl.nl/#!/expedi(...)15-8acb-7759d2ba766c
pi_144303935
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 23:45 schreef milanm1989 het volgende:
Speciaal geregistreerd voor dit topic omdat ik zo wanhopig op zoek ben naar een nummer maar er echt niet meer uit kom.

Had het nummer al eens eerder gehoord, maar had er toen geen fragment van. Heb toen ook uren lopen zoeken maar niets gevonden.

Nu kwam het vanavond toevallig voorbij in het programma Samantha en Michael houden zich Thai. Het is een heel simpel maar heel onheilspellend muziekje. Denk dat het dan ook eerder hoorde bij iets van Peter R. de Vries bij een reconstructie van een luguber misdrijf ofzo.

Kan iemand hier misschien helpen? Het muziek fragment begint op 21:40
http://www.rtlxl.nl/#!/sa(...)98-a2ee-a06c998d9586

Je moet er helaas wel voorbij vervelende reclames, ik weet niet of ik er wellicht ook een geknipt fragment van kan maken ofzo?
Het is van de Inception soundtrack, geloof deze:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_144305804
Yes bedankt, dat is hem :D Vanaf 5:30.

Heb uren gezocht, voornamelijk in afleveringen van peter r. de vries. Weet 99% zeker dat het rustige onheilspellende gitaardeel deel in een loop daar ook eens in is gebruikt in een reconstructie. Maar Inception had ik nooit bedacht.

BEDANKT :)
pi_144325325
Weet iemand toevallih op welke toon de 2e stem van Santa's Party van Nick en Simon begint? Dan kan ik m zelf verder uit schrijven. Moet m instuderen als schoolopdracht, maar dat lukt me niet zonder iets op papier. Als er al ergens een uitgeschreven versie te vinden is zou dat natuurlijk helemaal fantastisch zijn.
pi_144339189
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een nummer wat tegenwoordig vaak op de radio te horen is (heb al de top 40 doorgespit maar kon niks vinden).

Het is een erg rustig (haast bombastisch/sober) nummer met klassieke (strijk?) instrumenten erin. Het is van/met een zangeres met een donker stemgeluid. Qua stijl past het in het rijtje met Adele, Amy Winehouse. Qua tekst zingt ze op een gegeven moment iets als 'from ashes to ashes, dust to dust...'.

Wie kan mij helpen?
  dinsdag 9 september 2014 @ 04:38:01 #86
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_144339247
Ik heb dit hier een aantal jaar al eerder gevraagd en ga het nu gewoon nog eens vragen.

Vroeger, eind nineties of begin '00's was er een liedje met bijbehorende clip van een groep met een 'X.', meen ik me te herinneren. Het was een dance- of trance-achtig liedje, maar de clip vond ik toen - als kind - erg interessant. De clip was een horrorclip waarin de hoofdpersonen één voor één afgeslacht werden door een bijlmoordenaar. Ze zaten in een huisje in een bos, geloof ik. Ik meen - weet het niet zeker - dat er ook infrarood (dus groene) beelden in voorkwamen. Het was een populair liedje en dito clip, want ik heb 'm toen vak gezien op TMF. Iemand een idee?
  dinsdag 9 september 2014 @ 06:30:10 #87
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_144339331
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:00 schreef hydraulix het volgende:
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een nummer wat tegenwoordig vaak op de radio te horen is (heb al de top 40 doorgespit maar kon niks vinden).

Het is een erg rustig (haast bombastisch/sober) nummer met klassieke (strijk?) instrumenten erin. Het is van/met een zangeres met een donker stemgeluid. Qua stijl past het in het rijtje met Adele, Amy Winehouse. Qua tekst zingt ze op een gegeven moment iets als 'from ashes to ashes, dust to dust...'.

Wie kan mij helpen?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_144339381
quote:
Dank je!
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:51:27 #89
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_144369147
Ik zoek een hiphop nummer waar in wordt gezegd 'I wasn't born rich so i gotta grind', ik dacht dat het makelijk te vinden was, niet dus. Iemand raad?
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2014 @ 22:45:07 #90
21636 Feestkabouter
pi_144373102
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef warp995 het volgende:
so i gotta grind
https://www.google.nl/sea(...)i+gotta+grind+lyrics

zit daar wat tussen?
pi_144374247
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef warp995 het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer waar in wordt gezegd 'I wasn't born rich so i gotta grind', ik dacht dat het makelijk te vinden was, niet dus. Iemand raad?
Als ik zoek op "i wasnt born rich so i gotta grind" krijg ik maar 1 hit, maar de mix speelt niet af en ik kan hem zo 123 ook nergens anders vinden.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_144374792
Voor een project zoek ik dit, ben zelf ook wel aan het zoeken maar het proberen waard om hier even rond te vragen. Ik zoek een drum and bass, techno, tekno, trance of er iets tussen in met een vrij agressieve opbouw en daarna veel melodie. En het liefst geen teksten er in. :@

Ben benieuwd :P.
:o
pi_144375259
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 23:13 schreef poesjes het volgende:
Voor een project zoek ik dit, ben zelf ook wel aan het zoeken maar het proberen waard om hier even rond te vragen. Ik zoek een drum and bass, techno, tekno, trance of er iets tussen in met een vrij agressieve opbouw en daarna veel melodie. En het liefst geen teksten er in. :@

Ben benieuwd :P.
quote:
Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144412613
Ik zoek een nummer (het is redelijk recent volgens mij) waar in de clip een grote groep jonge mensen op het strand dansen. Aanstekelijke melodie. Beetje party achtig.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 september 2014 @ 08:58:37 #95
862 Arcee
Look closer
pi_144412889
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 september 2014 04:38 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb dit hier een aantal jaar al eerder gevraagd en ga het nu gewoon nog eens vragen.

Vroeger, eind nineties of begin '00's was er een liedje met bijbehorende clip van een groep met een 'X.', meen ik me te herinneren. Het was een dance- of trance-achtig liedje, maar de clip vond ik toen - als kind - erg interessant. De clip was een horrorclip waarin de hoofdpersonen één voor één afgeslacht werden door een bijlmoordenaar. Ze zaten in een huisje in een bos, geloof ik. Ik meen - weet het niet zeker - dat er ook infrarood (dus groene) beelden in voorkwamen. Het was een populair liedje en dito clip, want ik heb 'm toen vak gezien op TMF. Iemand een idee?
  donderdag 11 september 2014 @ 14:46:30 #96
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_144421289
Ik ben op zoek naar de muziek uit de serie 'Zij houden Nederland in leven', je hoort het onder andere in het intro, veel piano gebruik.

Hier in de making off hoor je een stuk: http://www.eo.nl/algemeen/video/-a-/player/-mc-/s/-stream-/64138/

En in de intro's en door de hele uitzending heen ook:
http://www.eo.nl/tv/zij-h(...)-nederland-in-leven/

Shazam en Soundhound kunnen me niet verder helpen, hoop jullie wel!
pi_144426041
quote:
Ik zoek een nummer (het is redelijk recent volgens mij) waar in de clip een grote groep jonge mensen op het strand dansen. Aanstekelijke melodie. Beetje party achtig.
Zelf gevonden, het kwam ineens in een helder moment:

pi_144432041
Ik zoek een clip van een break dance / hip hop nummer. Groep mannen tegen een groep vrouwen in een verlaten loods ofzo. Een blanke man met een afro en een neger van wie zijn pruik af valt. Iemand enig idee?
pi_144432486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek een clip van een break dance / hip hop nummer. Groep mannen tegen een groep vrouwen in een verlaten loods ofzo. Een blanke man met een afro en een neger van wie zijn pruik af valt. Iemand enig idee?
Te makkelijk:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_144432508
quote:
Yes dat is hem. Tnx.
Run DMC. Ik zat op de beastie boys te zoeken.... |:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')