Hoop op een herhaling van de OS finale Spanje-USA. Dat was echt een topshow.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:31 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik denk dat Spanje USA pakkie kan geven. Die Amerikanen hebben een bepaalde urgentie nodig voor ze echt goed spelen, is bij elk toernooi zo. Ze zijn echter niet zo goed als voorgaande jaren, dus misschien dat als Spanje een run maakt ze dit keer niet bij kunnen blijven...
Ik denk inderdaad dat dit de kans is voor vooral spanje om een keer kampioen te worden. Wordt nog steeds lastig met al die goede spelers maar toch het zou kunnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:31 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik denk dat Spanje USA pakkie kan geven. Die Amerikanen hebben een bepaalde urgentie nodig voor ze echt goed spelen, is bij elk toernooi zo. Ze zijn echter niet zo goed als voorgaande jaren, dus misschien dat als Spanje een run maakt ze dit keer niet bij kunnen blijven...
Zit idd wat in. Maar toch. Ik geef spanje echt een hele goede kans dit jaar maar ik denk nog steeds dat de us het gaan doen. Maar misschien ga ik toch wel wat inzetten op spanje aangezien die odds best wel goed zijn vergeleken met de kans die ze maken zag ik netquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zag ergens een overzichtje van het aantal wedstrijden op internationale toernooien dat Spanje heeft gespeeld, tegenover de USA. Dat, het thuisvoordeel en de match up van big guys maken Spanje voor mij favoriet.
Davis - Plumlee - Cousins - Drummond of Gasol - Gasol - Ibaka. Dan pak ik toch die laatste...
Mee eens usa gaat het niet niet halen dit jaar denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:05 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zag ergens een overzichtje van het aantal wedstrijden op internationale toernooien dat Spanje heeft gespeeld, tegenover de USA. Dat, het thuisvoordeel en de match up van big guys maken Spanje voor mij favoriet.
Davis - Plumlee - Cousins - Drummond of Gasol - Gasol - Ibaka. Dan pak ik toch die laatste...
Daarom kan best een leuk toernooit worden ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:01 schreef pfaf het volgende:
Ik heb er zin in. Toch wel een paar teams met NBA-role players en Euroleague toppers, dus hopen op een verrassing.
Ja precies vind ik ook erg jammer. Had hun best willen zien spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zonde dat Canada er niet bij is...
Zin om Dante Exum eens aan het werk te zien. En Dario Saric, Giannis Antetomkounmpo en Bojan Bogdanovic.
Finland heeft dan ook weinig op een wk te zoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:20 schreef heywoodu het volgende:
60-18 HT uiteindelijk. Sport1 gaan we voorlopig niet nodig hebben denk ik zo
Nou ja, ze werden door de (doorgaans objectieve) bookmakers ingeschat boven Oekraïne, Nieuw-Zeeland en de Dominicaanse Republiek. Dat zal dus ook nog wel feest worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Finland heeft dan ook weinig op een wk te zoeken.
Ze hebben hun wildcard te danken aan een flinke dot geld aan de FIBA door de makers van Angry Birds.
Er komen betere wedstrijden aan.
Mooi, gun ik ze wel na die afstraffing gisterenquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:17 schreef rajknier het volgende:
Finland - Oekraine bij rust 35-37, nu (bijna einde Q3) -> 57-39
Haha. Die Finnen hebben er dus wel een handje van om ijskoud te gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:44 schreef rajknier het volgende:
Wel echt extreem bizar scoreverloop in het derde kwart
http://www.flashscore.com/match/K6Q4UPH4/#point-by-point;3
Waar kijk jij? Mijn livestream werkt niet goed..quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
Asiel begint sterk! Het is zowaar een wedstrijd, Turkije leidt 9-5.
Sport1..quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:37 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Mijn livestream werkt niet goed..
via frombar en ze laggen allemaal heel ergquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sport1..
Welke stream gebruik je?
Je mist vooral veel gemiste driepunters.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:41 schreef stephan92 het volgende:
[..]
via frombar en ze laggen allemaal heel erg
Lol das niet zo goed xdquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je mist vooral veel gemiste driepunters.
1/8 Turkije en 1/9 USA.
Ze nemen wel slechte schoten ook zeg jeetjequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:52 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Lol das niet zo goed xd
Ik denk dat ik er nu 1 heb die het doet
ze staam gewoon achterquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:02 schreef TheFastOne het volgende:
Echt totaal geen offensive plan bij team USA.
gewoon matchfixing lolquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:25 schreef heywoodu het volgende:
De bookies hadden ongeveer 35-40 punten verschil verwacht, in het voordeel van USA uiteraard. Een Turkse zege zou zo'n 45 keer de inzet opleveren, of bij 1 kantoor zelfs 151 keer (maar ik weet niet of dat correct is)
Amerikaanse topsport, zoals Basketbal, Honkbal, IJshockey, Amerikaans rugby.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:14 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik zag in het NBA-topic dat er behoefte aan was?
Gaan er Fokkers richting Spanje? Ik pik volgende week drie wedstrijden mee, zin in!
Lol wtf.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Amerikaanse topsport, zoals Basketbal, Honkbal, IJshockey, Amerikaans rugby.Allemaal entertainment shows, heeft niets met sport te maken. Dit topic kan naar SHO.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Amerikaanse topsport, zoals Basketbal, Honkbal, IJshockey, Amerikaans rugby.Allemaal entertainment shows, heeft niets met sport te maken. Dit topic kan naar SHO.
Ja ik ook wel ben benieuwd hoe dat dan gaatquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zou Anthony Davis of Faried wel eens bij een goede NBA ploeg willen zien.
lol wordt net zon score als usa gister denk ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
Spanje vernedert Egypte trouwens, 26-10 eerste kwart!
Niet echt verrassend/gek (of boeiend)quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:47 schreef polderturk het volgende:
Het Turkse team is blanker dan het Amerikaanse. Sterker nog, alle Turkse spelers zijn melkblank.
En precies terwijl je dat zegt missen ze een open layupquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:53 schreef stephan92 het volgende:
Volgens mij worden ze eindelijk een klein beetje wakker
had jij verwacht dat ze het vol zouden houden dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:02 schreef polderturk het volgende:
Wat spelen de Turken slecht ineens? Toen ik de wedstrijd begon te volgen stond het 59-59.
Ik sprak gewoon even de waarheid, het is gewoon zoals het is. Dan heb je ook nog de World Series met enkel Amerikaanse teams en de Super Reclameblokken Bowl show.quote:
Met name basketbal en ijshockey is in veel andere landen ook bijzonder populairquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik sprak gewoon even de waarheid, het is gewoon zoals het is. Dan heb je ook nog de World Series met enkel Amerikaanse teams en de Super Reclameblokken Bowl show.
Heb jij ooit wel eens volledige nba wedstrijden gezien? En het seizoen gevolgdquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik sprak gewoon even de waarheid, het is gewoon zoals het is. Dan heb je ook nog de World Series met enkel Amerikaanse teams en de Super Reclameblokken Bowl show.
Dat zekerquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name basketbal en ijshockey is in veel andere landen ook bijzonder populair
Beetje jammer wel, dit einde aan de wedstrijd
Volgen is helaas lastig door het tijdsverschil. Basketbal op zich vind ik erg leuk, alleen het nadeel van de NBA is dat het zo belachelijk veel wedstrijden zijn dat je nooit echt het gevoel hebt dat een wedstrijd belangrijk is (tenzij het een grote rivalry ofzo is).quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:17 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens volledige nba wedstrijden gezien? En het seizoen gevolgd
Vind ik wel meevallen ik kies altijd 1 team dat ik wil volgen, misschien nog 1 en daarvan kijk ik gewoon iedere wedstrijd en zorg ik dat ik de uitslag steeds niet weet dan is het prima te doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgen is helaas lastig door het tijdsverschil. Basketbal op zich vind ik erg leuk, alleen het nadeel van de NBA is dat het zo belachelijk veel wedstrijden zijn dat je nooit echt het gevoel hebt dat een wedstrijd belangrijk is (tenzij het een grote rivalry ofzo is).
Ja die play-offs vind ik ook maar matig. Dan zijn er 10 teams beter over een heel seizoen, maar door een goede run kun je zomaar in de finale terechtkomen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:25 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen ik kies altijd 1 team dat ik wil volgen, misschien nog 1 en daarvan kijk ik gewoon iedere wedstrijd en zorg ik dat ik de uitslag steeds niet weet dan is het prima te doen.
Er zijn wel veel wedstrijden idd maar toch ben ik het er niet helemaal mee eens. Je moet gewoon winnen als je verliest is dit nooit goed tenzij de eerste plek al een feit is. Tuurlijk is het belangrijkste de playoffs halen en wordt het daarna leuker maar toch.
Dat kan ja ik vind het zelf juist wel mooi. Het zorgt voor meer spanning aan het einde van het seizoen. En je ziet duidelijk wie meer druk kan hebben en dergelijke. Het basketball zelf is vaak ook beter dan in het reguliere seizoen vind ik juist leuk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die play-offs vind ik ook maar matig. Dan zijn er 10 teams beter over een heel seizoen, maar door een goede run kun je zomaar in de finale terechtkomen.
NBA vind ik matig, basketbal zelf vind ik erg leuk om te zien
WK zoals nu dus ook en daar gaat het hier uiteindelijk om
Jij kijkt ook echt alles hè..quote:Op maandag 1 september 2014 13:37 schreef heywoodu het volgende:
Senegal bezig aan een heerlijke partij tegen Kroatië
In dit geval ging ik halverwege kijken omdat ik zag dat ruime underdog Senegal een voorsprong hadquote:Op maandag 1 september 2014 17:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij kijkt ook echt alles hè..![]()
Verrassende zege van Senegal hoor! Gorgui Dieng, de beste speler van Senegal, is een van de jonge lichting van de Timberwolves.
Gaat een leuke ploeg worden met Wiggins, Rubio, Bennett, LaVine!!
Ja best een leuke wedstrijd lijkt mequote:Op maandag 1 september 2014 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
Vanavond Spanje-Brazilië.
Gelijkwaardige teams, die waarschijnlijk ook goed ingespeeld zijn.
Sport1 heb je zeker niet?quote:Op maandag 1 september 2014 22:17 schreef TheGOAT het volgende:
Spanje ziet er sterk uit, offense van Brazilie lijkt niet te flowen, maakt weinig klaar op dit moment.
Na al die streams met 4 pixels is die sopcast link wel een heerlijke hoorAlleen Spaans commentaar maarja vooruit dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op maandag 1 september 2014 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sport1 heb je zeker niet?Dan ben ik blij dat ik geen sport 1 heb met mart smeets commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kijk ik nog liever zonder-
Je kunt op Sport1 ook schakelen naar het typisch Amerikaans schreeuwerige duo als dat meer je "ding" isquote:Op maandag 1 september 2014 22:21 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik geen sport 1 heb met mart smeets commentaar
dan kijk ik nog liever zonder
Kan dat? Hoe dan? Nooit geweten, Ik vind amerikaans commentaar vaak wel leuker jaquote:Op maandag 1 september 2014 22:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt op Sport1 ook schakelen naar het typisch Amerikaans schreeuwerige duo als dat meer je "ding" is
Maar goed, ik vind het vooral veruit het fijnst dat het op tv te zien is ipv via een stream
In elk geval bij UPC, maar vast ook wel bij andere providers. Bij UPC is het via "info", kan bij wel meer zenders (Sport1 en Eurosport in elk geval).quote:Op maandag 1 september 2014 22:27 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Kan dat? Hoe dan? Nooit geweten, Ik vind amerikaans commentaar vaak wel leuker ja
Oh haha beter dan ga ik dat volgende keer doenquote:Op maandag 1 september 2014 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval bij UPC, maar vast ook wel bij andere providers. Bij UPC is het via "info", kan bij wel meer zenders (Sport1 en Eurosport in elk geval).
Brazilië komt heel voorzichtig een beetje terug, kom op
En Nene haalt meteen ze gram maar dan op Reyesquote:Op maandag 1 september 2014 22:40 schreef TheGOAT het volgende:
Oef dat block van Pau, meet him at the rim
Uhu de bulls worden denk ik echt een heel goed team volgend jaar. Zeker als rose dit jaar een heel jaar kan spelen en ook een bovengemiddiddelde speler kan zijn in de playoffs.quote:Op maandag 1 september 2014 22:47 schreef D-Wade het volgende:
Je ziet wel hoe goed nog een gemotiveerde Pau Gasol is. Kan wel eens het verschil gaan maken voor de Bulls dit jaar met een angstaanjagende frontcourt naast Noah en Gibson.
Tegenvallende wedstrijd jaquote:Op maandag 1 september 2014 23:34 schreef stephan92 het volgende:
toch jammer dat het niet wat meer close was
WK <<< Olympische Spelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:21 schreef znarch het volgende:
Zie dit topic nu pas. Maar waarom is de selectie van USA zo schraal?
Dacht eerlijk gezegd dat ze beide in de USA niet zo boeiend vonden vandaar. Maar ok, thx!quote:
Veel spelers hebben zich niet beschikbaar gesteld, dan heb je nog een paar blessures.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:24 schreef znarch het volgende:
[..]
Dacht eerlijk gezegd dat ze beide in de USA niet zo boeiend vonden vandaar. Maar ok, thx!
Zou ik juist jammer vinden. Net als nu ik baalde een beetje dat lebron, kd, melo en paul george (al is het door een blessure) niet meededen. Tuurlijk wordt het misschien minder spannend maar toch.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:05 schreef PippenScottie het volgende:
Grantland maakt een case om elke 4 jaar een volledig nieuw Amerikaans team op te stellen.
Eerlijk gezegd vind ik het wel een aardig idee. Elke Olympische cyclus een nieuwe selectie, vol jonge spelers die zich nog moeten bewijzen.
Voorkomt ook veel gedoe met afzeggingen van spelers die een diepe playoff run hebben gehad, of zich al jaren voor het Amerikaanse team hebben geplaatst.
Internationale basketbaltoernooien worden er waarschijnlijk ook spannender door.
http://grantland.com/the-triangle/keep-team-usa-young-forever/
Ik ben voor!
Vind je? Wat vind je er dan zo mooi aan behalve dat het een FIBA toernooi is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Veel spelers hebben zich niet beschikbaar gesteld, dan heb je nog een paar blessures.
Ook Argentinië, Frankrijk en Turkije missen een aantal NBA spelers.
Zelfs Nieuw-Zeeland moet het zonder Steven Adams doen.
Toch is het een mooi toernooi!
Bedoel je Spanjaarden?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:35 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag. Altijd zelfde verhaal met deze chicos.
Buiten het 3e kwart zijn ze inderdaad erg sterk, verdedigend vooral. Veel beter dan Spanje.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:35 schreef TheGOAT het volgende:
Al vanaf halverwege 2e kwart. Frankrijk is sterk hoor, verdedigend heel goed
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:38 schreef stephan92 het volgende:
Ze gaan het gewoon echt niet halen geniaal maar had het niet verwacht
Amenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:42 schreef TheGOAT het volgende:
Lol scoort Huertel en 3'tje en wat doet Rubio, paniekspel en een lange 2 nemen. Z'n schot ziet er nog altijd niet uit, en een goede decisionmaker zoals iedereen geniaal noemt vind ik hem ook niet. Overrated speler, heeft zich nauwelijks ontwikkeld vanaf dat hij in de NBA speelt. Spelinzicht wat hij heeft is soms geniaal, maar verder een zeer matige speler.
Shit, eerste helft van vanavond gemist.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef Salina het volgende:
Oja, Servie!
Lekker goed bezig geweest tegen Brazilie, zeg! Wow.![]()
Akelig goed Servie, maar wel een érg matig Brazilie, echt teleurstellend vandaag met al die inside kracht uit de NBA.
Verademing dat het slot van zo'n close wedstrijd ook in een paar minuten kan worden afgehandeld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:40 schreef Salina het volgende:
Wat een laatste minuten van de game! Alles gaat er in aan beide kanten.![]()
3 punten verschil nog.
Dat maakt dit toernooi eigenlijk zo saai. Sorry, maar waar. Ik heb de USA nauwelijks zien spelen. Geen behoefte aan ook. Saai team, klinische geoliede machine. Team met een echte focus. Niet verwacht dat je zo zouden overheersen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Had niet gedacht dat de VS dit toernooi zo dominant zouden zijn.
Qua overheersing lijkt dit op dream team 1 en dan missen ze James, Durant, Anthony, Howard to name a few.
Dito.quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef PippenScottie het volgende:
Tsjaa. Eigenlijk is dit nooit een toernooi geweest.
Had niet verwacht dat de VS zo zouden domineren.
4 oktober begint het pre season alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |