hij is andersquote:
PS4 binnen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:47 schreef Reemi het volgende:
Postbode komt natuurlijk op het laatst mogelijke tijdstip
Ziet er netjes uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:03 schreef Rijst het volgende:
Pokerr gaat zijn broekje uit doen en fappen op deze screenshots (want hij is een weabboo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:28 schreef f0rsythia het volgende:
Even voor de duidelijkheid; Metro redux bestaat uit Metro 2033 en Metro Last Light toch ?
Zijn je vijanden dan monsters? Of mensen? Beetje monsterig mag van mij wel, maar niet te gek. Daarom hoef ik Destiny ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:37 schreef Bolters het volgende:
Vraagje over TLOU:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen monsters/gemuteerden, maar je vecht ook tegen 2 andere facties van mensen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Zijn je vijanden dan monsters? Of mensen? Beetje monsterig mag van mij wel, maar niet te gek. Daarom hoef ik Destiny ook nietIk ben meer van de TLoU, Uncharted etc.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:38 schreef VulpX het volgende:
[..]Thnx, uurtje nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okido! Vervelend dat je nergens je voortgang kunt bekijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:49 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies, heb de game tijdens de release op PS3 voor het laatst gespeeld
Volgens mij staat je percentage voortgang in je save file. Tenminste, op de PS3 wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:56 schreef Bolters het volgende:
[..]
Okido! Vervelend dat je nergens je voortgang kunt bekijken
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:59 schreef VulpX het volgende:
[..]
Volgens mij staat je percentage voortgang in je save file. Tenminste, op de PS3 wel.
Denk dat je beter die 7 euro extra kan neertikken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Zag trouwens in de store dat je Metro 2033 en Last Light ook los kunt kopen, 19.99 per deel, misschien interessant voor degenen die 1 deel al hebben uitgespeeld.
Dat is ook maar tijdelijk he en je hebt mensen die liever alleen digitaal kopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Denk dat je beter die 7 euro extra kan neertikken.
Zit wat in, ik wilde redux oppikken maar de gameplay beelden spreken me niet echt aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is ook maar tijdelijk he en je hebt mensen die liever alleen digitaal kopen.
Ik verwacht m ooit wel op Plus, heb gisteren Destiny besteld dus daar hou ik het voorlopig even bij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zit wat in, ik wilde redux oppikken maar de gameplay beelden spreken me niet echt aan.
Heb deze maand TLOU,infamous,watch dogs, rayman legends en destiny gekochtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik verwacht m ooit wel op Plus, heb gisteren Destiny besteld dus daar hou ik het voorlopig even bij.
Ja dan heb je wel even genoeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb deze maand TLOU,infamous,watch dogs, rayman legends en destiny gekochten fifa op pre-order. Vind het ook wel weer even goed.
Ah, ik zag het nergens staan. Thnx!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:59 schreef VulpX het volgende:
[..]
Volgens mij staat je percentage voortgang in je save file. Tenminste, op de PS3 wel.
Voor 26 heb je beide games waarom zou je dan moeite doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Zag trouwens in de store dat je Metro 2033 en Last Light ook los kunt kopen, 19.99 per deel, misschien interessant voor degenen die 1 deel al hebben uitgespeeld.
Dat heb ik net al uitgelegd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voor 26 heb je beide games waarom zou je dan moeite doen
Zag het sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat heb ik net al uitgelegd.
Nee, werk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Topic dood, iedereen keihard aan het gamen ofzo?
Stoepkrijt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:54 schreef Rijst het volgende:
Word is on the street dat GTA V wordt uitgesteld.
Was toch niet van plan hem bij de release voor de volle pond te halen, hoe kom je aan dat nieuws?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:54 schreef Rijst het volgende:
Word is on the street dat GTA V wordt uitgesteld.
First Light en Metro sinds gisteren voor mij, dus ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Diablo patch voor de PC en Metroquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:48 schreef MeneerLogica het volgende:
eerder keihard werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:48 schreef MeneerLogica het volgende:
jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:48 schreef MeneerLogica het volgende:
leugensquote:
Je moet snachts spelen met headset. Is minder eng.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:42 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Ik ben Outlast aan het spelen maar ik durf niet meer verder
Oja dat P.T. ofzo moet ik ook nog even kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet snachts spelen met headset. Is minder eng.
Volgens mij wel. Maarja je gaat lekker schrikken!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:45 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
Oja dat P.T. ofzo moet ik ook nog even kijkenIs die demo gewoon altijd beschikbaar of stopt die over een tijdje ?
Tot 65 ofzo ging wel rap, maar toen ging het moeizaam + introweek enzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Al 1 van 60 > 70 en een nieuwe naar 70 in 1 dag slacker!
Diablo ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
oh ik dacht psn levelmaar je bedoelde D3 denk ik.
Gewoon public games torment 1 joinen dan boosten die lvl 70's je welquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:01 schreef Cikx het volgende:
[..]
Tot 65 ofzo ging wel rap, maar toen ging het moeizaam + introweek enzo.
Alleen local multiplayer heeft splitscreen mode. Speel je online tegen een onbekende dan is er geen splitscreen (waarom zou men uberhaupt online een split screen willen hebben?)quote:
2 mensen die op 1 PS4 online willen dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen local multiplayer heeft splitscreen mode. Speel je online tegen een onbekende dan is er geen splitscreen (waarom zou men uberhaupt online een split screen willen hebben?)
Hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:39 schreef Cikx het volgende:
2 gasten van PU hebben net PT zitten streamen.
http://www.twitch.tv/powerunlimited/c/5024535
Die scare @ 28.10 is echt een van de mooiste die ik ooit gezien heb, vooral hoe depressed 'ie erna is.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:40 schreef Yi-Long het volgende:
NHL demo viel tegen. Grafisch vrijwel geen echte vooruitgang, en qua gameplay ook niet geweldig.
ik word er duizelig van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef Reemi het volgende:
Fez is best wel leukDat 3D is vet gedaan.
waarom dat dan ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef Bartcoah het volgende:
Ik raak mijn PS4 pas weer aan als Destiny uitkomt
Goeie snor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef f0rsythia het volgende:
[..]
waarom dat dan ?Heb je geen leuk spel tot die tijd ?
ik koop Destiny helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:11 schreef Bartcoah het volgende:
Ik raak mijn PS4 pas weer aan als Destiny uitkomt
Staat er wat tofs tussen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Jimbo het volgende:
Iemand nog wat uit de usa gehaald bij hun 'sale'
child of light voor een tientje is wel leukquote:
Hmm denk dat ik die wel even binnen sleep, thx!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
child of light voor een tientje is wel leuk
ik wil best met je spelen, maar geen dead nationquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef f0rsythia het volgende:
is er iemand die dead nation wilt spelen haha ?
Staat nog wel meer tussen, check de lijst maar even.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hmm denk dat ik die wel even binnen sleep, thx!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil best met je spelen, maar geen dead nation
*self five*
ja hoarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef f0rsythia het volgende:
is er iemand die dead nation wilt spelen haha ?
Ik had NHLPA op de Megdrive: Lekker die puck door het glas achter de goal knallen, en tegenstanders over de railing bodychecken...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]Had ooit een NHL op de PSX lekker vechten
Child of Light, heeft echt een prachtige sfeer. Maar je moet wel van dat turnbased rpg houden. Tis niet hardcore zoals een Final Fantasy ofzo dus voor iedereen te begrijpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:04 schreef Reemi het volgende:
Zit er tussen die (niet-PS+) gratis games nog wat fatsoenlijks?
GRATIS had hij het overquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Child of Light, heeft echt een prachtige sfeer. Maar je moet wel van dat turnbased rpg houden. Tis niet hardcore zoals Final Fantasy ofzo dus voor iedereen te begrijpen.
Mocht dat het geval zijn, het is of Sony of Nintendo due de gok zal wagen, dan hoop ik wel dat deel 1 en deel 2 ook zullen verschijnen in een HD remake.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
Er schijnt aankomende maandag een grote aankondiging te komen van Sony waar gamers blij mee zullen zijn...
http://www.gamesreviews.c(...)announcement-monday/
Shenmue? SHENMUE!? SHENMUEEEEEEEE!?!?!?!?
liever gewoon dat ze dlna aanmelden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
GRATIS had hij het over
De gratis arcadekast voor Zen Pinball is wel leuk om even mee te pakken.
Ik hoop dat Journey een beetje snel uitkomt. Wil de game graag weer even spelen, en heb hem op PS3, maar wil nu liever dus even wachten op de PS4 versie, om het opnieuw te beleven. Zal vast geen groot verschil zijn, maar is wel fijn als er even wat tijd tussen zit, dus niet deze week PS3 versie uitspelen, en dan dat ie over 2 weken ofzo al op PS4 komt, want dan heb ik hem net gespeeld
Dus ik wacht wel even
Er schijnt aankomende maandag een grote aankondiging te komen van Sony waar gamers blij mee zullen zijn...
1 gratis game naar keuze per maand, i.p.v. Playstation plusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
GRATIS had hij het over
De gratis arcadekast voor Zen Pinball is wel leuk om even mee te pakken.
Ik hoop dat Journey een beetje snel uitkomt. Wil de game graag weer even spelen, en heb hem op PS3, maar wil nu liever dus even wachten op de PS4 versie, om het opnieuw te beleven. Zal vast geen groot verschil zijn, maar is wel fijn als er even wat tijd tussen zit, dus niet deze week PS3 versie uitspelen, en dan dat ie over 2 weken ofzo al op PS4 komt, want dan heb ik hem net gespeeld
Dus ik wacht wel even
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:52 schreef Enchanter het volgende:
De geweldige muziek van Dries Roelvink niet waarderen![]()
![]()
deze vorm van ooraids heeft mij laten besluiten om vandaag vooral niet meer uit bed te komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 06:52 schreef Enchanter het volgende:
De geweldige muziek van Dries Roelvink niet waarderen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |