7 punten: Koelkastje, foto die mij het meeste aanspreekt en past goed bij het thema. Ik ben het wel eens met de eerdere feedback dat hij van de andere kant nog beter was geweest.
6 punten: Ener-G, ik vind het een mooie foto, maar de plezier spat er niet echt vanaf. Misschien als er wat meer nadruk op het publiek had gelegen in plaats van de DJ. Dat is nu iets teveel op de achtergrond
5 punten: SunChaser, hier straalt het plezier wel vanaf, maar hij had van mij wat scherper gemogen. Ik doe het je niet na, though
4 punten: Magnet, mooie foto, ik geloof dat het paard plezier had, maar dat associeer ik persoonlijk minder met het thema
3 punten: Nielsgeode, ik ben vandaag mijn nieuwe toestel gaan halen met een vriend van me, en kan me voorstellen dat wij er net zo bij stonden. Verder vind ik de kleuren mooi
2 punten: Flipmoehoe, was beter geweest als de baby net iets meer gelachen had. Nu is het meer een voorzichtige glimlach
1 punt: Worteltjestaart, erg leuk idee, maar door de kadering vind ik het vooral een gemiste kans. De jongen heeft duidelijk plezier, maar nu ligt de nadruk teveel op de zee.