Wat is dit voor een vage locatiequote:
En dan ook nog eens in een kerk... whut!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vage locatieeen schommel met zo'n gym mat ervoor.. een possible milf die vooroverhangt?
De foto moet alleen wel in september gemaakt zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En dan ook nog eens in een kerk... whut!
Hier mijn inzending:
[ link | afbeelding ]Zhongshan Park, Taipei
De foto dient tussen 29 augustus 2014 en dag 21 (21 september 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen) van de maand genomen en gepost te zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 08:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
De foto moet alleen wel in september gemaakt zijn.
Haha bedankt voor het opmerken, al gewijzigd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
De foto moet alleen wel in september gemaakt zijn.
Hij mag dus op 29 augustus al gemaakt zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:31 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha bedankt voor het opmerken, al gewijzigd.
Wat zijn de regels over foto's waar de EXIF uitgesloopt is, zoals die van jezelf?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:39 schreef SunChaser het volgende:
Hij mag dus op 29 augustus al gemaakt zijn
Geenquote:Op maandag 1 september 2014 10:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat zijn de regels over foto's waar de EXIF uitgesloopt is, zoals die van jezelf?
Ik beticht je ook nergens van of zo hoor, maar behalve EXIF info is er weinig tot niks om te bepalen of een inzending in de juiste maand geschoten is. Gewoon nieuwsgierigheid hoe het dan werkt.quote:Op maandag 1 september 2014 12:38 schreef SunChaser het volgende:
Geen
Exif is niet verplicht
Facebook sloopt excif trouwen niet ik
ik zie je foto niet..quote:Op maandag 1 september 2014 14:48 schreef Koelkastje het volgende:
Mijn inzendig!
Netjes mijn EXIF erin gelaten.
Donequote:Op maandag 1 september 2014 16:29 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik zie je foto niet..
ff proberen zo te fixen
Potverdikkemie, je hebt gelijkquote:Op maandag 1 september 2014 22:51 schreef Basxt het volgende:
Imgur haalt exif altijd weg toch? of mis ik wat
Hmm, die lijkt heel erg op wat ik wilde inzendenquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
mijn foto, kan zijn dat ik hem nog wijzig..
Maar voor nu heb ik er vast 1 ingezonden
[ link | afbeelding ]Isa having fun by Flipmoehoe, on Flickr
gewoon een mooiere maken als mijn fotoquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hmm, die lijkt heel erg op wat ik wilde inzendenToch maar even verder denken dan
Ha ha! Ik wist al dat ik niets zou missenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met een uitgesproken voorkeur?
[ Bericht 27% gewijzigd door Splackavellie02 op 10-09-2014 19:34:05 ]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn voorlopige inzending:
[ afbeelding ]
Niet helemaal tevreden over, dus hij kan nog veranderen. Ik twijfel of ik deze niet mooier vind:Ja, de eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met een uitgesproken voorkeur?Mokkel met stuntstok
Dank! Ik denk dat die inderdaad beter bij het thema past. Ik baal alleen dat de ogen niet scherp zijn. Maar dat is lastig met baby's.quote:
de hele foto is niet scherp maar hoeft geen probleem te zijn hoorquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dank! Ik denk dat die inderdaad beter bij het thema past. Ik baal alleen dat de ogen niet scherp zijn. Maar dat is lastig met baby's.
Mijn voorlopige inzending:
[ afbeelding ]
Niet helemaal tevreden over, dus hij kan nog veranderen. Ik twijfel of ik deze niet mooier vind:Duidelijk de eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met een uitgesproken voorkeur?![]()
Randje is wel aids tho![]()
Randjes zijn altijd stomquote:Op woensdag 10 september 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duidelijk de eerste.![]()
Randje is wel aids tho
Eens. Was op verzoek van de ouders. Ik zal hem nog even zonder randje posten en dan wordt dat mijn inzending denk ikquote:Op woensdag 10 september 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duidelijk de eerste.![]()
Randje is wel aids tho
quote:Op maandag 1 september 2014 14:48 schreef Koelkastje het volgende:
Mijn inzendig!
[ afbeelding ]
Netjes mijn EXIF erin gelaten.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
mijn foto, kan zijn dat ik hem nog wijzig..
Maar voor nu heb ik er vast 1 ingezonden
[ link | afbeelding ]Isa having fun by Flipmoehoe, on Flickr
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:44 schreef Worteltjestaart het volgende:
Vooralsnog mijn inzending, ben er nog niet helemaal tevreden over dus hij kan nog wijzigen...
[ link | afbeelding ]Fun at the beach by MaartenJan, on Flickr
quote:Op maandag 8 september 2014 09:05 schreef Ener-G het volgende:
Hier mijn inzending.. feestje afgelopen zaterdag
[ link | afbeelding ]IChiOne 6-9-2014 by renegesink, on Flickr
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef MaGNeT het volgende:
Dit is Leo en Leo had plezier!
[ afbeelding ]
Mijn inzending
[ afbeelding ]
Niet helemaal tevreden over, dus hij kan nog veranderen. Ik twijfel of ik deze niet mooier vind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met een uitgesproken voorkeur?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dank! Ik denk dat die inderdaad beter bij het thema past. Ik baal alleen dat de ogen niet scherp zijn. Maar dat is lastig met baby's.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:14 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
De foto dient tussen 29 augustus 2014 en dag 21 (21 september 23:59:59 is dus het laatste moment dat je kan insturen) van de maand genomen en gepost te zijn
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:00 schreef MaGNeT het volgende:
Dit is Leo en Leo had plezier!
[ afbeelding ]
Bedankt! Ik ga er vandaag hard over nadenkenquote:Op zondag 28 september 2014 09:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Koelkast gefeliciteerd
Je hebt gewonnen
Zodra je n thema voor ons hebt start de wedstrijd
quote:
Dank uquote:
Oktober komt nog eerstquote:Op zondag 28 september 2014 22:43 schreef bepklep82 het volgende:
Oh volgens mij ben ik te laat
Verkeerd gelezen dus. Volgende ronde beter![]()
Zal de November ronde worden denk ik.
Kun je daar de winnende foto makenquote:Op zondag 28 september 2014 22:49 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dan zit ik ergens in Brazilie de hele maand
Voor de maand Novemberquote:Op zondag 28 september 2014 22:59 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Kun je daar de winnende foto maken
hahaha Koelkast leest mee, dus wie weetquote:Op zondag 28 september 2014 23:03 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Voor de maand November![]()
Mits er eentje in het thema past.
Ik ook. Is inderdaad apart om te zienquote:Op maandag 29 september 2014 08:53 schreef Worteltjestaart het volgende:
Gefeliciteerd Koelkastje!
Wel leuk trouwens om te zien hie de puntentelling uiteen loopt.
Zo heb ik deze ronde zowel 7 als 1 punt gekregen.
Maar volgende maand ga ik gewoon wéér meedoen
Dank uquote:Op maandag 29 september 2014 08:53 schreef Worteltjestaart het volgende:
Gefeliciteerd Koelkastje!
Wel leuk trouwens om te zien hie de puntentelling uiteen loopt.
Zo heb ik deze ronde zowel 7 als 1 punt gekregen.
Maar volgende maand ga ik gewoon wéér meedoen
Dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |