Je mag ook niks meer van de politie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:53 schreef m.w. het volgende:
Ik wou dat een agent het had gezien zodat die haar rijbewijs in kon nemen
Je vriendin is een kansloze hoere teef dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:35 schreef Paardlants het volgende:
Dat was geen teef, dat was mijn vriendin. Ze vond het erg jammer dat je haar in de spiegel aan zag komen zei ze tegen me
Het valt me wel op dat vooral de vrouwelijke variant niet meer op let tijdens het rijden as ze aan het bellen isquote:
Het een of hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:35 schreef Paardlants het volgende:
Dat was geen teef, dat was mijn vriendin.
Ik probeer expres al die idiote bezorgers aan te rijden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:06 schreef m.w. het volgende:
Ik heb niet eens geprobeerd er achteraan te gaan. Dat is een kansloze missie op een kymco. Helaas heb ik niks te zeggen over het vervoer, anders reed ik wel op een motor
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Gelijk spiegel er af schoppen van haar.
Wel iets meer dan mannen ja, maar mannen ook nauwelijks. Sowieso altijd dat je iemand inhaalt en je hun hoofd naar beneden naar het stuur ziet wijzenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:38 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat vooral de vrouwelijke variant niet meer op let tijdens het rijden as ze aan het bellen is
Ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel iets meer dan mannen ja, maar mannen ook nauwelijks. Sowieso altijd dat je iemand inhaalt en je hun hoofd naar beneden naar het stuur ziet wijzen
Ik was er toch meteen achterna gereden en had haar verkrachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:53 schreef m.w. het volgende:
Gisteren bijna geschept door een idioot die zat te bellen/whatsappen of wat dan ook. Ik reed op de scooter als bezorger en moest afslaan, vrouw reed een flink stuk achter me. De enige reden dat ik niet ben geschept is omdat ik haar in mijn spiegels zag aanstormen en ik de berm inreed. Ik wou dat een agent het had gezien zodat die haar rijbewijs in kon nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |