Een groot deel van de verslaafden raakt nooit van die verslaving af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ze dan verslaafd raken aan methadon.
Ja het is een afkickmiddel voor heorine, maar ze worden verslaafd aan de methadon. Dan is het probleem van de heroineverslaving wel weg, maar de verslaving voor iets zelf niet.quote:
Aha. Dat wist ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarbij komt dat verslaafden dood zouden gaan zonder methadon.
Bij methadon is afkicken velen malen makkelijker dan bij heroinequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja het is een afkickmiddel voor heorine, maar ze worden verslaafd aan de methadon. Dan is het probleem van de heroineverslaving wel weg, maar de verslaving voor iets zelf niet.
Mwaoh dat durf ik bij gevallen waar methadon een vervanging voor heroine wordt te betwijfelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij methadon is afkicken velen malen makkelijker dan bij heroine
Gefaseerde afbouw is bij 99% van de verslaafden bullshit.quote:
Ja, dat is wel waar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gefaseerde afbouw is bij 99% van de verslaafden bullshit.
Doei stijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan ben ik weer weg, dag parkiet
Zelfde als ik had gezegd ik ga vanaf nu een halve fles wodka drinken.quote:
#trotsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ben solidair met stijn
tot later
ja ik ga gewoon slapen maar prima dat je dat bentquote:
trustenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik ga gewoon slapen maar prima dat je dat bent
okequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
INSO MI MANG. Ik stuur je ff een DM.
Suc6 vandaagquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laatste dag werken en dan weer naar de uni!
kutleefquote:
Gelukkig is het maar 4 uurtjes, zo heen fietsen. Ben zo bang dat ik het niet kan vindenquote:
heb je maps op je telefoon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 4 uurtjes, zo heen fietsen. Ben zo bang dat ik het niet kan vinden
dat werkt gewoon goed, gaat je lukkenquote:
wat gaan jullie doen?quote:
Ja klopt, gebruik het alleen zelden want vergeet steeds dat ik gewoon navigatie op mijn telefoon hebquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dat werkt gewoon goed, gaat je lukken
pooh easyquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niks bijzonders, eerst aanhoren over jaar 2 en daarna praten met loopbaanbegeleider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |