Als het gelukt is, merk je dat vanzelf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om niet als een debiel te gedragen.
Oke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het gelukt is, merk je dat vanzelf.
Diazepam. Killer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)k-22nd-birthday.html
wow
Wow, erg dit. Weer een voorbeeld waarom drugs zo slecht is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)k-22nd-birthday.html
wow
hjbquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wow, erg dit. Weer een voorbeeld waarom drugs zo slecht is.
Ja klopt, zag ik laatst bij S&S. Het probleem is dat ze dan verslaafd worden aan die methadone. Dus eigenlijk is er niets opgelost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Methadone schrijven ze voor aan mensen die verslaafd zijn aan heroine
Net zoals vrijwel elk medicijn die ze in de psychiatrie gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar het heeft dus ook een verslavende bijwerking..
Dat zei ik net jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja klopt, zag ik laatst bij S&S. Het probleem is dat ze dan verslaafd worden aan die methadone. Dus eigenlijk is er niets opgelost.
True datquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals vrijwel elk medicijn die ze in de psychiatrie gebruiken.
Methadone is shitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Methadone schrijven ze voor aan mensen die verslaafd zijn aan heroine
Eigenlijk best raar dat ze toch doorgaan met dat programma en niet gewoon iets anders zoeken in plaats van een programma wat gebruikers verslaafd laat raken aan een ander iets.quote:
Ja, het is zo makkelijk ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar dat ze toch doorgaan met dat programma en niet gewoon iets anders zoeken in plaats van een programma wat gebruikers verslaafd laat raken aan een ander iets.
Makkelijk gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eigenlijk best raar dat ze toch doorgaan met dat programma en niet gewoon iets anders zoeken in plaats van een programma wat gebruikers verslaafd laat raken aan een ander iets.
Ja daar heb je gelijk in. Maar de overheid ziet toch ook wel in dat het niet werkt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd dan gedaan
En hoezo werkt het niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Maar de overheid ziet toch ook wel in dat het niet werkt?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Maar de overheid ziet toch ook wel in dat het niet werkt?
quote:Methadon is vooral bekend als afkickmiddel voor heroïneverslaafden. Het wordt ook als alternatief aangeboden aan heroïneverslaafden, om criminaliteit tegen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |