nicequote:
Woah niet alleen samen naar de zelfde vavo geweest ook al een zelfde postgedrag. Deadprez we lijken meer op elkaar dan jij wilt.quote:
kutzooi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Woah niet alleen samen naar de zelfde vavo geweest ook al een zelfde postgedrag. Deadprez we lijken meer op elkaar dan jij wilt.
bustedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:08 schreef hoofdhead het volgende:
Spongeboss is een kloontje van Deadprez
Van wie ben jij eigenlijk een kloon zaagsel-hoofd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:08 schreef hoofdhead het volgende:
Spongeboss is een kloontje van Deadprez
zullen we keertje meeten in Maastricht? Gewoon een keertje man?quote:
RetRy.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon zaagsel-hoofd?
Ik maak helemaal niets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef hoink581 het volgende:
Zeg Frank, ik mag hopen dat je een soort top 5 maakt met de 4 die het NET NIET zijn geworden?
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
zullen we keertje meeten in Maastricht? Gewoon een keertje man?
Maar jij kan de rest van FOK! ervan overtuigen hoe ik ben.quote:
Laat vogeltjesdans dat maar doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar jij kan de rest van FOK! ervan overtuigen hoe ik ben.
Niemand vertrouwd hem maar Haywood heeft mij wel gekend en die leeft nog. Maar ik klop wel aan bij die vavo van je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laat vogeltjesdans dat maar doen.
Zie je, genoeg opties.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niemand vertrouwd hem maar Haywood heeft mij wel gekend en die leeft nog.
Ja dat is waar, deadprez je bent bang. Ik denk dat ik iets representeer dat jij hebt weggedrukt. Komt goed man ooit overwin je je angsten geloof in jezelf geloof.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja dat is waar, deadprez je bent bang. Ik denk dat ik iets representeer dat jij hebt weggedrukt. Komt goed man ooit overwin je je angsten geloof in jezelf geloof.
Komt goed je moet niet zo hard zijn voor jezelf. Vraag op de vavo naar de Magiër zonder 5 ogen. Dan weten ze wat je bedoelt.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt goed je moet niet zo hard zijn voor jezelf. Vraag op de vavo naar de Magiër zonder 5 ogen. Dan weten ze wat je bedoelt.
quote:
Dat is waar en doe de groeten van spongeboss aan de engels lerares als je er een hebt wiers naam met schr begint.quote:
Deadprez is misschien een soort fantoom van de opera heel lelijk en kan alleen ondergronds op FOK! leven? Zijn vriendin is dan een verdwenen FOK!ster dat zou logisch zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef hoofdhead het volgende:
Deadprez heb jij sowieso wel eens een FOKker gemeet?
Ja, maar niet door FOK!.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef hoofdhead het volgende:
Deadprez heb jij sowieso wel eens een FOKker gemeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |