godverdommequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja op dat moment lag ik nog te slapen en liep klb vol met topics
Wacht jij gaat toch vanaf maandag naar schoolquote:
jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wacht jij gaat toch vanaf maandag naar school
Frank kunnen we jou niet gewoon klonen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was een leuke mod hoor.
Ik ergerde me vaak gruwelijk, hij was echt razendsnel, maar een goede mod.
[..]
Oh ja, en dit. Hij was een uur te laat bij zijn ontgroening. Ook dat nog.
zin in?quote:
Mwah.quote:
Wat ga je voor iets doen deadprezz?quote:
wordt vast gezellig samen met Braddiequote:
Staat al ergens in het vorige deel ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat ga je voor iets doen deadprezz?
Gaat die ook naar school?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wordt vast gezellig samen met Braddie
Ja ik ben hartstikke moe man, maar mooi dat je iets gaat doen misschien komen we bij elkaar in de klas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat al ergens in het vorige deel ofzo.
Dat gaat episch worden dan.. Livestream dan gaarnequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik ben hartstikke moe man, maar mooi dat je iets gaat doen misschien komen we bij elkaar in de klas.
Ik ga vavo doen op leeuwenborgh Maastricht avondopleiding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat episch worden dan.. Livestream dan gaarne
Ik overdag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ga vavo doen op leeuwenborgh Maastricht avondopleiding.
Bij een haar missen we ons dan!quote:
Nee klopt ik heb de vavo al gedaan paar jaren terug je zult naar de lokalen gaan waar ik heb gezeten. In mijn voetsporen treden.quote:
Je woont toch in een inrichting ergens in het westen van het land?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ga vavo doen op leeuwenborgh Maastricht avondopleiding.
Heb daar zelf ook al gezeten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee klopt ik heb de vavo al gedaan paar jaren terug je zult naar de lokalen gaan waar ik heb gezeten. In mijn voetsporen treden.
Nooit bevestigd eigenlijk, maar ik woon in limboland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je woont toch in een inrichting ergens in het westen van het land?
Spreek je wel Limburgs? Eigenlijk moet ik eens aangaan en doen alsof ik op bezoek kom bij mijn oude mentor en zit daar Deadprez te blokken in de klasquote:
Joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef hoofdhead het volgende:
Argo heeft meerdere persoonlijkheidsstoornissen.
Stoornissen of persoonlijkheden? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:53 schreef hoofdhead het volgende:
Argo heeft meerdere persoonlijkheidsstoornissen.
Natuurlijk niet. Ja doe maar, als ik een nerdje van 120kg zie klap ik je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nooit bevestigd eigenlijk, maar ik woon in limboland.
[..]
Spreek je wel Limburgs? Eigenlijk moet ik eens aangaan en doen alsof ik op bezoek kom bij mijn oude mentor en zit daar Deadprez te blokken in de klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |