Elke persoonlijkheid in je hoofd heeft op zichzelf een persoonlijkheidsstoornis als je sommige topics van je door probeert te lezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Stoornissen of persoonlijkheden? Wat bedoel je?
persoonlijkheidsstoornissen kan maar 1 ding betekenen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Stoornissen of persoonlijkheden? Wat bedoel je?
Ah juist ja, in een klooster?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nooit bevestigd eigenlijk, maar ik woon in limboland.
Een keer in en uit ademen en jij vliegt door de gang. Maar je hebt gelijk dit is een nadeel jij herkent mij eerder dan ik jou...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ja doe maar, als ik een nerdje van 120kg zie klap ik je.
Hmm vind je echt? Ze zijn toch actueel met problemen van alledag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Elke persoonlijkheid in je hoofd heeft op zichzelf een persoonlijkheidsstoornis als je sommige topics van je door probeert te lezen.
Je kan wel de troll proberen uit te hangen, maar je blijft een gek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:56 schreef Spongeboss het volgende:
Hmm vind je echt? Ze zijn toch actueel met problemen van alledag.
En niet te volgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Een keer in en uit ademen en jij vliegt door de gang. Maar je hebt gelijk dit is een nadeel jij herkent mij eerder dan ik jou...
[..]
Hmm vind je echt? Ze zijn toch actueel met problemen van alledag.
Definitie van gek of ben je jaloers?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Je kan wel de troll proberen uit te hangen, maar je blijft een gek.
Genius is never understood in its own time.quote:
Dissociatieve identiteitsstoornis in combinatie met een paar andere persoonlijkheidsstoornissen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:58 schreef Spongeboss het volgende:
Definitie van gek of ben je jaloers?
Jij bent een psychiater?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:58 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dissociatieve identiteitsstoornis in combinatie met een paar andere persoonlijkheidsstoornissen.
Of gewoon een goede troll.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:58 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dissociatieve identiteitsstoornis in combinatie met een paar andere persoonlijkheidsstoornissen.
Fascinerend dat je op die basis diagnose kan stellen.quote:
Ik dacht dat ze je hoofdhead noemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:01 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Klopt, mensen noemen mij ook altijd de fascinator.
Pas op, pas op! Ze komen! Met kromzwaard en al!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Fascinerend dat je op die basis diagnose kan stellen.
ik had wel 1 vriend die mij ret-rie noemdequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze je hoofdhead noemen.
Moeten ze een keer proberen, ik kan bergen toveren. Sowieso heb ik een magische helm.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Pas op, pas op! Ze komen! Met kromzwaard en al!
In dat geval noem ik je retry want je diagnose zit nogal fout. GGquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:02 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
ik had wel 1 vriend die mij ret-rie noemde
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
In dat geval noem ik je retry want je diagnose zit nogal fout. GG
leuk man, trollen met christendomquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jouw demon maakt geen kans:
[ afbeelding ]
Ik ben katholiek, en demonen kun je uitdrijven. Der is een filmpje waar de paus dat doet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:06 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
leuk man, trollen met christendom
Iemand van jullie schreef hier laatst, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als jullie gelijk hebben brengt Spongeboss in zijn eentje meer zielen mee. Dan zou hij toch een graag geziene gast moeten zijn?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Elke persoonlijkheid in je hoofd heeft op zichzelf een persoonlijkheidsstoornis als je sommige topics van je door probeert te lezen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Iemand van jullie schreef hier laatst, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als jullie gelijk hebben brengt Spongeboss in zijn eentje meer zielen mee. Dan zou hij toch een graag geziene gast moeten zijn?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Iemand van jullie schreef hier laatst, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als jullie gelijk hebben brengt Spongeboss in zijn eentje meer zielen mee. Dan zou hij toch een graag geziene gast moeten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |