quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En waarom heb je in vredesnaam deze keuze gemaakt?
Even niet met wedervragen beantwoorden pl0x. Jij kiest ervoor om op je vierentwintigste één(?) jaar uit te trekken om je havodiploma te halen en ik vraag waarom.quote:
Twee jaar zelfs. Is niet zo raar hoor, wel meer mensen doen dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Even niet met wedervragen beantwoorden pl0x. Jij kiest ervoor om op je vierentwintigste één(?) jaar uit te trekken om je havodiploma te halen en ik vraag waarom.
Ja, maar waarom?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Twee jaar zelfs. Is niet zo raar hoor, wel meer mensen doen dat.
op die van mij bedoel jequote:
Heb al jaren geen fuck uitgevoerd en ben bang dat ik het niet meteen geregeld krijg om hbo te doen. Dan doe ik het liever op deze manier.quote:
Je kunt toch ook meteen hbo doen ? Of vergis ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb al jaren geen fuck uitgevoerd en ben bang dat ik het niet meteen geregeld krijg om hbo te doen. Dan doe ik het liever op deze manier.
Als in: je denkt dat je het colloquium doctum niet zou halen, dus wil je je havodiploma halen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb al jaren geen fuck uitgevoerd en ben bang dat ik het niet meteen geregeld krijg om hbo te doen. Dan doe ik het liever op deze manier.
Ja kan wel, als ik een 21plus-toets doe.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Je kunt toch ook meteen hbo doen ? Of vergis ik
Me
Nu nog niet, aangezien ik totaal geen schoolritme heb.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als in: je denkt dat je het colloquium doctum niet zou halen, dus wil je je havodiploma halen?
Of denk je dat je hbo nog niet aankan?
Maar het is overdag. Boeie, laat mij gewoon.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef hugecooll het volgende:
En wat geeft je het idee dat je dat met een vavo-opleiding wel krijgt? Da's 'ook' 's avonds te doen, dus je hoeft je ritme niet eens aan te passen.
Waarom doe je dat niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kan wel, als ik een 21plus-toets doe.
Heul af en toe wel, maar meestal niet idd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb je inderdaad nog nooit voor 12:00 uur zien posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |