wtf???????????????quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef TC03 het volgende:
Het was de bedoeling om Kongolo en Clasie maar de vierde man maakte er Mathijsen van. Rutten besloot het er bij te laten.
Nee, mentaliteit is goed, lekkere drive in het begin en slotminuten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Team mist gewoon mentaliteit. 3-0 zo weggeven, de tering man.
Desalniettemin, hetgeen we zullen herinneren zal de laatste goal zijn. Aardig wat knaken waard die treffert.
Rutten is sowieso al zwak in zijn wisselbeleid vind ik. Dit tekent zijn ruggegraat. Die van een kwal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiterst vreemde beslissing van Rutten om die foutieve wissel erbij te laten zitten. Zo'n foutieve wissel kan je tactiek en de complete wedstrijd in de war gooien en je zelfs Europees voetbal kosten.
klopt, hij is niet zo assertief. geen leiderquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiterst vreemde beslissing van Rutten om die foutieve wissel erbij te laten zitten. Zo'n foutieve wissel kan je tactiek en de complete wedstrijd in de war gooien en je zelfs Europees voetbal kosten.
Ik kan het me niet meer goed herinneren, maar waren de wissels vorige week ook al niet ernstig dubieus?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rutten is sowieso al zwak in zijn wisselbeleid vind ik. Dit tekent zijn ruggegraat. Die van een kwal.
Mooi moment.. die jongen heeft kracht en snelheid..vind hem momenteel dreigender dan Boetius en Bilalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Team mist gewoon mentaliteit. 3-0 zo weggeven, de tering man.
Desalniettemin, hetgeen we zullen herinneren zal de laatste goal zijn. Aardig wat knaken waard die treffert.
Op zijn Rotterdams gezegd ; een slappe tyfuslul.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
klopt, hij is niet zo assertief. geen leider
Het is gewoon een gok, allebei kunnen net zo hard falen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja natuurlijk. Hij wisselde schaken en Manu, de 2 beste mannen van het veld. Na de 64ste minuut geen aanval meer over de flanken gezien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer goed herinneren, maar waren de wissels vorige week ook al niet ernstig dubieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |