Blijkbaar vindt de technische staf dat toch echt... Anders had hij toch al lang onder de lat gestaan? Of zijn ze daar echt zo dom?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeps. Maar ja, volgens insaaiders hier kan Hahn er ook niets van volgens de TS van Feyenoord. Geloof ik niks van.
Immers,Mulder en Mathijssen zijn echt de zwakste plekken van dit elftal.quote:
Waarheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef Seam het volgende:
Enige wat je van deze avond gaat onthouden is die laatste goal.
ik heb het teruggespoeld.. Weet niet of ik moet lachen of jankenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef TC03 het volgende:
Schaken zat in zijn hoofd met verlenging?Hij wist niet eens dat er we eruit hadden gelegen.
Ruilen voor Vilhena?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Laat Vermeer maar komen, alles om van Mulder af te zijn.
Lekkere rustige stemquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef TC03 het volgende:
Schaken speecht wel mooi. Ik zie in hem wel een gymleraar van verstandelijk gehandicapten.
Nee, toen was het redelijk. Voor zijn doen word dan als 'hele goeie periode' gezien. Hij kan echt niet voetballen. Enige wat ie kan is lopen al heb ik daar soms nog mijn twijfels over. Maar qua voetbal heeft ie echt totaal geen talent. Echt niet hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij anders een hele goeie periode hoor.
Zuurstof tekort.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Tering, dus schaken wist niet dat we per se moesten scoren in de laatste seconden?
Schijnbaar ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk naar PEC dus ik zie Schaken niet. Zegt hij nou serieus dat hij aan verlenging dacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |