Blijkbaar vindt de technische staf dat toch echt... Anders had hij toch al lang onder de lat gestaan? Of zijn ze daar echt zo dom?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeps. Maar ja, volgens insaaiders hier kan Hahn er ook niets van volgens de TS van Feyenoord. Geloof ik niks van.
Immers,Mulder en Mathijssen zijn echt de zwakste plekken van dit elftal.quote:
Waarheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef Seam het volgende:
Enige wat je van deze avond gaat onthouden is die laatste goal.
ik heb het teruggespoeld.. Weet niet of ik moet lachen of jankenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef TC03 het volgende:
Schaken zat in zijn hoofd met verlenging?Hij wist niet eens dat er we eruit hadden gelegen.
Ruilen voor Vilhena?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef hhh38 het volgende:
Laat Vermeer maar komen, alles om van Mulder af te zijn.
Lekkere rustige stemquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef TC03 het volgende:
Schaken speecht wel mooi. Ik zie in hem wel een gymleraar van verstandelijk gehandicapten.
Nee, toen was het redelijk. Voor zijn doen word dan als 'hele goeie periode' gezien. Hij kan echt niet voetballen. Enige wat ie kan is lopen al heb ik daar soms nog mijn twijfels over. Maar qua voetbal heeft ie echt totaal geen talent. Echt niet hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij anders een hele goeie periode hoor.
Zuurstof tekort.....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Tering, dus schaken wist niet dat we per se moesten scoren in de laatste seconden?
Schijnbaar ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef Pascalus het volgende:
Ik kijk naar PEC dus ik zie Schaken niet. Zegt hij nou serieus dat hij aan verlenging dacht?
Hij was in staat geweest tijd te gaan rekken in de laatste seconden volgens mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Tering, dus schaken wist niet dat we per se moesten scoren in de laatste seconden?
quote:
Samen met Manu belangrijkste speler van vanavond.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ruilen voor Vilhena Mulder en Immers?
Kan deze wedstrijd eigenlijk nog absurder zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij was in staat geweest tijd te gaan rekken in de laatste seconden volgens mij.
Dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Samen met Manu belangrijkste speler van vanavond.
welke wijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit.
Trouwens vuurwerk bij mij in de wijk
Ja, Mulder met een redding.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Kan deze wedstrijd eigenlijk nog absurder zijn?
het interesseert niemand wat de fuck jij denkt pipo, jii zat eerder te trollen toch, donder op dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef tja77 het volgende:
Ik had me rot gelachen als Feijenoord eruit gevlogen was. Maar als ik eerlijk ben, vind ik het gewoon fijn dat Feijenoord de poulefase heeft gehaald.
Gefeliciteerd mensen, en ik hoop voor jullie op een poule met mid- of west Europese ploegen.
Absoluutquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Samen met Manu belangrijkste speler van vanavond.
Je woont in de buurt van de Kuip?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit.
Waarschijnlijk niet (maar het seizoen is nog jong). Maar wel beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Kan deze wedstrijd eigenlijk nog absurder zijn?
Ben op vakantie in Twente. Hier geen vuurwerk, ben benieuwd waarom?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit.
Ook al gescoord tegen Besiktas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
Manu heeft nu wel bewezen een groter talent te zijn dan Boeitius. Op zo'n moment met zoveel druk op je schouders zo'n actie weten te maken en uit het niets te scoren
Nee, maar ik weet al welke josti bezig isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je woont in de buurt van de Kuip?
Mij interesseert het wel eigenlijk, ik lag ook in een scheur bij de 3-3. Maar als Nederlandse voetbal liefhebber is het goed dat jullie door zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
het interesseert niemand wat de fuck jij denkt pipo, jii zat eerder te trollen toch, donder op dan.
Een PSV'er?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:12 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet al welke josti bezig is
Zelfs in Den Haagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef hoofdhead het volgende:
[..]
Dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |