Heerlijk die ontlading, stuiteren door de woonkamerquote:
Voetbalsupporters zijn imo per definitie de onderlaag van de bevolking. Ik ben benieuwd welk percentage een meetbaar IQ heeft...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Publiek gaat sowieso nergens over idd. Lachwekkend.
#NooitmeerImmers alstublieft. Ik heb eens op hem zitten letten de 2e helft, wat was die slecht zeg....quote:
Wat ben jij dan wel niet? Stuk gezwelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voetbalsupporters zijn imo per definitie de onderlaag van de bevolking. Ik ben benieuwd welk percentage een meetbaar IQ heeft...
Daarvoor ook balverlies bij Clasie, de vedette.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Toen Immers uitgleed bij de counter, ik wist gewoon dat ze gingen scoren, alsof er een vloek op hem rust..
Mulder is nog slechter. Hij is gewoon geen keeper. Geen reflexen. Hij doet gewoon niks.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
#NooitmeerImmers alstublieft. Ik heb eens op hem zitten letten de 2e helft, wat was die slecht zeg....
Fan. En met supporters bedoel ik de gemiddelde bezoeker van het stadion.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat ben jij dan wel niet? Stuk gezwel
Het ging heeeeeelemaal nergens over. Zelden zoiets mee gemaakt. Ja ooit, maar dan andersom. 3-0 achterkomen in 10 minuten ofzo tegen PSV en als nog 3-3 maken. Dat was ook heerlijk. Maar dit was... Jezus, niet te omschrijven dit. Ontevreden door slechte spel, maar ja, 3-0 voor dus weinig te zeiken. Toen ging m'n gezicht echt van gewoon blij, naar diep triest. Denk dat ik zelden zo depressief heb zitten te kijken. Man man man man man man...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk die ontlading, stuiteren door de woonkamer
Maar ongelofelijk, wat een niveau de 2de helftEerste helft paar goede combinaties gezien, maar de 2de helft was het echt zware kut met peren. Godverdegodver
Klopt, dat ook ja. Ik zie el Ahmadi liever op de plek van Clasie, kan haast niet anders meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarvoor ook balverlies bij Clasie, de vedette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |