Dat zeg ik ook elke keer had het na 3 wedstrijden al weer gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk niet meer dit seizoen.
Doodziek deze club.
Toch weer een Turk of Marokkaan met fredje aan het roer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Gio-FR-1908 het volgende:
Gewoon ff wat dingen afbreken. Misschien dat Van Geel dan wel wat versterkingen haalt
Bullshit. 3-0 voor mag je nooit meer uit handen geven. Dit is collectief falen van de spelers en technische staf.quote:
quote:
ook met 3-3 ben je uitgeschakeldquote:
Idd... Ik snap echt niet dat mensen dit enkel Mulder aanrekenenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:
heb geen woorden meer voor deze wanprestatie...ongelofelijk wat een kneuzenelftal
Ja natuurlijk. Mulder kost je gewoon Europees voetbal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef Karelnoord het volgende:
Alle drie de doelpunten waren houdbaar.
Wel de enige Nederlandse club die een Europese prijs heeft gewonnen sinds je niet meer met guldens kan betalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vorig millennium. Dat klinkt accurater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |