Dat heb ik ook. Jamie zit over met z'n klauwen in te graaien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik.
Die ziet er wel uit alsof ze lekker eten maakt.
Van haar geloof ik het eerder dan van Jamie Olliver.
Ah right, ja, dan kan ik me wel voorstellen dat je je af en toe toch verveeltquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hypotheekaanvragen invoeren, offertes controleren en verzenden, hypotheekaktes- en afrekeningen controleren. Ik vond bellen spannend en ondertussen ben ik helemaal blij als een offerte niet klopt en ik mag de bank bellen. Want dan hoef ik even geen aanvraag in te voeren.
Ik word ook al steeds beter in zo'n Alain Clark liedje woord voor woord mee zingen, want die staat nonstop op repeat als je intern in de wacht staat bij één zo'n bank.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
Mijn recepten zijn te proeven op de meet, allemaal even aanmelden.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Oh shit, ik kan alleen de 20e. De 27e heb ik een feest.
Hopen dat het de 20ste lekker weer is dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Oh shit, ik kan alleen de 20e. De 27e heb ik een feest.
Ja, verdommequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopen dat het de 20ste lekker weer is dan.
Kan ik niet maken. M'n oom wordt 50.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals Myra ooit eens zei: "afzeggen"
Oh, inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik niet maken. M'n oom wordt 50.
Partytent hurenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verdomme.
Wat gebeurt er wanneer beide data kut zijn qua weersverwachting?
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ah right, ja, dan kan ik me wel voorstellen dat je je af en toe toch verveelt
Vraag of je wat introducees mee mag nemenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik niet maken. M'n oom wordt 50.
Dan verplaatsen we het gewoon weer. Maar ik vond het een beetje teveel om er nog meer dagen bij te zetten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verdomme.
Wat gebeurt er wanneer beide data kut zijn qua weersverwachting?
Dan kan 't gewoon de 20equote:
Fair enoughquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan verplaatsen we het gewoon weer. Maar ik vond het een beetje teveel om er nog meer dagen bij te zetten.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
Ik ben weer in het mooie Zwolle![]()
Wat is dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me opgegeven voor een dagje vrijwillig werken in het geefcafe.Lijkt me leuk.
Een café waar mensen zelf kunnen bepalen wat ze betalen. Als je geen geld hebt kun je er gratis eten. Je kunt er ook een dagje werken in ruil voor eten. Alles kan. Geef wat je wil en kan geven.quote:
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een café waar mensen zelf kunnen bepalen wat ze betalen. Als je geen geld hebt kun je er gratis eten. Je kunt er ook een dagje werken in ruil voor eten. Alles kan. Geef wat je wil en kan geven.
Vind ik wel leuk om een blog over te schrijven.
Welnee. Dit heeft ten minste een wetenschappelijke basis.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Een soort van Sonja Bakker boek, dus?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
Ik ben weer in het mooie Zwolle![]()
Foei.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]Ik ben er werkelijk nog nooit geweest (buiten het station, stadion en de gevangenis)
Dus wat is het? Een crash-dieetboek op wetenschappelijke basis?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee. Dit heeft ten minste een wetenschappelijke basis.
Zolang het zoet is komt dat wel goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
Mijn recepten zijn te proeven op de meet, allemaal even aanmelden.
Ik dacht: "Die yats zal wel in Vught hebben gezeten"quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:51 schreef yats het volgende:
[..]Ik ben er werkelijk nog nooit geweest (buiten het station, stadion en de gevangenis)
Dat is juist leuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me hinderlijk dat iedereen je om advies vraagt.
Right. Dat hebben we gelukkig ook nog nooit vaker gehoordquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welnee. Dit heeft ten minste een wetenschappelijke basis.
Ik vind dat qua koken sowieso nietszeggend, het ene wetenschappelijke artikel stoot het andere wetenschappelijke artikel van de troon, tot er weer een wetenschappelijk artikel komt dat beide verenigt, voor er een volgende komt die ze allemaal van de kaart veegt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
Right. Dat hebben we gelukkig ook nog nooit vaker gehoord
Hoorde laatst Bon Jovi op de radio en moest aan je denken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel tof.
Ik heb wel eens over zoiets gehoord in Amerika, een restaurant van Jon Bon Jovi. Wist niet dat het hier ook was.
Een arts heeft het geschreven als alternatief op de 'schijf van 5' met voedingstips op basis van recente wetenschappelijke inzichten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus wat is het? Een crash-dieetboek op wetenschappelijke basis?
Dat is helaas vaak zo in de wetenschap (onderzoeken die elkaar tegenspreken), zeker op het gebied van voeding.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat qua koken sowieso nietszeggend, het ene wetenschappelijke artikel stoot het andere wetenschappelijke artikel van de troon, tot er weer een wetenschappelijk artikel komt dat beide verenigt, voor er een volgende komt die ze allemaal van de kaart veegt.
In ieder geval niet van Sonja Bakker.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
Right. Dat hebben we gelukkig ook nog nooit vaker gehoord
Ah ja, klinkt iig beter dan Sonja Bakkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een arts heeft het geschreven als alternatief op de 'schijf van 5' met voedingstips op basis van recente wetenschappelijke inzichten.
"Een goed dieet richt zich op het in stand houden van de gezondheid en het afremmen van het verouderingsproces. Het gewichtsverlies volgt automatisch."
Geen crashdieet dus. Gewoon een boek over gezonde voeding.
'Fruit moet, fruit doet je goed!'quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is helaas vaak zo in de wetenschap (onderzoeken die elkaar tegenspreken), zeker op het gebied van voeding.
Eierkoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In ieder geval niet van Sonja Bakker.Met haar stomme eierkoeken en SAS-dagen.
Awwww.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoorde laatst Bon Jovi op de radio en moest aan je denken.
Waarom zou ik in Zwolle moeten zijn?quote:
Ben ik ook geweest. En in diverse andere gevangenissen en TBS-klinieken verspreid door het land.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht: "Die yats zal wel in Vught hebben gezeten"
Mwah, ik heb genoeg aan de adviesvragen van mijn huidige vrienden. Als ik dan ook nog vragen van fokkers zou krijgen word het teveel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is juist leuk.Dan hechten mensen waarde aan je mening.
Mijn moeder heeft een paar boeken van haar, er staan best lekkere recepten inquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die dingen zijn lekkerquote:
Precies. Zeker op gebieden waar veel geld verdiend kan worden (dieten), zie je dit heel vaak gebeuren. Mensen willen ook graag iets geloven, zeker als er staat dat het op basis van wetenschappelijk onderzoek is, hallelujahquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat qua koken sowieso nietszeggend, het ene wetenschappelijke artikel stoot het andere wetenschappelijke artikel van de troon, tot er weer een wetenschappelijk artikel komt dat beide verenigt, voor er een volgende komt die ze allemaal van de kaart veegt.
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat jezelf volstouwen met van alles en nog wat niet helpt om af te vallenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
Precies. Zeker op gebieden waar veel geld verdiend kan worden (dieten), zie je dit heel vaak gebeuren. Mensen willen ook graag iets geloven, zeker als er staat dat het op basis van wetenschappelijk onderzoek is, hallelujah
Klinkt goed, maar wat zijn die wetenschappelijk inzichten dan, kort door de bocht?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een arts heeft het geschreven als alternatief op de 'schijf van 5' met voedingstips op basis van recente wetenschappelijke inzichten.
"Een goed dieet richt zich op het in stand houden van de gezondheid en het afremmen van het verouderingsproces. Het gewichtsverlies volgt automatisch."
Geen crashdieet dus. Gewoon een boek over gezonde voeding.
Geniet, maar drink met mate.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wat zijn die wetenschappelijk inzichten dan, kort door de bocht?
Mijn moeder had ook zo'n boekje van haar met van die dagmenu's, geen recepten volgens mij. Is er wel 30 kilo mee afgevallen (inclusief erge honger), maar die kilo's zitten er nu natuurlijk weer aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een paar boeken van haar, er staan best lekkere recepten in.
Proost! Ik ga over een uurtje richting stad en drink er ook een (of twee)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Hertog Jan*smaksmaksmak* *gluckgluckgluck* *hmmmmm*
Ja, daar is het een crash-dieet voor, dat is tijdelijk, tenzij je je eetpatroon verandert.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook zo'n boekje van haar met van die dagmenu's, geen recepten volgens mij. Is er wel 30 kilo mee afgevallen (inclusief erge honger), maar die kilo's zitten er nu natuurlijk weer aan.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zou ik in Zwolle moeten zijn?
Ik had permanent SAS.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fas, zie ik jou ook nog eens in Zwolle? Zodat ik je kan bekeren tot het heterodom? Poedeliewoepsie dat je bent!quote:
En je hele stofwisseling is naar de klote, zodat als je weer naar normaal gaat eten, een veel groter percentage als vet wordt opgeslagen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar is het een crash-dieet voor, dat is tijdelijk, tenzij je je eetpatroon verandert.
Wilde je Fas uitnodigen voor ons trio?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas, zie ik jou ook nog eens in Zwolle? Zodat ik je kan bekeren tot het heterodom? Poedeliewoepsie dat je bent!
Klopt. Je lichaam gaat denken dat je in een tijd van schaarste leeft en past zich daarop aan, dan ga je weer normaal eten en denkt je lichaam, oeh! Voedsel, opslaan, opslaan!, resultaat, weer op je oude gewicht (of dikker) dan voor je dieetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef STING het volgende:
[..]
En je hele stofwisseling is naar de klote, zodat als je weer naar normaal gaat eten, een veel groter percentage als vet wordt opgeslagen.
Ik ben weleens in Zwolle, ja. Ik zal dan m'n ogen open houden voor een getatoeëerde dwerg met pens.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fas, zie ik jou ook nog eens in Zwolle? Zodat ik je kan bekeren tot het heterodom? Poedeliewoepsie dat je bent!
Twee hete mannen zoals jij en ik kan ze echt niet weigeren. De force is strong with us.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde je Fas uitnodigen voor ons trio?
Hahahahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Zwolle, ja. Ik zal dan m'n ogen open houden voor een getatoeëerde dwerg met pens.
Die fucking loting van Ajax. Damn...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahahaha, Twente uitgeschakeld tegen een ploeg uit Azerbeidzjan.hahaha
Meer om van te houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahahaha! Hoop dat dat je ding is
Ik heb niet met Fc Twente, maar dit is kut voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahahaha, Twente uitgeschakeld tegen een ploeg uit Azerbeidzjan.hahaha
Dat klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Twee hete mannen zoals jij en ik kan ze echt niet weigeren. De force is strong with us.
Ach, we hebben toch niks in Europa te zoeken. 6 wedstrijdjes kansloos voetbal en weer richten op de competitie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die fucking loting van Ajax. Damn...
Helaas heb je helemaal gelijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik zal niet teveel naar jouw piemel kijken, dan is het minder raar.
[..]
Ach, we hebben toch niks in Europa te zoeken. 6 wedstrijdjes kansloos voetbal en weer richten op de competitie.
Boeiend. Alsof we clubs hebben die wat in Europa te zoeken hebben. Die toernooien gaan om de grote 6 a 7 landen en daar horen we niet bij. We krijgen steeds minder plekken en dat is niet erg want de extra ploegen verliezen toch alleen alles.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niet met Fc Twente, maar dit is kut voor het Nederlandse voetbal.
Ja maar...Ik wil ook graag Europa in met mijn club in de toekomst...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boeiend. Alsof we clubs hebben die wat in Europa te zoeken hebben. Die toernooien gaan om de grote 6 a 7 landen en daar horen we niet bij. We krijgen steeds minder plekken en dat is niet erg want de extra ploegen verliezen toch alleen alles.
Jij voetbalt bij een clubquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ja maar...Ik wil ook graag Europa in met mijn club in de toekomst...
Precies dat ja. Maar veel mensen willen nu eenmaal graag een quick fix voor allesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Je lichaam gaat denken dat je in een tijd van schaarste leeft en past zich daarop aan, dan ga je weer normaal eten en denkt je lichaam, oeh! Voedsel, opslaan, opslaan!, resultaat, weer op je oude gewicht (of dikker) dan voor je dieet.
Nee, daar ben ik niet geschikt voor en is ook beter voor tegenstanders denk ik. Ik doe aan rugby.quote:
Daarvoor zal je toch echt het boek moeten lezen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar wat zijn die wetenschappelijk inzichten dan, kort door de bocht?
Ik voel me gepasseerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde je Fas uitnodigen voor ons trio?
inb4 faxquote:
Haha, ja vandaar ook de kort door bochtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarvoor zal je toch echt het boek moeten lezen.Dingen als dat vetten een slechte reputatie hebben gekregen, terwijl de meeste vetten een minimale rol spelen bij hart- en vaataandoeningen, dat melk ongezond is en roomboter beter dan margarine. Het is gebaseerd op inzichten uit de voedingsleer, maar ook de geneeskunde, biogerontologie enzovoort. Het boek onderbouwt heel duidelijk waar het de principes op baseert en verwijst onder andere naar verschillende studies met muizen.
Zelfgebrouwde Slivovich, denk ik zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:35 schreef Yvie_lu het volgende:
*zucht* Wat is de sterkste drank die je kan drinken.
3-0 voorstaan, nu 3-3
Ik gebruik überhaupt geen boterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarvoor zal je toch echt het boek moeten lezen.Dingen als dat vetten een slechte reputatie hebben gekregen, terwijl de meeste vetten een minimale rol spelen bij hart- en vaataandoeningen, dat melk ongezond is en roomboter beter dan margarine. Het is gebaseerd op inzichten uit de voedingsleer, maar ook de geneeskunde, biogerontologie enzovoort. Het boek onderbouwt heel duidelijk waar het de principes op baseert en verwijst onder andere naar verschillende studies met muizen.
Idem hier. Geen boter, spek of koffie hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik überhaupt geen boter. Mag yoghurt of kwark wel? Ik doe magere melk door m'n muesli en Brinta, omdat lekker, ik wil melk niet helemaal schrappen
.
Boter ik ook niet, spek heel soms. Koffie wel...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Geen boter, spek of koffie hier.
Schijt Aan Sonja dag. Althans zo ken ik het.quote:
Shit, en ik ben net een paar dagen aan de havermoutpap gegaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gebruik überhaupt geen boter. Mag yoghurt of kwark wel? Ik doe magere melk door m'n muesli en Brinta, omdat lekker, ik wil melk niet helemaal schrappen
.
Plantaardige melk en sojayoghurt zijn gezonder. Kaas kan dan wel weer vanwege de vitamine k2.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Havermout is ook zeer goed volgens het boek.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Shit, en ik ben net een paar dagen aan de havermoutpap gegaan![]()
Waar bak je in?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Geen boter, spek of koffie hier.
Spek isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar bak je in?
Spek is vies.
Gelukkig.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Havermout is ook zeer goed volgens het boek.![]()
En eieren.
Het is niet veel melk per dag (150 ml, of zo) en ik weet dat melk ongezond is. Maar ik vind 't lekker. En het is goedkoper dan sojamelk e.d..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Plantaardige melk en sojayoghurt zijn gezonder. Kaas kan dan wel weer vanwege de vitamine k2.
Ik drink ook nog gewoon melk maar vind het gewoon boeiend om te lezen, zelfs al doe ik er niks mee.
Oh, dan ga ik afvallenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar bak je in?
Spek is vies.
Havermoutpap is goedquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:45 schreef STING het volgende:
[..]
Shit, en ik ben net een paar dagen aan de havermoutpap gegaan![]()
Olijfolie (maar wel vrij beperkt).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar bak je in?
Spek is vies.
Liefdequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van je zoals je bent
Dat kun je denk ik leren eten, havermoutpap zonder suikerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Havermoutpap is goed. Alleen vind ik dat niet lekker zonder wat suiker. En sja, daar ga je al.
En eieren.
Gaat dat niet aanbranden dan enzo?quote:
Zo moe?quote:
Niet in de stad aanwezig dus? Jammerquote:
Ja. En last van mijn buik.quote:
Vast wel, ja. Havermout met lijnzaad at ik vroeger, but I've lost my liking for itquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik leren eten, havermoutpap zonder suiker
Verder ben ik tegenwoordig veel aan de avocado en kaneel, ook toevallig gezond
en nee niet tegelijk
Velp.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. En last van mijn buik.En leuk vind ik het hier ook niet echt.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Is me nog niet gebeurd. Anti-aanbaklaag helpt ook wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat dat niet aanbranden dan enzo?Nah ja, vast niet, want dat zul je dan wel onder de knie hebben
Dat vind ik knap. Ik krijg het zelfs met olie nog voor elkaar om iets aan te branden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is me nog niet gebeurd. Anti-aanbaklaag helpt ook wel.
Dat is ook niet leuk...Of je moet al wat mensen kennen.quote:
Awwwquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon niet doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:58 schreef yats het volgende:
Damn, waarom moet dat water binnen 24 uur? Dat red ik niet...
MySpace anglesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij valt het best mee met jouw spekjes.
Mwah, ik ga er wel op in, maar dan op mijn manierquote:
Maar natuurlijk. Bel mijn secretaresse maar, zij planned het in.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet irl beoordelen?
Jij hebt zelf geen inzage in je eigen agenda?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Bel mijn secretaresse maar, zij planned het in.
Ik ben op school.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk...Of je moet al wat mensen kennen.
Secretaresse met benefitsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt zelf geen inzage in je eigen agenda?
Zij mag toch ook wel eens een avondje vrij hebben
Ik voel me niet thuis tussen volk wat alleen bier kan drinken en "Kut" kan roepen.quote:
Ah vandaar...Nou ja, mocht je wel een leuke avond willen, app me maar. Ik ga zo de stad in.quote:
Nice! Zou ik nu op zich ook wel willen. Maar ja, morgen weer werken. Jammer dat je niet in Zwolle woont, anders had ik binnenkort wel even een biertje met je gedaan. Je lijkt me wel tofquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ah vandaar...Nou ja, mocht je wel een leuke avond willen, app me maar. Ik ga zo de stad in.
Ik drink geen bier en roep enkel de poes.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me niet thuis tussen volk wat alleen bier kan drinken en "Kut" kan roepen.
Zo hey.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ah vandaar...Nou ja, mocht je wel een leuke avond willen, app me maar. Ik ga zo de stad in.
Ik bedank vriendelijk. Tanden al gepoetst en lig in de tent. Morgen weer vroeg op en dan is het afgelopen om half 11.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Zie je, wordt je zomaar 2e keus!quote:
Waarom moet ik hierom lachen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedank vriendelijk. Tanden al gepoetst en lig in de tent. Morgen weer vroeg op en dan is het afgelopen om half 11.
Geen idee. Maar ik vind het kut hier. Dus ik sta in half 7 op, ga als eerste douchen en ruim vast mijn tent op. Wegwezen hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierom lachen.
knuffelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het kut hier. Dus ik sta in half 7 op, ga als eerste douchen en ruimte vast mijn tent op. Wegwezen hier.
Wat ben je allemaal aan het uitvreten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het kut hier. Dus ik sta in half 7 op, ga als eerste douchen en ruim vast mijn tent op. Wegwezen hier.
Dank je.quote:
Introductieweek.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het uitvreten.
Oh, da's jammer. Nog maar een paar uurtjes dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het kut hier. Dus ik sta in half 7 op, ga als eerste douchen en ruim vast mijn tent op. Wegwezen hier.
1000.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah! Gaat je 100-dingen-doen-lijstje dan ook weer binnenkort in?
Ikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af of er mensen zijn die een nog meer verschillende smaak in vrouwen hebben dan Fas en ik.
Variatie = goodquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af of er mensen zijn die een nog meer verschillende smaak in vrouwen hebben dan Fas en ik.
Vertel. Jij valt op slank, blond en kleine borsten, zij op voluptueus en bruin?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind de vrouwen van Kaneel vaak te slank en een onaangenaam hoofd hebben. :$quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertel. Jij valt op slank, blond en kleine borsten, zij op voluptueus en bruin?
Je bent gewoon een ouderwetse hater, Fas.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind de vrouwen van Kaneel vaak te slank en een onaangenaam hoofd hebben. :$
Tja, je moet doen waar je goed in bent, he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ouderwetse hater, Fas.
Maar het is wel duidelijk dat 1 meet om hadden moeten ruilen.
Komt goed. Ik ben vast nog weleens in Zwolle. Dat ik pas maandag hoef te beginnen met werken komt nu wel goed uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Zou ik nu op zich ook wel willen. Maar ja, morgen weer werken. Jammer dat je niet in Zwolle woont, anders had ik binnenkort wel even een biertje met je gedaan. Je lijkt me wel tof
Que?quote:
Dat heb ik ook nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
En maar zeggen dat hij geen hosselskills heeftYats suave
Geen probleem, welterusten dan maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedank vriendelijk. Tanden al gepoetst en lig in de tent. Morgen weer vroeg op en dan is het afgelopen om half 11.
Die ene die geen indruk op mij had gemaakt en degene die jij afwees.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tja, je moet doen waar je goed in bent, he.
Wat bedoel je precies?
Maar ik heb toch gekregen wat ik wilde van diegene?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ene die geen indruk op mij had gemaakt en degene die jij afwees.
orgasme?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ik heb toch gekregen wat ik wilde van diegene?
Owja even vergetenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar ik heb toch gekregen wat ik wilde van diegene?
heb nog nooit een hetroman met "kutje" zien of horen scheldenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja even vergeten![]()
Kutje, ben jelly nu.
Kaneel komt daar mee wegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb nog nooit een hetroman met "kutje" zien of horen schelden
Zoiets.quote:
Volgens mij praten we langs elkaar heen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja even vergeten![]()
Kutje, ben jelly nu.
Ik merk het. Ik denk dat het bedtijd is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets.
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen.
Ik trek mij niks aan van dergelijke arbitraire grenzen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb nog nooit een hetroman met "kutje" zien of horen schelden
trusten. Ik ga ook maar eensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik merk het. Ik denk dat het bedtijd is.
[..]
Ik trek mij niks aan van dergelijke arbitraire grenzen.
Gewoon iemand bellen toch.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:57 schreef Faxie het volgende:
Tegen wie moet ik nou jammeren als iedereen gaat slapen?
Apeldoorn?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon iemand bellen toch.
Kutreclame, sterf aan dat rotkindquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Komt wel goed schatje (of hoe ze dat dan ook zeggen in die Roosvicee reclame)
*zucht* Ik geef het op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kutreclame, sterf aan dat rotkind
Dank jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
*zucht* Ik geef het op.
Succes met je sh*t!
Mij dan wel even berichten als jullie Zwolle onveilig gaan maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Komt goed. Ik ben vast nog weleens in Zwolle. Dat ik pas maandag hoef te beginnen met werken komt nu wel goed uit.
Een vrouw zoeken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zoek je eens een vrouw om te strijken.
Eentje van 40-50 weet wel wat een strijkijzer is
Dan doe je iets goedquote:
Daar sluit ik me bij aan. Blehquote:
Dan ontwijk je het centrum wegens de aanwezigheid van twee knappe kerels?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij dan wel even berichten als jullie Zwolle onveilig gaan maken.
Dit klinkt zo onlogisch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ontwijk je het centrum wegens de aanwezigheid van twee knappe kerels?
Wut? Ik ook alquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik gewoon Joysa gemist? Zonde dit.
En meteen poetsen en inpakken. Morgen verhuizen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker geslapen Feerebeer? Je mag naar huis vandaag
Hoppa gaat snelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:05 schreef Fera het volgende:
[..]
En meteen poetsen en inpakken. Morgen verhuizen!
Hopelijk wel ja.quote:
Ook gezien het tijdstip?quote:
Ik dacht meer aan het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 03:47 schreef yats het volgende:
Dan ontwijk je het centrum wegens de aanwezigheid van twee knappe kerels?
Is dat het beeld dat jij hebt van vrouwen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 01:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Of per uur betalen kan ook is een stuk goedkoper op de lange termijn.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik gewoon Joysa gemist? Zonde dit.
Wehehhe ownedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef yats het volgende:
Ik ben gisteren overigens toch gezwicht. Altijd fijn alleen als iemand 'vergeet' zijn camera aan te zetten waardoor ik twee emmers water over me heen gehad heb...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef yats het volgende:
Ik ben gisteren overigens toch gezwicht. Altijd fijn alleen als iemand 'vergeet' zijn camera aan te zetten waardoor ik twee emmers water over me heen gehad heb...
Ze hebben je in de kou laten staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:47 schreef yats het volgende:
Wel lief doen (over 35 jaar wil je ook niet dat dat over jou gezegd wordt), goed voor je karma voor vanmiddag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
Tering, wat was de gemiddelde leeftijd hoog vandaag in het zwembad zeg. Allemaal van die kleppende ouwe vellen die met een halve parfumerie het bad in gaan. Wat een luchtDie 120 baantjes leken nog nooit zo lang
Vanmiddag kennismakingsgesprek in Eindhoven voor een leuke functie, dus dat is wel weer top
Logischquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het tegenovergestelde.
Ik doe ook lief, zwem om ze heen zodat ik geen last van hen heb en zij niet van mij. En mensen zien dat enkele banen al vol zitten, en dan gaan ze er toch in zwemmenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel lief doen (over 35 jaar wil je ook niet dat dat over jou gezegd wordt), goed voor je karma voor vanmiddag.
Nee joh, de zon schijnt en bijna weekend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:51 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Dit gaat een kutdag worden, ik voel het!
quote:
En is twi er dan ook bij?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:18 schreef Myraela het volgende:
Het is bijna weekend.Weekenden zijn leuk want dan is mijn allerliefste vriendje er tenminste.
hoe lang ben je aan t zwemmen dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
Tering, wat was de gemiddelde leeftijd hoog vandaag in het zwembad zeg. Allemaal van die kleppende ouwe vellen die met een halve parfumerie het bad in gaan. Wat een luchtDie 120 baantjes leken nog nooit zo lang
Vanmiddag kennismakingsgesprek in Eindhoven voor een leuke functie, dus dat is wel weer top
Ik doe mijn 120 baantjes rond de 95 minuten. Al heb ik de indruk dat het wel telkens een stukje sneller gaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe lang ben je aan t zwemmen dan?
Heel goed!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Joy.
Hoe is het in de getto?
das wel netjes hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe mijn 120 baantjes rond de 95 minuten. Al heb ik de indruk dat het wel telkens een stukje sneller gaat.
Dank jequote:
Geen werkquote:
Dat wel, ja. Maar verder... Tering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, de zon schijnt en bijna weekend.
Komt vast allemaal goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Maar verder... Tering.
Good luck!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, kennismakingsgesprek
Wish me luck!
Weleens wat van gehoord ja. Doet me niet echt ietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:18 schreef Murdera het volgende:
Faxie, ken je Daughter?
Check;
Daughter - if you leave
barbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weleens wat van gehoord ja. Doet me niet echt iets
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:10 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, kennismakingsgesprek
Wish me luck!
Ja soms wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat het beeld dat jij hebt van vrouwen?
Ik loop weer op schema. Tering, ik heb tussen half één en half drie als drie man gelopenquote:
leuk om te horenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop weer op schema. Tering, ik heb tussen half één en half drie als drie man gelopen.
En m'n werkgever vroeg of ik alsjeblieft de twee weken dat ze op vakantie zijn op stal wil blijven, want hij vertrouwt m'n nieuwe collega nog niet alleen 'en jij kan alles aan', complimenten, yeah.
Moet vaak ook wel om geen blote billen-gezicht te krijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hm, mijn neefje voegt me toe op facebook nadat ik hem zeker 10 jaar niet gesproken heb.
Hij is in die 10 jaar kaal geworden en laat zijn baard staan als compensatie. Net als zijn vader.
oh ik zou juist zo'n baard dan echt overcompensatie vinden, een mooie stoppeltjesbaard daarin tegen kan ik me dan wel weer voorstellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet vaak ook wel om geen blote billen-gezicht te krijgen.
Soms? Waar ligt dan aan dan? Als je denkt dat het een golddigger is ofzo? Of gewoon bepaalde types?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:21 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja soms wel.
Ik ken er natuurlijk geen dus kan dit niet zeggen.
Ik ken geen vrouwen dus zou het niet kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Soms? Waar ligt dan aan dan? Als je denkt dat het een golddigger is ofzo? Of gewoon bepaalde types?
Ah, kwam even over dat je dat uit ervaring zei, leek me zo'n rare conclusie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:17 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen dus zou het niet kunnen zeggen.
Zeg alleen dat het me goedkoper lijkt dan een relatie.
Roy, ik heb gisteren Zwolle gekeken. Hoe speelde Feyenoord?quote:
Ja maar mijn moeder heb ik geen goede relatie mee en ja ik heb ook nog 1 oma.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, kwam even over dat je dat uit ervaring zei, leek me zo'n rare conclusie.
En jij kent geen vrouwen? Je moeder? Je oma? Je buurvrouw?
Buurvrouwen en gewone vriendinnen doe je niet aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja maar mijn moeder heb ik geen goede relatie mee en ja ik heb ook nog 1 oma.
Ik bedoel vrouwen van mijn leeftijd.
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Buurvrouwen en gewone vriendinnen doe je niet aan?
Vrouwen zijn eng?
Mwah, ik vind de loting nog best pittig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En Clasie heeft bijgetekend en de loting is niet goed/niet slecht....
Goed begin dus!
Ik was niet thuis dus heb er niks van gezien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, ik heb gisteren Zwolle gekeken. Hoe speelde Feyenoord?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, de kennismaking liep erg vlot. Joviale kerel, en mijn CV is al doorgestuurd naar de manager van de afdeling van DAF waar de vacature openstaat en heb zo dus een streepje voor op de rest. Heb er wel een goed gevoel bij
Omdat?quote:
Ja, wel pittig maar had slechter gekund (zeker gezien het geluk van Feyenoord qua lotingen normaal) en verwacht wel mooie wedstrijden. Gewoon een beetje optimisme en gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de loting nog best pittig.
Maar van Clasie is goed nieuws.
Ja, als dit doorzet heb ik in ieder geval weer werk net voordat mijn uitkering stoptquote:
Dat woord hoor je echt zeer zelden nog maar 'joviaal'.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:21 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, de kennismaking liep erg vlot. Joviale kerel, en mijn CV is al doorgestuurd naar de manager van de afdeling van DAF waar de vacature openstaat en heb zo dus een streepje voor op de rest. Heb er wel een goed gevoel bij
Dat maakt ons nog niet eng.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geen contact met vrouwen.
Ja, hij bleef maar praten en pratenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat woord hoor je echt zeer zelden nog maar 'joviaal'.
Maar klinkt als een positieve ontmoetingLekker het weekend in dus!
We zijn het lachtertje van Europa. Over 3 jaar hangen we tussen Oostenrijk en Zweden op de ranglijst.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was niet thuis dus heb er niks van gezien.
Maar een 3-0 voorsprong mag natuurlijk nooit uit handen gegeven worden.
Vroeger veel gepest ook door vrouwen dus heb niet zo veel positieve ervaringen met ze eigenlijk 0.quote:
Dat maakt ons b*tches, niet eng.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Vroeger veel gepest ook door vrouwen dus heb niet zo veel positieve ervaringen met ze eigenlijk 0.
Nou ik werd wel bang van ze.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat maakt ons b*tches, niet eng.
Maar okay dan snap ik je terughoudendheid.
Oké,natuurlijk altijd verstandig om jezelf op de 1e plaats te zetten en daarna pas overige issues aan te pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik werd wel bang van ze.
Ik zit nou ook niet in zo'n vrolijke situatie die de meeste vrouwen aantrekkelijk zouden vinden dus ik ben er ook niet naar opzoek.
Nee ik merk gewoon dat vrouwen me niet zien zitten dus daarom probeer ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oké,natuurlijk altijd verstandig om jezelf op de 1e plaats te zetten en daarna pas overige issues aan te pakken.
Waar merkte je dat aan dan? Ik bedoel, op welke manier had je contact gezocht dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik merk gewoon dat vrouwen me niet zien zitten dus daarom probeer ik het ook niet meer.
Oh dat zou zo fijn zijn zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, als dit doorzet heb ik in ieder geval weer werk net voordat mijn uitkering stopt
* El_Thijs klopt af
Binnen nu en twee wekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat zou zo fijn zijn zeg.
Enig idee wanneer je wat te horen krijgt?
Nee, ik neem makkelijk teveel hooi op m'n vork, niet goed, maar dat doe ik al jaren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leuk om te horenmaar lastig als ze teveel van je gaan verwachten... Heb jij de neiging om teveel hooi op je vork te nemen, of kun je dat wel aangeven en afkappen?
Een van de dames in onze les liep gisteren huilend met paard de bak uit
Ahjoh zo gaat dat tegenwoordig. Om de domste redenen. Eerlijk zijn is ook heel moeilijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Binnen nu en twee weken
En natuurlijk solliciteer ik gewoon door.
Kreeg vanmiddag een telefoontje met een afwijzing van een recruiter. Op zich is dat al jammer, maar de manier waarop vond ik vreemd. Het was de vakantieperiode en de managers bij het bedrijf waren met vakantie, maar toch hebben ze iemand een contract aan kunnen biedenOp dat moment dacht ik er even niet bij na, en achteraf zou de functie misschien niet bij me gepast hebben. Maar toch, vreemd
You and me both.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahjoh zo gaat dat tegenwoordig. Om de domste redenen. Eerlijk zijn is ook heel moeilijk
Ik ben op basis van beschikbaarheid afgewezen. Terwijl ik alle dagwn van de week had doorgegeven. Inclusief koopavonden en weekenden![]()
Twee weken.. duurt langik hoop voor je dat het wat wordt.
Nou wel eens vrouwen aangesproken maar ze zeiden dat ik lelijk was of negeerden me nooit een positieve reactie gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar merkte je dat aan dan? Ik bedoel, op welke manier had je contact gezocht dan?
Want hoe zou je jezelf beschrijven dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou wel eens vrouwen aangesproken maar ze zeiden dat ik lelijk was of negeerden me nooit een positieve reactie gehad.
Ik heb ook geen vrienden ofzo dus op die manier kom er ook geen tegen.
Wel eens gedacht me aan te melden voor op een datingsite maar dat is toch niks als ik me begin te beschrijven.
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want hoe zou je jezelf beschrijven dan?
(als je het niet erg vindt dat ik het vraag)
Meld je eens aan in het 25+ topic als je oud genoeg bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:51 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou wel eens vrouwen aangesproken maar ze zeiden dat ik lelijk was of negeerden me nooit een positieve reactie gehad.
Ik heb ook geen vrienden ofzo dus op die manier kom er ook geen tegen.
Wel eens gedacht me aan te melden voor op een datingsite maar dat is toch niks als ik me begin te beschrijven.
Genoeg mensen met een beknopt profiel hoor, niks geks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat is het hem nou juist.
En dit!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meld je eens aan in het 25+ topic als je oud genoeg bentOntmoet je ook andere Fokkers en we doen altijd normaal tegen elkaar. Give it a shot
Ik ben pas 19 gewordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meld je eens aan in het 25+ topic als je oud genoeg bentOntmoet je ook andere Fokkers en we doen altijd normaal tegen elkaar. Give it a shot
Oh ok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg mensen met een beknopt profiel hoor, niks geks.
[..]
En dit!!
Oh, er is ook een topic van 18-25jaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:57 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik ben pas 19 geworden
[..]
Oh ok.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
Er is ook een topic voor 18-25 met dezelfde insteek. Probeer het daar eens
Great minds...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, er is ook een topic van 18-25jaar.
En je hoeft vrouwen ook niet gelijk te daten. Maar kan mij voorstellen dat hoe meer je er vriendschappelijk ook mee omgaat, hoe gemakkelijker je je er bij voelt, mocht je ooit nog een keer besluiten dat je wel zou willen daten.
Ja dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef El_Thijs het volgende:
Er is ook een topic voor 18-25 met dezelfde insteek. Probeer het daar eens
Okee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, er is ook een topic van 18-25jaar.
En je hoeft vrouwen ook niet gelijk te daten. Maar kan mij voorstellen dat hoe meer je er vriendschappelijk ook mee omgaat, hoe gemakkelijker je je er bij voelt, mocht je ooit nog een keer besluiten dat je wel zou willen daten.
Had juist vandaag het idee dat ik ogen tekort kwam en vice versa. Moeder met een leuk uitziende dochter (wel wat te jong denk ik), oogcontact met andere vrouwen (supermarkt) alleen weer wat te oud. Maar goed, tovert wel een lach tevoorschijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik merk gewoon dat vrouwen me niet zien zitten dus daarom probeer ik het ook niet meer.
Thanks Vriend!quote:
Ik was het nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had juist vandaag het idee dat ik ogen tekort kwam en vice versa. Moeder met een leuk uitziende dochter (wel wat te jong denk ik), oogcontact met andere vrouwen (supermarkt) alleen weer wat te oud. Maar goed, tovert wel een lach tevoorschijn
De moeder of de dochter?quote:
Nou ik kom ook niet veel vrouwen tegen heb geen hobbies ofzo en doe geen boodschappen dus kan niet zeggen dat mij hetzelfde is overkomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had juist vandaag het idee dat ik ogen tekort kwam en vice versa. Moeder met een leuk uitziende dochter (wel wat te jong denk ik), oogcontact met andere vrouwen (supermarkt) alleen weer wat te oud. Maar goed, tovert wel een lach tevoorschijn
quote:
Wat doe je wel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:33 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik kom ook niet veel vrouwen tegen heb geen hobbies ofzo en doe geen boodschappen dus kan niet zeggen dat mij hetzelfde is overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |