Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:20 schreef RvLaak het volgende:
Die boetes, is dat per keer dat er afgestoken wordt?
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:20 schreef RvLaak het volgende:
Die boetes, is dat per keer dat er afgestoken wordt?
Hebben we gezien bij de bekerfinale iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Boete vuurwerk, shut up. Hoort erbij!
Fuck je was me voorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoppa!!! Schaken die lekker mondjes aan het snoeren is.
Zeker zeker maar het is ook eerder een schande als ze niet door zouden gaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het levert (iets aan) geld op en ervaring voor de jongens... Beter dan niet in Europa spelen.
Mwa, Bilal ging er toch al zeker twee keer goed langs met een redelijke voorzet. Is meer dan Boetius in alle wedstrijden tot nu toe heeft laten zien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:27 schreef Keyos het volgende:
Ruben doet het gewoon redelijk dit seizoen. Het is gewoon dat iedereen die op links staat speelt als een leprapatiënt.
Ik had m'n twijfels eerlijk gezegdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker zeker maar het is ook eerder een schande als ze niet door zouden gaan.
Ik heb genoeg goede acties van hem gezien dit seizoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Keyos het volgende:
Om het grootste probleem van dit team te analyseren trouwens. Kan iemand ook maar 1 goede actie of pass herinneren van Vilhena? Die gast heeft echt helemaal NIETS gebracht op het middenveld dit seizoen.
Gewoon met El Ahmadi - Clasie en Toornstra spelen. Prachtig middenveld. Vilhena, ik zie het niet echt (en zijn traptechniek is ook niets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |