abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143950912
verder lijkt het wel alsof er (rechtsboven) een hond staat te kijken ??

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143950996
Ik zie wat je bedoelt. Pff, nu vraag ik mij af of het gezichtsbedrog is (omdat ik dénk dat ik het zie) of dat het echt is.
pi_143951046
Zijn er geen experts aanwezig die een foto kunnen verscherpen? :p
pi_143951144
Ik vind het sowieso een eerie foto.

- Het zwarte gedeelte achter haar bevat haast geen beeldinformatie. Zichtbaar aan de grote artifacts (zwarte blokken). Dat deel is echt donker. Het enige wat ik eruit krijg met beeldbewerking zijn grote blok artifacts.
- Terwijl op haar broek de zon voor overbelichting zorgt (witte vlek). Of er zit iets voor.
- Rare pose met d'r rechterhand op d'r rug. Dat toont erg vreemd. Een 'gespannen' pose. Als je zo relaxed staat dan val je om.
- Ze lijkt iets te roepen, d'r mond staat open.

De originele foto zou meer duidelijkheid geven. Het is gewoon gissen.
pi_143951272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 23:00 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Beste Jackie,
Je mag vinden wat je wil. Maar je kan vanaf je zolderkamer veel schade aanrichten in Panama.
Ik sluit niemand uit als potentiële dader en diverse scenario's zijn bespreekbaar, maar het gaat hier te ver.

Waar baseer jij dat ik op een zolderkamer zit? beetje denigrerend.

F. en zijn zoon H. zitten niet op FOK en kunnen zich niet verdedigen.

Hans Kremers en de advocaat ook niet

Ze leven van toeristen - toeristen die twee weken naar Panama gaan, en vlak voor vertrek nog even reviews over Boquete opzoeken. En wat komen die tegen? Dit topic, met alles erop en eraan.
F. en H. zijn onschuldig totdat ze door een rechter zijn veroordeeld. Voor die tijd mogen we hier wel wat voorzichtiger zijn met beschuldigingen en insinuaties.

Voorzichtiger zijn met beschuldigingen en insinuaties Hmm wat doen jullie zelf dan?

Ik heb onderbouwd een mogelijk scenario gegeven dat F en/of H MISSCHIEN iets te maken KUNNEN hebben met de verdwijning van Kris en Lisanne.
Ik heb daarvoor helemaal geen spectaculaire onwaarschijnlijkheden gebruikt maar feiten
Achter die gedachten sta ik nog vierkant achter

Maar nu draai ik de boel even om: Wat geeft jullie verdwaalaanhangers het recht om over Hans Kremers te zeggen dat hij aan tunnelvisie leidt?
Hij is daar NB zelf geweest, kent zijn dochter en zegt dat volgens hem je daar niet kunt verdwalen. Maar nee zeggen jullie (misschien van jullie eigen zolderkamer), Hans Kremers leidt aan tunnelvisie en kan niet verkroppen dat zn dochter misschien wel het verkeerde pad heeft genomen.
En de advocaat? Tja die is bevooroordeeld...
En dat is geen roddelen???
Verschil met dat geroddel is dat die roddel totaal nergens op gebaseerd is En die van mij wel!

Iedereen die hier op dit forum zit roddelt. Daarom is het ook een forum.
Dus hou op met je hooghartig gedrag van "ik plaats alleen de foto's als jullie ophouden met roddelen"
bluuuh mag ik een kotszakje?

Jij wil de foto's niet zien. Dat is prima :)
Voor die foto's heb ik jou niet nodig
pi_143951275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Stratotanker het volgende:

- Het zwarte gedeelte achter haar bevat haast geen beeldinformatie. Zichtbaar aan de grote artifacts (zwarte blokken). Dat deel is echt donker. Het enige wat ik eruit krijg met beeldbewerking zijn grote blok artifacts.
- Terwijl op haar broek de zon voor overbelichting zorgt (witte vlek). Of er zit iets voor.
- Rare pose met d'r rechterhand op d'r rug. Dat toont erg vreemd. Een 'gespannen' pose. Als je zo relaxed staat dan val je om.

ook vreemd dat alle Exif data eruit is .dat kan alleen met een speciaal programmaatje
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143951301
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:49 schreef StaceySinger het volgende:
verder lijkt het wel alsof er (rechtsboven) een hond staat te kijken ??

[ afbeelding ]
Waar :?

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 13:58:51 ]
pi_143951343
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:58 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Waar :?
Ik zie het ook niet hoor.... :N
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_143951418
Sorry hoor, maar men draaft nu echt door. De fantasie maakt overuren.
pi_143951484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
Sorry hoor, maar men draaft nu echt door. De fantasie maakt overuren.
De foto's zijn gewoon foto's
Zometeen gaan we weer weken praten dat ze misschien wel gefotoshopt zijn
pi_143951511
Lijkt wel alsof ze wat bukt om het donkere "gat" in te kruipen en nog eens omkijkt voor ze er in kruipt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 14:03:55 ]
pi_143951610
Jackie, er is wel een groot verschil tussen zeggen dat Hans Kremers een tunnelvisie heeft en zeggen dat iemand mogelijk een moord heeft gepleegd.

Lijden aan tunnelvisie is geen misdrijf en zelfs zeer normaal in bepaalde gevallen. Een moord plegen is een ander paar mouwen.
pi_143951655
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:59 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet hoor.... :N
Ik zag het eerst ook niet, nu ik hem wel heb gezien (of denk gezien te hebben), kan ik er niet meer naast kijken :') is rechtsboven, net onder de drie groene bladeren.
pi_143951744
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:51 schreef Saarah het volgende:
Ik zie wat je bedoelt. Pff, nu vraag ik mij af of het gezichtsbedrog is (omdat ik dénk dat ik het zie) of dat het echt is.
kan ook gezichtsbedrog zijn ja :7
pi_143951754
zie ik nu een man met cowboy hoed en een geweer in de verte naast haar linker been naast de boom?
kan helaas de foto niet uitvergroten.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:11:15 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143951755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:54 schreef Stratotanker het volgende:

er heeft iemand hier een verlichte versie geplaatst van de foto, geen zwart gat, maar groene bladeren enzo
pi_143951788
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:06 schreef Saarah het volgende:
Jackie, er is wel een groot verschil tussen zeggen dat Hans Kremers een tunnelvisie heeft en zeggen dat iemand mogelijk een moord heeft gepleegd.

Lijden aan tunnelvisie is geen misdrijf en zelfs zeer normaal in bepaalde gevallen. Een moord plegen is een ander paar mouwen.
Het is allebei roddelen
pi_143951805
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

er heeft iemand hier een verlichte versie geplaatst van de foto, geen zwart gat, maar groene bladeren enzo

Wat zijn die parallel lopende dunne zwarte lijnen boven Kris?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 14:14:07 ]
pi_143951896
Kijk nu eens wat er precies verlicht is. Dat zijn gewoon verkante blokken met héél (geen) weinig informatie. Je kan niet stellen dat het blaadjes zijn omdat het groen is. Het enige dat je kan zeggen is dat het daar erg donker is en de voorgrond heel licht (of een stuk lichter).

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

Heb ik ook al eens wat over gepost. Erg recht, haaks én parallel idd.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 14:17:35 ]
pi_143951905
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat heb ik mij ook al afgevraagd.
pi_143951928
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 14:17:28 ]
pi_143951968
quote:

[..]

[ afbeelding ]

ja het lijkt wel alsof daar ooit een overkapping gezeten heeft
pi_143951971
In die verlichtte foto zie je trouwens ook wel een groot verschil in kleur tussen de "hond" en de rest van de omgeving. :P
pi_143952009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:12 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het is allebei roddelen
Da's waar. Maar persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben als mensen over mij roddelen (god, dat doet iedereen), wel als ze mij openbaar beschuldigen van / betrekken bij een moord. :{
pi_143952063
quote:

[..]

[ afbeelding ]

lijkt wel een soort overkapping/net?
Even a broken clock is right twice a day.
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:24:52 #226
240917 Mula
pi_143952169
Had de vader van Kris het niet over een grot? Zal hij het gedeelte achter Kris bedoelen?
pi_143952196
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja het lijkt wel alsof daar ooit een overkapping gezeten heeft
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:22 schreef danos het volgende:

[..]

lijkt wel een soort overkapping/net?
Het lijkt idd wel een aantal gespannen draden o.i.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2014 14:26:20 ]
pi_143952206
Blijkbaar kan je "Canopy Tours" maken in Bocas Del Toro. Zou dat hier kunnen zijn, dat dat daarover loopt? Of maak ik nu een erg domme opmerking :o

http://www.hablayapanama.(...)as-del-toro/zipline/
pi_143952239
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:11 schreef new het volgende:
zie ik nu een man met cowboy hoed en een geweer in de verte naast haar linker been naast de boom?
kan iemand eens de foto uitvergroten links gelijk naast haar linker been
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:28:22 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_143952283
quote:

[..]

[ afbeelding ]

dat is wat ik moemde een omheining, ter bescherming, voor defene die daar loopt, het lijkt mij dat kris zich beneden een gangbaar pad bevindt
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:30:37 #231
240917 Mula
pi_143952358
quote:
En daarnaast een skelet met een groene blouse en pet die zijn rechterarm omhoog doet! :o :P
pi_143952384
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:24 schreef Mula het volgende:
Had de vader van Kris het niet over een grot? Zal hij het gedeelte achter Kris bedoelen?
volgens mij was dat gebaseerd op één van de donkere foto's van 8 april en niet deze foto.
pi_143952443
quote:
Ik dacht dat je een garpje maakte maar wtf. :P
pi_143952513
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat is wat ik moemde een omheining, ter bescherming, voor defene die daar loopt, het lijkt mij dat kris zich beneden een gangbaar pad bevindt
Who knows? Moeilijk te zeggen a.d.h.v. zo'n foto.
pi_143952526
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:30 schreef Mula het volgende:

[..]

En daarnaast een skelet met een groene blouse en pet die zijn rechterarm omhoog doet! :o :P
nee,is serieus bedoeld hoor,je oog moet er net opvallen,heb het hier ook iemand laten zien die het vooraf ook niet zag.....
pi_143952588
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:20 schreef Saarah het volgende:

[..]

Da's waar. Maar persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben als mensen over mij roddelen (god, dat doet iedereen), wel als ze mij openbaar beschuldigen van / betrekken bij een moord. :{
Daar maak je een fout.
Ik heb voordat ik met mijn scenario kwam gezegd dat ik met een scenario kwam waarbij ik mensen aanwees die mogelijk met de verdwijning te maken konden hebben
Heb het dus vooraf aangekondigd en daarna in spoiler gezet zodat het bv via Google niet terug te vinden zou zijn.
In de discussie die vervolgens kwam noemde iedereen hem volledig bij zijn voornaam terwijl F of H al genoeg zou zijn geweest om niet via Google te vinden zijn.
Mensen zijn dus indirect ook verantwoordelijk dat ze nu via Google te vinden zijn

Het was voor mij of niks zeggen, of het in spoiler zetten.
Een andere keuze was er voor mij op dat moment niet.

Nu zou ik het aankondigen en het alleen via een pb sturen naar de mensen die het willen lezen.

Maar wees gerust, Google maar eens F.....G..... Boquete.
niks aan de hand
pi_143952589
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:35 schreef new het volgende:

[..]

nee,is serieus bedoeld hoor,je oog moet er net opvallen,heb het hier ook iemand laten zien die het vooraf ook niet zag.....
Het is gewoon een stam / stronk o.i.d.

pi_143952596
Heeft ze niet gewoon haar rechterarm half omhoog gestoken langs haar lichaam? (dus arm omhoog en zwaaien met haar hand).

Dus haar rechterhand ter hoogte van haar rechter schouder? Door de slechte kwaliteit en de kleur van haar shirt valt dit echter wat weg waardoor het lijkt alsof haar arm niet voor haar lichaam houdt.
pi_143952651
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is gewoon een stam / stronk o.i.d.

[ afbeelding ]
het lijkt een beetje alsof er iemand een paar meter achter zit, met een hoed op :7
pi_143952662
pi_143952729
quote:
ik zie de herdershond nu ook toch hoor rechts voor haar
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:40:54 #242
240917 Mula
pi_143952736
quote:
16s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:35 schreef new het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook serieus... Kijk maar eens links naast haar spijkerbroek.
pi_143952740
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:37 schreef Stupidisco het volgende:
Heeft ze niet gewoon haar rechterarm half omhoog gestoken langs haar lichaam? (dus arm omhoog en zwaaien met haar hand).

Dus haar rechterhand ter hoogte van haar rechter schouder? Door de slechte kwaliteit en de kleur van haar shirt valt dit echter wat weg waardoor het lijkt alsof haar arm niet voor haar lichaam houdt.
Nu je het zegt, zo kun je het ook zien. Het licht valt op haar rechterarm en daardoor zien we niet goed dat ze de arm heeft gebogen en haar hand omhoog.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:43:57 #244
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143952835
HMNGW (Het Moet Niet Gekker Worden) :{
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143952840
Pfffff, hoe langer je kijkt, hoe meer vreemde dingen je ziet. En het is dus niet als met dat Freud plaatje waarbij je of het mannengezicht ziet of een liggende blote vrouw.
Als je eenmaal iets op een bepaalde manier ziet, dan is het heel lastig om die andere zienswijze weer te zien.
Nu zie ik alleen nog maar een rechterarm die ze gebogen omhoog heeft en of zwaait of afwerend houdt (tegen het zonlicht)?
pi_143952879
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:40 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook serieus... Kijk maar eens links naast haar spijkerbroek.
Het is wel een lilliputter dan...
Maar het lijkt inderdaad op een zittende man met hoed en een iets als een soort geweer in zijn hand.
pi_143952896
Of ze zwaait "dag mam en pap".
pi_143952899
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:41 schreef Injetta het volgende:

[..]

Nu je het zegt, zo kun je het ook zien. Het licht valt op haar rechterarm en daardoor zien we niet goed dat ze de arm heeft gebogen en haar hand omhoog.
Precies, nu ik die uitvergroting van Stratotanker zie heb ik nog meer het idee dat ze haar arm omhoog heeft (langs haar lichaam) en haar rechterhand dichtbij haar hoofd heeft
pi_143952932
Met alle respect hoor maar bij de vorige foto van Lisanne werd er weken gediscussieerd of de foto wel echt was, of ie wel om 1300 uur gemaakt kan zijn ivm de lichtinval en sommigen zeiden zelfs dat ie gefotoshopt was.
allemaal flauwekul achteraf.

Dit zijn denk ik ook gewoon foto's
Een hele vrolijke Kris op de Mirador en een onduidelijke foto van Kris op een pad waarbij het lijkt dat ze haar armen op de rug heeft.
Maar is te onduidelijk om dat te kunnen zien

Voor de mensen die geloven in non-verbaal gedrag

http://www.psychowerk.com(...)0hun%20betekenis.htm

1A, 1B en 1C
pi_143952952
Ga er maar vanuit dat er niets bijzonders aan deze foto's te zien is. Het zijn gewoon foto's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')