SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahah glazen bolDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kutzooi, weer niet CL na de winterstop
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In geen 1 van deze poules normaal gesproken hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef Tim86 het volgende:
kutzooi, weer niet CL na de winterstopDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Malmo er nog bij danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtstequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In geen 1 van deze poules normaal gesproken hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja klopt, hopen op een gunstige voor iig Uefa cupquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtsteDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:30 schreef gazhims3lv het volgende:
UEFA kennende zit Roma er nog bij![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar even eerlijk hè. Het is toch volstrekt idioot met al die lotingsregeltjes. Zoals de poules die niet op dezelfde dag kunnen spelen etc.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Keer andersom hopen he. Fucking dom ook van jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtste![]()
![]()
Dat is toch heel logisch? Niks kroms aan. In Spanje willen ze gewoon Real Madrid en Barca beiden kunnen zien, net als we dat heel vaak in NL ook willen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even eerlijk hè. Het is toch volstrekt idioot met al die lotingsregeltjes. Zoals de poules die niet op dezelfde dag kunnen spelen etc.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
siquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Fuszy het volgende:
Als Malmo er nog bij komt dan zijn het toch alleen maar clubs van Ibra geweest?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jupquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Fuszy het volgende:
Als Malmo er nog bij komt dan zijn het toch alleen maar clubs van Ibra geweest?
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou ook lekker voor Ajax zijn.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Monaco kan nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willenFeyenoord Rotterdam![]()
Wat heeft een eerlijke loting met die mensen te maken? Dan kunnen ze ook verschillende tijdstippen inroepen. Een wedstrijd om 19:00 en om 21:00 is ook prima te doen en dan heb je ook nog eens een eerlijkere loting. Dat dezelfde landen niet bij elkaar kunnen kan ik nog inkomen maar dat je rekening gaat houden met de tv-uitzengingen..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch heel logisch? Niks kroms aan. In Spanje willen ze gewoon Real Madrid en Barca beiden kunnen zien, net als we dat heel vaak in NL ook willen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ohjaquote:
Elke dag![]()
Monaco gaat niet. PSG komt al uit Frankrijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat zou wel een goede zijn idd, maar dat zal met uitzendrechten wel weer lastig zijn, aangezien de NOS dan 4 wedstrijden wil uitzenden ipv 2quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat heeft een eerlijke loting met die mensen te maken? Dan kunnen ze ook verschillende tijdstippen inroepen. Een wedstrijd om 19:00 en om 21:00 is ook prima te doen en dan heb je ook nog eens een eerlijkere loting. Dat dezelfde landen niet bij elkaar kunnen kan ik nog inkomen maar dat je rekening gaat houden met de tv-uitzengingen..
Elke dag![]()
Onderschat Loedogoretz niet jongequote:
KutclubDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leuke poule, die poule C
Elke dag![]()
Eerder Basel niet. Die speelden best leukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onderschat Loedogoretz niet jonge
KutclubFeyenoord Rotterdam![]()
Vorig jaar PSV uitgeschakeld...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eerder Basel niet. Die speelden best leuk
Elke dag![]()
Nou dat kon slechter. Lekker tripje in de zonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Juist niet tochquote:
Elke dag![]()
Nee, je jinxt toch als daardoor juist het tegenovergestelde gebeurt?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze hebben Djebbour.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Is dat APOEL nog wat? Niet echt een club die ik volg![]()
Want meedoen is belangrijker dan winnen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met Europa League kan het toch ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn idd, maar dat zal met uitzendrechten wel weer lastig zijn, aangezien de NOS dan 4 wedstrijden wil uitzenden ipv 2http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Prachtige clubs, schitterende spelers, hoogste niveau hier speel je CL voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want meedoen is belangrijker dan winnen?![]()
Qftquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtige clubs, schitterende spelers, hoogste niveau hier speel je CL voor.
Als je wilt winnen kun je beter EL gaan spelenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
yesyes double link met Kameniquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nounkeu naar Granada. Pace downgrade incoming?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat hard met de skillers daarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Quincy naar Boavista (volgend jaar Liga Portuguesa)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat ze tegen Ajax de jeugdspelers speeltijd gaan geven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtige clubs, schitterende spelers, hoogste niveau hier speel je CL voor.![]()
Beide toernooien zijn Nederlandse clubs kansloosquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qft
Als je wilt winnen kun je beter EL gaan spelen![]()
Toch is AZ steeds redelijk ver gekomen. Het moet gewoon mogelijk zijn om er in elk geval een leuk Europa cup jaar van te maken. Maar de status van de EL motiveert de heren met riante salarissen niet genoeg. En de CL is wel gewoon veel te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beide toernooien zijn Nederlandse clubs kansloos![]()
iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht dat ik naar PEC ging kijken. Die moeten dus later
hoe moeten we dit 90 min overleven
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Inderdaad, al die jankzakken meteen weer. Het is eigenlijk lachwekkendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qft
Als je wilt winnen kun je beter EL gaan spelen![]()
![]()
Weer een nieuwe bug met tradepile. Stond op 99 items, maar kon er dingen op blijven zetten en als ik op de tp keek waren ze weg. Toen discarde ik iets en kwam er weer 1 voor terug![]()
De reacties dat het de schuld van de UEFA was waren het meest tenenkrommendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, al die jankzakken meteen weer. Het is eigenlijk lachwekkend![]()
De Boer daarna over nieuwe spits: ‘Onmogelijk om spits van CL-niveau te betalen. Lijkt er niet op dat er iemand bij komt.’ #clloting #ajax
De Boer deelt mee dat Sigthórsson blijft. ‘Omdat hij nu de beste spits voor #Ajax is’, zegt-ie. Langer contract? Onbekend. #clloting #groaja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al jaren strijken ze CL miljoenen op, maar durven nooit eens fatsoenlijk te investeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
De Boer daarna over nieuwe spits: ‘Onmogelijk om spits van CL-niveau te betalen. Lijkt er niet op dat er iemand bij komt.’ #clloting #ajax
De Boer deelt mee dat Sigthórsson blijft. ‘Omdat hij nu de beste spits voor #Ajax is’, zegt-ie. Langer contract? Onbekend. #clloting #groaja
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik vraag mij af waarom het voor een spits van CL niveau onaantrekkelijk zou zijn om naar Ajax te komen ? ( behalve het salaris ) Bovendien kan je beter meer geld in een spits steken die er zal staan dan een aantal flut aankopen doen/transfervrij overnemen die niks toevoegen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Wat een klaagzang vandaag. Beter dit dan een management dat met grote namen komt, en dat je tien jaar later nog de schulden af mag lossen. Zie het voorbeeld in Rotterdam.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Ibra en suarez weer in de arenaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
ZLATAN, MESSI; AJAX KOMT ERAAN, AJAX KOMT ERAAN!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het gaat mij meer om het onzinnige gelul steeds. Sig moet vertrekken en is niet goed genoeg, dan offer je 2 wedstrijden het halve team op om hem in de etalage te zetten wat totaal niet werkte en nu is hij ineens weer de ideale Ajax spits terwijl hij al jarenlang laat zien dat hij er geen kut van kan. Dat ze geen miljoenen riskeren voor een andere spits snap ik nog wel, maar dit is zo gaar en wispelturig..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een klaagzang vandaag. Beter dit dan een management dat met grote namen komt, en dat je tien jaar later nog de schulden af mag lossen. Zie het voorbeeld in Rotterdam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, net als dat je je vriendin wilt dumpen voor kerst, maar je kunt geen nieuwe vriendin vinden. Hou je toch je oude vriendin maar aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het onzinnige gelul steeds. Sig moet vertrekken en is niet goed genoeg, dan offer je 2 wedstrijden het halve team op om hem in de etalage te zetten wat totaal niet werkte en nu is hij ineens weer de ideale Ajax spits terwijl hij al jarenlang laat zien dat hij er geen kut van kan. Dat ze geen miljoenen riskeren voor een andere spits snap ik nog wel, maar dit is zo gaar en wispelturig..![]()
![]()
En dan blijkt dat ze in de smaak valt bij familie en dan hou je haar maar permanent?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, net als dat je je vriendin wilt dumpen voor kerst, maar je kunt geen nieuwe vriendin vinden. Hou je toch je oude vriendin maar aan"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
de fuckquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, net als dat je je vriendin wilt dumpen voor kerst, maar je kunt geen nieuwe vriendin vinden. Hou je toch je oude vriendin maar aan
Feyenoord Rotterdam![]()
Hem in de etalage te zetten? Die Milik kan er volgens mij geen kut van of laat helemaal niks zien op de training/wedstrijden en dan speelt Siggy ik geloof er niet in dat ze hem lieten spelen zodat ze hem misschien kunnen verkopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het onzinnige gelul steeds. Sig moet vertrekken en is niet goed genoeg, dan offer je 2 wedstrijden het halve team op om hem in de etalage te zetten wat totaal niet werkte en nu is hij ineens weer de ideale Ajax spits terwijl hij al jarenlang laat zien dat hij er geen kut van kan. Dat ze geen miljoenen riskeren voor een andere spits snap ik nog wel, maar dit is zo gaar en wispelturig..![]()
Siggy heeft al jaren de kans gekregen, Milik is pas 20. Die mag er nog wel een jaartje proberen aan te wennen lijkt me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hem in de etalage te zetten? Die Milik kan er volgens mij geen kut van of laat helemaal niks zien op de training/wedstrijden en dan speelt Siggy ik geloof er niet in dat ze hem lieten spelen zodat ze hem misschien kunnen verkopen.![]()
Moet je daarna alleen niet aan iedereen vertellen dat ze de ware isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, net als dat je je vriendin wilt dumpen voor kerst, maar je kunt geen nieuwe vriendin vinden. Hou je toch je oude vriendin maar aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je eens indenken hoe treurig hij het heeft gedaan dan als Siggy toch weer de voorkeur krijgt. Ik schrijf hem nog niet af maar het zijn schrikbarende signalen die je toch weer krijgt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Siggy heeft al jaren de kans gekregen, Milik is pas 20. Die mag er nog wel een jaartje proberen aan te wennen lijkt me.![]()
Siggy heeft wel het voordeel dat hij het spel van Ajax volledig kent hè, er zit alleen weinig potentie in tot verbetering. Dat dat jochie Milik er niet direct staat vind ik niet verrassend of schrikbarend eigenlijk. Laat hem nog een tijdje mee trainen, invalbeurten, en dan komt het vanzelf wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe treurig hij het heeft gedaan dan als Siggy toch weer de voorkeur krijgt. Ik schrijf hem nog niet af maar het zijn schrikbarende signalen die je toch weer krijgt.![]()
Met wat vertrouwen en het geluk een seizoen fit te zijn schiet hij er een berg goals in gewoon hoor.![]()
Hij kent het spel maar beheerst het totaal niet. Natuurlijk hoeft hij er niet meteen te staan dat zal ook niemand verwachten maar hij heeft ook geen kansen meer gekregen. Dat vind ik persoonlijk wel schrikbarend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Siggy heeft wel het voordeel dat hij het spel van Ajax volledig kent hè, er zit alleen weinig potentie in tot verbetering. Dat dat jochie Milik er niet direct staat vind ik niet verrassend of schrikbarend eigenlijk. Laat hem nog een tijdje mee trainen, invalbeurten, en dan komt het vanzelf wel.![]()
Wat een gruwelijke aids pot van PSV zeg. Al zal Feyenoord niet veel beter zijn dadelijkFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zo slecht is Siggy nou ook weer niet voor Ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kent het spel maar beheerst het totaal niet. Natuurlijk hoeft hij er niet meteen te staan dat zal ook niemand verwachten maar hij heeft ook geen kansen meer gekregen. Dat vind ik persoonlijk wel schrikbarend.![]()
Je oordeelt wel wat snel vind ik, Milik heeft na een maandje Ajax een paar basis plaatsen gehad en er een paar keer naast gestaan, aanpassen kan nog wel de rest van het seizoen duren als het even tegen zit.![]()
Ik oordeel snel? Ik weet niet of hij er wat van kan heb hem nog nooit zien spelen voor Ajax maar de statistieken spreken nou niet echt in zijn voordeel. Hij mag van mij nog gerust wat kansjes krijgen maar De Boer heeft duidelijk voor even genoeg gezien van Milik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo slecht is Siggy nou ook weer niet voor Ajax![]()
Je oordeelt wel wat snel vind ik, Milik heeft na een maandje Ajax een paar basis plaatsen gehad en er een paar keer naast gestaan, aanpassen kan nog wel de rest van het seizoen duren als het even tegen zit.![]()
leuk idee dat Blendle![]()
betalen om artikelen van kranten te kunnen lezen ipv die kranten kopen. nrc next artikel die interessant lijkt voor 15 cent bijvoorbeeld+ app voor tel
rtl 7 gaat zwolle uitzenden mag ik hopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat een gruwelijke aids pot van PSV zeg. Al zal Feyenoord niet veel beter zijn dadelijk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
jep, PSV nu, Zwolle daarna. Rest is op foxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
betalen om artikelen van kranten te kunnen lezen ipv die kranten kopen. nrc next artikel die interessant lijkt voor 15 cent bijvoorbeeld+ app voor tel
[..]
rtl 7 gaat zwolle uitzenden mag ik hopen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat Blendle nooit gaat werken op een lange termijn en grote schaalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
rtl 7 gaat zwolle uitzenden mag ik hopen?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
maar het is opzich best handig toch? zie het wel mogelijkheden hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat Blendle nooit gaat werken op een lange termijn en grote schaal'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Twente konkoslecht..had al 0-2 moeten staanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tis weer genieten met ons PSV
Elke dag![]()
En wat Tim zegt over Siggy ben ik het wel mee eens. Toch raar dat je er eerst koste wat het kost vanaf moet want hij mist het niveau, vervolgens hou je hem toch nog maar even aan tot de nieuwe spits er is en nou komt er geen nieuwe spits en issie ineens de beste die ze hebben.
Bij PSV zou er nu : HET BELEID geroepen wordenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou klosekon het weer niet waarmaken maar ik verkocht hem zojuist voor 3,95 miljoen
lekkere winst dus
![]()
Ajax krijgt thuis PSG zonder Zlatan in de eerste wedstrijd. Wel het ideale scenario voor een stuntjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je praat wel een beetje onzin.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
En wat Tim zegt over Siggy ben ik het wel mee eens. Toch raar dat je er eerst koste wat het kost vanaf moet want hij mist het niveau, vervolgens hou je hem toch nog maar even aan tot de nieuwe spits er is en nou komt er geen nieuwe spits en issie ineens de beste die ze hebben.
Bij PSV zou er nu : HET BELEID geroepen worden
Er zou geen spits bij komen tenzij Siggy vertrekt of het moest een buitenkansje zijn zoals Eto'o.![]()
Het begin van de voorbereiding was het toch vrij duidelijk dat het de bedoeling was dat Siggy wegging?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je praat wel een beetje onzin.
Er zou geen spits bij komen tenzij Siggy vertrekt of het moest een buitenkansje zijn zoals Eto'o.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu heb ik 5 miljoen om jovetic te kopen en dit team te upgraden
If balo en tots pogba op de lege plekken, wil ook nog tots alaba en motm boateng kopen want hummels wordt toch wel vaak voorbijgelopenhoop dat ik het red met wat ik nu heb
![]()
![]()
Ja en dan zou er een nieuwe spits komen. Er is nooit gezegd dat er per se een spits bij moest komen als Siggy bleef.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het begin van de voorbereiding was het toch vrij duidelijk dat het de bedoeling was dat Siggy wegging?![]()
Nee dat klopt idd, maar ik ging ervanuit dat ze Siggy in de etalage hadden gezet en dat ze die nog kwijt wilden komende dagen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dan zou er een nieuwe spits komen. Er is nooit gezegd dat er per se een spits bij moest komen als Siggy bleef.
Zo was het vanuit mij beredeneerd iig.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe is dit geen penalty
Elke dag![]()
IF CastaignosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk niet dat dit het geval was. Ik denk dat Milik gewoon nog ontzettend is tegenvallen en dat Siggy de voorkeur heeft gekregen zeker niet als een van die wedstrijden ook nog PSV thuis is. Dat doe je lekker tegen de NACjes van de Eredivisie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat klopt idd, maar ik ging ervanuit dat ze Siggy in de etalage hadden gezet en dat ze die nog kwijt wilden komende dagen.
Zo was het vanuit mij beredeneerd iig.![]()
Oke. Wel raar joh, ze moeten die Milik toch wel gescout hebben en daar potentie in gezien hebben? Want dankzij zijn cijfers zal ie niet gehaald zijn. Om er dan zo snel weer mee te kappenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat dit het geval was. Ik denk dat Milik gewoon nog ontzettend is tegenvallen en dat Siggy de voorkeur heeft gekregen zeker niet als een van die wedstrijden ook nog PSV thuis is. Dat doe je lekker tegen de NACjes van de Eredivisie.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij zal ook niet afgeschreven zijn maar hij heeft misschien nog niet de stappen gezet die hij had moeten zetten. Geen probleem maar dan speelt gewoon de andere spits.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke. Wel raar joh, ze moeten die Milik toch wel gescout hebben en daar potentie in gezien hebben? Want dankzij zijn cijfers zal ie niet gehaald zijn. Om er dan zo snel weer mee te kappen![]()
![]()
Prima goalBen benieuwd dan of wat jij zegt gaat gebeuren, of dat hij gewoon backup van siggy wordt dit seizoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal ook niet afgeschreven zijn maar hij heeft misschien nog niet de stappen gezet die hij had moeten zetten. Geen probleem maar dan speelt gewoon de andere spits.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Feyenoord!
Edit: Geen penalty, toch gerechtvaardigdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
We gaan het wel zien. We kunnen wel zeggen dat Milik tot nu toe weinig indruk heeft gemaakt en dat zal moeten veranderen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Prima goal
[..]
Ben benieuwd dan of wat jij zegt gaat gebeuren, of dat hij gewoon backup van siggy wordt dit seizoen.![]()
![]()
Lekker schoppen met die oostblokploegjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sociedat is me toch een verrassingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker schoppen met die oostblokploegjesDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sjessusquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sociedat is me toch een verrassingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verloor Feyenoord niet ook van Krosnador vorig seizoen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sociedat is me toch een verrassing![]()
Ja maar ik sloeg Real Sociedad wel wat hoger aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verloor Feyenoord niet ook van Krosnador vorig seizoen?
Elke dag![]()
Dat was Kuban, dit is FC.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verloor Feyenoord niet ook van Krosnador vorig seizoen?![]()
Ohquote:
Dat Metallist Kharkiv was een paar jaar geleden nog best een aardig ploegje, ook Ruc(h) geworden dusDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nu toch 1-0. En ze hebben Jaja nog van de 5* skillers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh
Dat Metallist Kharkiv was een paar jaar geleden nog best een aardig ploegje, ook Ruc(h) geworden dus![]()
Tevreden
Elke dag![]()
Lyon op dit moment ook nog op uitschakeling, tegen Astra, wie kent ze nietDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wanneer is er voor het laatst een leuke EL wedstrijd geweest voor de winterstop waarbij een NL ploeg betrokken was?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Narsingh heeft tot nu toe zo'n tyfusseizoen gedraaid (vooral in de voorbereiding echt verschrikkelijk). Echt terecht dat die niet in de basis speelt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
[17-09] PSG (t)
[30-09] APOEL (u)
[21-10] Barcelona (u)
[05-11] Barcelona (t)
[25-11] PSG (u)
[10-12] APOEL (t)
Ook erg ongunstig..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV-Napoli 2 jaar terug?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:22 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer is er voor het laatst een leuke EL wedstrijd geweest voor de winterstop waarbij een NL ploeg betrokken was?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar was je zondag?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Narsingh heeft tot nu toe zo'n tyfusseizoen gedraaid (vooral in de voorbereiding echt verschrikkelijk). Echt terecht dat die niet in de basis speelt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gunstig toch juist?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:23 schreef Tim86 het volgende:
[17-09] PSG (t)
[30-09] APOEL (u)
[21-10] Barcelona (u)
[05-11] Barcelona (t)
[25-11] PSG (u)
[10-12] APOEL (t)
Ook erg ongunstig..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Int stadion, en toen was ie ook verschrikkelijk de eerste helft.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, imo was het gunstig geweest om Barca thuis te krijgen op het einde als ze al geplaatst zijn. Dat is nu nog niet het geval. Nu krijg je ze op volle sterkte.quote:
Feyenoord gaat wel goed nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol hoe is dit geen rood voor BrenetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat miss wel, maar tegen PSG zal je het toch moeten doen en Zonder Ibra kun je thuis misschien wel verrassen. En de laatste thuis tegen Apoel kan, mits nodig, goed zijn voor het doelsaldoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, imo was het gunstig geweest om Barca thuis te krijgen op het einde als ze al geplaatst zijn. Dat is nu nog niet het geval. Nu krijg je ze op volle sterkte.
Feyenoord gaat wel goed nu
Ontsnapping Brenet hiero
Elke dag![]()
Die was wel aardig ja, maar was wel het 2e van Napoli. Ik zat zelfs al zo ver terug te denken dat ik bij Utrecht- Napoli uit kwam..volgens mij 3-3 met 3x Ricky en 3x Cavani ofzoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die was wel leuk jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was wel aardig ja, maar was wel het 2e van Napoli. Ik zat zelfs al zo ver terug te denken dat ik bij Utrecht- Napoli uit kwam..volgens mij 3-3 met 3x Ricky en 3x Cavani ofzoEn idd, Napoli stelde toen geen kut voor
Elke dag![]()
Wat is dit nou
Elke dag![]()
huh wat ze gaan gewoon weg bij PSV?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh we gaan lekker simulcastenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Langs de Oost-Europese lijn
Sierd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 sec weggeweest, was erg nuttig
Elke dag![]()
Net een reportage van Tom Egbers tijdens het WK ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
2 sec weggeweest, was erg nuttigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net een reportage van Tom Egbers tijdens het WK dit
Elke dag![]()
het nieuws is dat er geen nieuws isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net een reportage van Tom Egbers tijdens het WK dit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tellen dit soort potjes ook mee voor de ranking van NL? Of gaat dat pas vanaf het hoofdtoernooi?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Der Ritz
Zekerheid inbouwen?Controleur?
Elke dag![]()
Telt mee hoor, alleen minder zwaar, dacht ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tellen dit soort potjes ook mee voor de ranking van NL? Of gaat dat pas vanaf het hoofdtoernooi?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Twente!!!!!!!!
Elke dag![]()
Tukkerterror
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Twente.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Telt mee. PSV scoort er wel lekker op los in Europa tegen die tegenstanders van niveau eerste klassequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tellen dit soort potjes ook mee voor de ranking van NL? Of gaat dat pas vanaf het hoofdtoernooi?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh je bedoelt punten scoren haha ja soorryquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Telt mee. PSV scoort er wel lekker op los in Europa tegen die tegenstanders van niveau eerste klasse![]()
Dat zal wel niet veel toevoegen iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Telt mee. PSV scoort er wel lekker op los in Europa tegen die tegenstanders van niveau eerste klasseIig al fijn dat het 3x een overwinning was hiervoor dan
Doelpunten tellen daarvoor niet toch
?
Elke dag![]()
Je ziet duidelijk dat Schreuder moeite had om de juiste speler te selecteren hier, daardoor was hij te laat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ruimte, hij mag hem zelfs 2x verkeerd aannemenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ok maverquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zal wel niet veel toevoegen iddIig al fijn dat het 3x een overwinning was hiervoor dan
Doelpunten tellen daarvoor niet toch
?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
skkltjquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ziyech paalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als hoofdcoach nog steeds aan het wachten op zijn eerste overwinningquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat Schreuder moeite had om de juiste speler te selecteren hier, daardoor was hij te laat.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pec
LYON AUSDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En Olle achter
Na 2 dikke kansen te missen zelf..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kansen Twente nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Memphis!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Depay wat is dezeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Depay
Hala Madrid !
jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup en Pec ookquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Damnquote:![]()
Ja, maar PEC was net in beeld en dat was wel ergens te verwachten, Twente daarentegen..![]()
Alles kits achter de ritzquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Der Ritz
Zekerheid inbouwen?Controleur?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luuk met zijn eerste schot op doel dit seizoen![]()
![]()
Elke dag![]()
Voorbereiding deed hij nog wel aardigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Luuk met zijn eerste schot op doel dit seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
MEMPHISDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maradona Memphis![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was een grappie hequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Voorbereiding deed hij nog wel aardig
Ben best tevreden over zijn spel, niet over zijn kansen plus rendementDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ze tackelen als een ragend Engels kind
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo wel scoren maar een intikker is te moeilijk
Hala Madrid !
Haha snap ik, ben het er wel mee eensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was een grappie he
Ben best tevreden over zijn spel, niet over zijn kansen plus rendementHij is weinig doelgericht..
![]()
Depay gunt Cocu geen blik.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Feyenoord 2-0Hala Madrid !
Mooie aanval dit, beetje jammer dat De Jong weer over zijn eigen voeten valtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
johhhhhhhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Hala Madrid !
Luuk de Jong is echt kk slecht.![]()
hoe danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mooie aanval dit, beetje jammer dat De Jong weer over zijn eigen voeten valt
Tegenstander heeft de controller weg gelegd, PSV kan overal langs dribbelen.
gewoon de nederlandse torres'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En de Memphis shuffleDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Spekmemvis
Arme Luuk, nu heeft hij geen assist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed dat Memphis dit seizoen de kansen afmaakt die hij vorig jaar nog op het laatste moment verprutste![]()
![]()
Khandji heeft gescoord voor HJKHala Madrid !
Je vergeet nu wel even zijn belachelijke misser bij 0-0quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:50 schreef StijnDa het volgende:
Goed dat Memphis dit seizoen de kansen afmaakt die hij vorig jaar nog op het laatste moment verprutste
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nieuwe Ronaldoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:51 schreef Rijst het volgende:
die deppay wordt de nieuwe Hazard. mark my words
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel leuk dat scorebord achter het RTL logo
Elke dag![]()
Je bedoelt die Ronaldo chop + penal/schwalbe?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je vergeet nu wel even zijn belachelijke misser bij 0-0
Nou ja, je kan ook geen 100% doelpunten verwachten hè, so far is zijn rendement bijzonder hoog dit seizoen.
edit; oh die geplaatste bal niet in de hoekJa die mocht er wel in.
![]()
Nee die bal die hij in strafschopgebied gewoon recht op de keeper schootquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bedoelt die Ronaldo chop + penal/schwalbe?
Nou ja, je kan ook geen 100% doelpunten verwachten hè, so far is zijn rendement bijzonder hoog dit seizoen.
Elke dag![]()
Nee, die simpele kans alleen voor de keeper die hij laag in zijn handen schoot met een kutrollertjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bedoelt die Ronaldo chop + penal/schwalbe?
Nou ja, je kan ook geen 100% doelpunten verwachten hè, so far is zijn rendement bijzonder hoog dit seizoen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kishnaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee dat lijkt me niet. Dat wordt niemand![]()
![]()
Goed verdedigd wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En deel 2 komt zoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
was wel lastig omdat ie stil stond toch? kon weinig kracht zetten, iets te gehaast geschoten wel natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die simpele kans alleen voor de keeper die hij laag in zijn handen schoot met een kutrollertje'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Te laat geninja'd. Had 'm nog geëdit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die simpele kans alleen voor de keeper die hij laag in zijn handen schoot met een kutrollertje![]()
Mwah, dit moet wel echt een goal zijn, maar ach..hij compenseerde het zelf door vanuit het niets zelf een goal te creëren daarnaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
was wel lastig omdat ie stil stond toch? kon weinig kracht zetten, iets te gehaast geschoten wel natuurlijk
Maar als we het puur over effectiviteit hebben..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan is het iig nog steeds veeeeeeel beter dan vorig seizoen, toen had ie er 5 na 20 wedstrijden oidquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, dit moet wel echt een goal zijn, maar ach..hij compenseerde het zelf door vanuit het niets zelf een goal te creëren daarna
Maar als we het puur over effectiviteit hebben..
Elke dag![]()
Dat sowieso. Hij is ook zoooooooveel beter geworden in 12 maanden. Altijd mooi als je zo kan genieten van een speler van de concurrent..dan moet het wel echt een baas zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het iig nog steeds veeeeeeel beter dan vorig seizoen, toen had ie er 5 na 20 wedstrijden oid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het iig nog steeds veeeeeeel beter dan vorig seizoen, toen had ie er 5 na 20 wedstrijden oidtwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 28-08-2014 om 20:55:49Depay staat inmiddels op 7 goals en 3 assists in 5 duels. #rendement reageer retweet
![]()
Rik Elfrink zal ook wel weer sputterend zijn klaargekomen. En maar blijven volhouden dat hij geen PSV fan isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 28-08-2014 om 20:55:49Depay staat inmiddels op 7 goals en 3 assists in 5 duels. #rendement reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Idd, dat heb ik met El Ghaziquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hij is ook zoooooooveel beter geworden in 12 maanden. Altijd mooi als je zo kan genieten van een speler van de concurrent..dan moet het wel echt een baas zijn(Die is wel minder ver natuurlijk)
Elke dag![]()
Ja ik heb het natuurlijk over de competitie en niet over deze flutwedstrijdjesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 28-08-2014 om 20:55:49Depay staat inmiddels op 7 goals en 3 assists in 5 duels. #rendement reageer retweet
En dit klopt niet eens, want hij heeft tegen Sankt polten ook nog gescoord
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:56 schreef Kamikazie het volgende:
Depay is de beste speler van de eredivisie.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik heb het natuurlijk over de competitie en niet over deze flutwedstrijdjesEn dit klopt niet eens, want hij heeft tegen Sankt polten ook nog gescoord
Sorry sorry echt sorry![]()
hopelijk breekt hij zn beenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry sorry echt sorry![]()
Ik vind het wel vervelend dat er op 28 augustus nog steeds geen naam bekend is van de mogelijke verdediger die erbij zou komen
Elke dag![]()
Dingsdagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat er op 28 augustus nog steeds geen naam bekend is van de mogelijke verdediger die erbij zou komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik had ook graag wat dingen voorbij horen komenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat er op 28 augustus nog steeds geen naam bekend is van de mogelijke verdediger die erbij zou komen![]()
Maar goed, ook bij Guardado kwam het nieuws een paar dagen voor hij vast lag, als er net z'n speler komt ben ik blij.
Lekkere misser bij Praag goalie![]()
![]()
3-0 feyHala Madrid !
Feyenoord 3-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt een debiele eigen goalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou huilen zijnquote:Klopt, maar op de laatste transferdagen handelen is meestal niet zo goed voor de portemonneequote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, ik had ook graag wat dingen voorbij horen komen![]()
Maar goed, ook bij Guardado kwam het nieuws een paar dagen voor hij vast lag, als er net z'n speler komt ben ik blij.
Lekkere misser bij Praag goalieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zag het op unibet net voorbijkomenquote:Kijk zelf niet
Hala Madrid !
Kwam die 2-0 daar een half uur later pas door dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zag het op unibet net voorbijkomenKijk zelf niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jupquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:05 schreef StijnDa het volgende:
Twente op 10 minuten van uitschakeling tegen KarabakhKijkt iemand dat?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 dikke kansen vlak na 1-1, paal en lat. Nu wel druk, maar bakken er echt niks van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Enne?
Gebeurt er nog wat of zijn we weer punten kwijt in het UEFA klassement?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol, Feyenoord bij set-plays tegen!
Wat is Mulder toch een kutkeeper.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
toeval my friendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwam die 2-0 daar een half uur later pas door dan?Hala Madrid !
Die Kusk he, dat was toch zo'n talent? Heel de eredivisie zat achter hem aan en weet ik veel wie nog meer.
Die heeft ook nog helemaal niets laten zienDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mooie goal Panathinaikos
Hala Madrid !
Nou afgelopen helaas
Elke dag![]()
![]()
Bij Legia
Elke dag![]()
Bazenquote:
Hala Madrid !
Tjah ik vind het een beetje moeilijk. Het is natuurlijk wel gewoon oerstom van henzelfquote:
Maar ik snap het wel van de supporters met zo'n uitslagDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bouy net ingevallenHala Madrid !
Zeker waar, maar je moet ook naar het grote plaatje kijken. Die speler is ingevallen in de laatste minuten, heeft niets toegevoegd, dan kan je het beter afdoen met een boete/andere straf lijkt mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik vind het een beetje moeilijk. Het is natuurlijk wel gewoon oerstom van henzelf
Maar ik snap het wel van de supporters met zo'n uitslag![]()
Maar waar leg je dan de grens? Als je dat doet kan iedereen dit soort dingen gaan aanvechtenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zeker waar, maar je moet ook naar het grote plaatje kijken. Die speler is ingevallen in de laatste minuten, heeft niets toegevoegd, dan kan je het beter afdoen met een boete/andere straf lijkt mij.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat kutTwente kan ook echt helemaal niets hè.. Lekker voor het Nederlands voetbal dit. KutSchreuder.
Gr grhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ja, dat kost inderdaad meer moeite (en geld), maar het is m.i. rechtvaardiger om dit soort gevallen per stuk te behandelen i.p.v. alles over één kam.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar waar leg je dan de grens? Als je dat doet kan iedereen dit soort dingen gaan aanvechten![]()
5 officiele wedstrijden, 5x gelijk. Toch knap
Elke dag![]()
Dikke kans nog in de laatste seconde voor Twente, maar was ook de enigeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nooit. Ze kiezen de grootste kneuzen uit de selectie uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero gaat het weer doen
Kandji![]()
Boilesen is geen kneus alleen hij moet niet de hele tijd naar voren rennen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit. Ze kiezen de grootste kneuzen uit de selectie uit.![]()
Ach dat ventje is altijd geblesseerd of hij speelt waardeloos. Lozen die hap.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boilesen is geen kneus alleen hij moet niet de hele tijd naar voren rennen.![]()
Feyenoord gaat het ook nog ff verkloten
Elke dag![]()
Kovacic 2 goals voor Inter
Hala Madrid !
FC Midtjylland speelt best goed voetbal
Hala Madrid !
Waar kun je dat kijken danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:28 schreef BDIL het volgende:
FC Midtjylland speelt best goed voetbal
Elke dag![]()
Unibetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar kun je dat kijken danDie hebben bijna iedere EL livestream in goede kwaliteit
1-1 trouwens bij hun nu
Hala Madrid !
1-2 weer
Hala Madrid !
FC Midtjylland heeft een 45-rated speler die nu 64 overall is in H2H en een 48-rated speler die meer dan 2 meter lang is![]()
![]()
Oh chillquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
UnibetDie hebben bijna iedere EL livestream in goede kwaliteit
1-1 trouwens bij hun nu
Elke dag![]()
OMFG FeyenoordAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ongekend dit..een 3-0 voorsprong afgeven tegen die semi amateursAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Allebei amateurs.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Ongekend dit..een 3-0 voorsprong afgeven tegen die semi amateursHala Madrid !
Altijd lachen. Ik zou graag bij Maver in de woonkamer zitten op dit moment. Zeker naar zijn uitspraken van afgelopen zondagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.![]()
![]()
Zo, die heeft dit gewoon over de hele club afgeroepen met zijn gedrag zondagquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd lachen. Ik zou graag bij Maver in de woonkamer zitten op dit moment.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat wel. Alleen Feyenoord heeft een zatte aap op doel staan die het beslist. Gewoon 3 blundersquote:
Zet Hahn gewoon op doel joh. Slechter kan echt niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |