SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahah glazen bolDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kutzooi, weer niet CL na de winterstop
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In geen 1 van deze poules normaal gesproken hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef Tim86 het volgende:
kutzooi, weer niet CL na de winterstopDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Malmo er nog bij danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtstequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In geen 1 van deze poules normaal gesproken hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja klopt, hopen op een gunstige voor iig Uefa cupquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtsteDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:30 schreef gazhims3lv het volgende:
UEFA kennende zit Roma er nog bij![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar even eerlijk hè. Het is toch volstrekt idioot met al die lotingsregeltjes. Zoals de poules die niet op dezelfde dag kunnen spelen etc.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Keer andersom hopen he. Fucking dom ook van jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtste![]()
![]()
Dat is toch heel logisch? Niks kroms aan. In Spanje willen ze gewoon Real Madrid en Barca beiden kunnen zien, net als we dat heel vaak in NL ook willen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even eerlijk hè. Het is toch volstrekt idioot met al die lotingsregeltjes. Zoals de poules die niet op dezelfde dag kunnen spelen etc.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
siquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Fuszy het volgende:
Als Malmo er nog bij komt dan zijn het toch alleen maar clubs van Ibra geweest?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jupquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Fuszy het volgende:
Als Malmo er nog bij komt dan zijn het toch alleen maar clubs van Ibra geweest?
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou ook lekker voor Ajax zijn.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Monaco kan nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willenFeyenoord Rotterdam![]()
Wat heeft een eerlijke loting met die mensen te maken? Dan kunnen ze ook verschillende tijdstippen inroepen. Een wedstrijd om 19:00 en om 21:00 is ook prima te doen en dan heb je ook nog eens een eerlijkere loting. Dat dezelfde landen niet bij elkaar kunnen kan ik nog inkomen maar dat je rekening gaat houden met de tv-uitzengingen..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch heel logisch? Niks kroms aan. In Spanje willen ze gewoon Real Madrid en Barca beiden kunnen zien, net als we dat heel vaak in NL ook willen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ohjaquote:
Elke dag![]()
Monaco gaat niet. PSG komt al uit Frankrijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat zou wel een goede zijn idd, maar dat zal met uitzendrechten wel weer lastig zijn, aangezien de NOS dan 4 wedstrijden wil uitzenden ipv 2quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat heeft een eerlijke loting met die mensen te maken? Dan kunnen ze ook verschillende tijdstippen inroepen. Een wedstrijd om 19:00 en om 21:00 is ook prima te doen en dan heb je ook nog eens een eerlijkere loting. Dat dezelfde landen niet bij elkaar kunnen kan ik nog inkomen maar dat je rekening gaat houden met de tv-uitzengingen..
Elke dag![]()
Onderschat Loedogoretz niet jongequote:
KutclubDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leuke poule, die poule C
Elke dag![]()
Eerder Basel niet. Die speelden best leukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onderschat Loedogoretz niet jonge
KutclubFeyenoord Rotterdam![]()
Vorig jaar PSV uitgeschakeld...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eerder Basel niet. Die speelden best leuk
Elke dag![]()
Nou dat kon slechter. Lekker tripje in de zonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Juist niet tochquote:
Elke dag![]()
Nee, je jinxt toch als daardoor juist het tegenovergestelde gebeurt?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |