SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahah glazen bolDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kutzooi, weer niet CL na de winterstop
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In geen 1 van deze poules normaal gesproken hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef Tim86 het volgende:
kutzooi, weer niet CL na de winterstopDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Malmo er nog bij danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtstequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In geen 1 van deze poules normaal gesproken hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja klopt, hopen op een gunstige voor iig Uefa cupquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtsteDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zal wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:30 schreef gazhims3lv het volgende:
UEFA kennende zit Roma er nog bij![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar even eerlijk hè. Het is toch volstrekt idioot met al die lotingsregeltjes. Zoals de poules die niet op dezelfde dag kunnen spelen etc.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Keer andersom hopen he. Fucking dom ook van jequote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooraf hoop je gewoon op het beste. Dit is juist het slechtste![]()
![]()
Dat is toch heel logisch? Niks kroms aan. In Spanje willen ze gewoon Real Madrid en Barca beiden kunnen zien, net als we dat heel vaak in NL ook willen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Maar even eerlijk hè. Het is toch volstrekt idioot met al die lotingsregeltjes. Zoals de poules die niet op dezelfde dag kunnen spelen etc.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
siquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Fuszy het volgende:
Als Malmo er nog bij komt dan zijn het toch alleen maar clubs van Ibra geweest?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jupquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Fuszy het volgende:
Als Malmo er nog bij komt dan zijn het toch alleen maar clubs van Ibra geweest?
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou ook lekker voor Ajax zijn.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Monaco kan nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willenFeyenoord Rotterdam![]()
Wat heeft een eerlijke loting met die mensen te maken? Dan kunnen ze ook verschillende tijdstippen inroepen. Een wedstrijd om 19:00 en om 21:00 is ook prima te doen en dan heb je ook nog eens een eerlijkere loting. Dat dezelfde landen niet bij elkaar kunnen kan ik nog inkomen maar dat je rekening gaat houden met de tv-uitzengingen..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch heel logisch? Niks kroms aan. In Spanje willen ze gewoon Real Madrid en Barca beiden kunnen zien, net als we dat heel vaak in NL ook willen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ohjaquote:
Elke dag![]()
Monaco gaat niet. PSG komt al uit Frankrijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup
Anderlecht - Ajax voor de 3de plek zou wel leuk zijn. Roma en Monaco zorgen voor echt een dramatische loting voor Ajax. Loedogorets moet je ook niet willenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat zou wel een goede zijn idd, maar dat zal met uitzendrechten wel weer lastig zijn, aangezien de NOS dan 4 wedstrijden wil uitzenden ipv 2quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat heeft een eerlijke loting met die mensen te maken? Dan kunnen ze ook verschillende tijdstippen inroepen. Een wedstrijd om 19:00 en om 21:00 is ook prima te doen en dan heb je ook nog eens een eerlijkere loting. Dat dezelfde landen niet bij elkaar kunnen kan ik nog inkomen maar dat je rekening gaat houden met de tv-uitzengingen..
Elke dag![]()
Onderschat Loedogoretz niet jongequote:
KutclubDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Leuke poule, die poule C
Elke dag![]()
Eerder Basel niet. Die speelden best leukquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onderschat Loedogoretz niet jonge
KutclubFeyenoord Rotterdam![]()
Vorig jaar PSV uitgeschakeld...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eerder Basel niet. Die speelden best leuk
Elke dag![]()
Nou dat kon slechter. Lekker tripje in de zonDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Juist niet tochquote:
Elke dag![]()
Nee, je jinxt toch als daardoor juist het tegenovergestelde gebeurt?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ze hebben Djebbour.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Is dat APOEL nog wat? Niet echt een club die ik volg![]()
Want meedoen is belangrijker dan winnen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met Europa League kan het toch ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede zijn idd, maar dat zal met uitzendrechten wel weer lastig zijn, aangezien de NOS dan 4 wedstrijden wil uitzenden ipv 2http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Prachtige clubs, schitterende spelers, hoogste niveau hier speel je CL voor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want meedoen is belangrijker dan winnen?![]()
Qftquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtige clubs, schitterende spelers, hoogste niveau hier speel je CL voor.
Als je wilt winnen kun je beter EL gaan spelenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
yesyes double link met Kameniquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nounkeu naar Granada. Pace downgrade incoming?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat hard met de skillers daarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
En Quincy naar Boavista (volgend jaar Liga Portuguesa)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat ze tegen Ajax de jeugdspelers speeltijd gaan geven.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prachtige clubs, schitterende spelers, hoogste niveau hier speel je CL voor.![]()
Beide toernooien zijn Nederlandse clubs kansloosquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qft
Als je wilt winnen kun je beter EL gaan spelen![]()
Toch is AZ steeds redelijk ver gekomen. Het moet gewoon mogelijk zijn om er in elk geval een leuk Europa cup jaar van te maken. Maar de status van de EL motiveert de heren met riante salarissen niet genoeg. En de CL is wel gewoon veel te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beide toernooien zijn Nederlandse clubs kansloos![]()
iddquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht dat ik naar PEC ging kijken. Die moeten dus later
hoe moeten we dit 90 min overleven
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Inderdaad, al die jankzakken meteen weer. Het is eigenlijk lachwekkendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qft
Als je wilt winnen kun je beter EL gaan spelen![]()
![]()
Weer een nieuwe bug met tradepile. Stond op 99 items, maar kon er dingen op blijven zetten en als ik op de tp keek waren ze weg. Toen discarde ik iets en kwam er weer 1 voor terug![]()
De reacties dat het de schuld van de UEFA was waren het meest tenenkrommendquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, al die jankzakken meteen weer. Het is eigenlijk lachwekkend![]()
De Boer daarna over nieuwe spits: ‘Onmogelijk om spits van CL-niveau te betalen. Lijkt er niet op dat er iemand bij komt.’ #clloting #ajax
De Boer deelt mee dat Sigthórsson blijft. ‘Omdat hij nu de beste spits voor #Ajax is’, zegt-ie. Langer contract? Onbekend. #clloting #groaja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al jaren strijken ze CL miljoenen op, maar durven nooit eens fatsoenlijk te investeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
De Boer daarna over nieuwe spits: ‘Onmogelijk om spits van CL-niveau te betalen. Lijkt er niet op dat er iemand bij komt.’ #clloting #ajax
De Boer deelt mee dat Sigthórsson blijft. ‘Omdat hij nu de beste spits voor #Ajax is’, zegt-ie. Langer contract? Onbekend. #clloting #groaja
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik vraag mij af waarom het voor een spits van CL niveau onaantrekkelijk zou zijn om naar Ajax te komen ? ( behalve het salaris ) Bovendien kan je beter meer geld in een spits steken die er zal staan dan een aantal flut aankopen doen/transfervrij overnemen die niks toevoegen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Wat een klaagzang vandaag. Beter dit dan een management dat met grote namen komt, en dat je tien jaar later nog de schulden af mag lossen. Zie het voorbeeld in Rotterdam.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Ibra en suarez weer in de arenaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
ZLATAN, MESSI; AJAX KOMT ERAAN, AJAX KOMT ERAAN!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het gaat mij meer om het onzinnige gelul steeds. Sig moet vertrekken en is niet goed genoeg, dan offer je 2 wedstrijden het halve team op om hem in de etalage te zetten wat totaal niet werkte en nu is hij ineens weer de ideale Ajax spits terwijl hij al jarenlang laat zien dat hij er geen kut van kan. Dat ze geen miljoenen riskeren voor een andere spits snap ik nog wel, maar dit is zo gaar en wispelturig..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een klaagzang vandaag. Beter dit dan een management dat met grote namen komt, en dat je tien jaar later nog de schulden af mag lossen. Zie het voorbeeld in Rotterdam.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, net als dat je je vriendin wilt dumpen voor kerst, maar je kunt geen nieuwe vriendin vinden. Hou je toch je oude vriendin maar aanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het onzinnige gelul steeds. Sig moet vertrekken en is niet goed genoeg, dan offer je 2 wedstrijden het halve team op om hem in de etalage te zetten wat totaal niet werkte en nu is hij ineens weer de ideale Ajax spits terwijl hij al jarenlang laat zien dat hij er geen kut van kan. Dat ze geen miljoenen riskeren voor een andere spits snap ik nog wel, maar dit is zo gaar en wispelturig..![]()
![]()
En dan blijkt dat ze in de smaak valt bij familie en dan hou je haar maar permanent?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, net als dat je je vriendin wilt dumpen voor kerst, maar je kunt geen nieuwe vriendin vinden. Hou je toch je oude vriendin maar aan"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
de fuckquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, net als dat je je vriendin wilt dumpen voor kerst, maar je kunt geen nieuwe vriendin vinden. Hou je toch je oude vriendin maar aan
Feyenoord Rotterdam![]()
Hem in de etalage te zetten? Die Milik kan er volgens mij geen kut van of laat helemaal niks zien op de training/wedstrijden en dan speelt Siggy ik geloof er niet in dat ze hem lieten spelen zodat ze hem misschien kunnen verkopen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het onzinnige gelul steeds. Sig moet vertrekken en is niet goed genoeg, dan offer je 2 wedstrijden het halve team op om hem in de etalage te zetten wat totaal niet werkte en nu is hij ineens weer de ideale Ajax spits terwijl hij al jarenlang laat zien dat hij er geen kut van kan. Dat ze geen miljoenen riskeren voor een andere spits snap ik nog wel, maar dit is zo gaar en wispelturig..![]()
Siggy heeft al jaren de kans gekregen, Milik is pas 20. Die mag er nog wel een jaartje proberen aan te wennen lijkt me.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hem in de etalage te zetten? Die Milik kan er volgens mij geen kut van of laat helemaal niks zien op de training/wedstrijden en dan speelt Siggy ik geloof er niet in dat ze hem lieten spelen zodat ze hem misschien kunnen verkopen.![]()
Moet je daarna alleen niet aan iedereen vertellen dat ze de ware isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, net als dat je je vriendin wilt dumpen voor kerst, maar je kunt geen nieuwe vriendin vinden. Hou je toch je oude vriendin maar aan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet je eens indenken hoe treurig hij het heeft gedaan dan als Siggy toch weer de voorkeur krijgt. Ik schrijf hem nog niet af maar het zijn schrikbarende signalen die je toch weer krijgt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Siggy heeft al jaren de kans gekregen, Milik is pas 20. Die mag er nog wel een jaartje proberen aan te wennen lijkt me.![]()
Siggy heeft wel het voordeel dat hij het spel van Ajax volledig kent hè, er zit alleen weinig potentie in tot verbetering. Dat dat jochie Milik er niet direct staat vind ik niet verrassend of schrikbarend eigenlijk. Laat hem nog een tijdje mee trainen, invalbeurten, en dan komt het vanzelf wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens indenken hoe treurig hij het heeft gedaan dan als Siggy toch weer de voorkeur krijgt. Ik schrijf hem nog niet af maar het zijn schrikbarende signalen die je toch weer krijgt.![]()
Met wat vertrouwen en het geluk een seizoen fit te zijn schiet hij er een berg goals in gewoon hoor.![]()
Hij kent het spel maar beheerst het totaal niet. Natuurlijk hoeft hij er niet meteen te staan dat zal ook niemand verwachten maar hij heeft ook geen kansen meer gekregen. Dat vind ik persoonlijk wel schrikbarend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Siggy heeft wel het voordeel dat hij het spel van Ajax volledig kent hè, er zit alleen weinig potentie in tot verbetering. Dat dat jochie Milik er niet direct staat vind ik niet verrassend of schrikbarend eigenlijk. Laat hem nog een tijdje mee trainen, invalbeurten, en dan komt het vanzelf wel.![]()
Wat een gruwelijke aids pot van PSV zeg. Al zal Feyenoord niet veel beter zijn dadelijkFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zo slecht is Siggy nou ook weer niet voor Ajaxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kent het spel maar beheerst het totaal niet. Natuurlijk hoeft hij er niet meteen te staan dat zal ook niemand verwachten maar hij heeft ook geen kansen meer gekregen. Dat vind ik persoonlijk wel schrikbarend.![]()
Je oordeelt wel wat snel vind ik, Milik heeft na een maandje Ajax een paar basis plaatsen gehad en er een paar keer naast gestaan, aanpassen kan nog wel de rest van het seizoen duren als het even tegen zit.![]()
Ik oordeel snel? Ik weet niet of hij er wat van kan heb hem nog nooit zien spelen voor Ajax maar de statistieken spreken nou niet echt in zijn voordeel. Hij mag van mij nog gerust wat kansjes krijgen maar De Boer heeft duidelijk voor even genoeg gezien van Milik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo slecht is Siggy nou ook weer niet voor Ajax![]()
Je oordeelt wel wat snel vind ik, Milik heeft na een maandje Ajax een paar basis plaatsen gehad en er een paar keer naast gestaan, aanpassen kan nog wel de rest van het seizoen duren als het even tegen zit.![]()
leuk idee dat Blendle![]()
betalen om artikelen van kranten te kunnen lezen ipv die kranten kopen. nrc next artikel die interessant lijkt voor 15 cent bijvoorbeeld+ app voor tel
rtl 7 gaat zwolle uitzenden mag ik hopen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat een gruwelijke aids pot van PSV zeg. Al zal Feyenoord niet veel beter zijn dadelijk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
jep, PSV nu, Zwolle daarna. Rest is op foxquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
betalen om artikelen van kranten te kunnen lezen ipv die kranten kopen. nrc next artikel die interessant lijkt voor 15 cent bijvoorbeeld+ app voor tel
[..]
rtl 7 gaat zwolle uitzenden mag ik hopen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat Blendle nooit gaat werken op een lange termijn en grote schaalquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
rtl 7 gaat zwolle uitzenden mag ik hopen?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
maar het is opzich best handig toch? zie het wel mogelijkheden hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat Blendle nooit gaat werken op een lange termijn en grote schaal'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |