SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik maak me niet echt druk om de loting, speculeren heeft toch geen zin. We moeten sws alle zeilen bijzetten om de volgende ronde te halen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Volgens mij afgelopen seizoen tussen de 2000 en 3000 bij die drie wedstrijden. Tegen Dortmund twee jaar geleden 3500.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel uitfans gaan er ongeveer naar zo'n wedstrijd?![]()
2005/2006 voor het laatstquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:48 schreef bjanaan het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we de tweede ronde hebben gehaald?RED ONS HENNIEGOD![]()
Yep, de pingel die geen pingel was.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:41 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Kan je Ajax - Milan nog herinneren ik was zo blij met die goal van de Plopper en toen dat
Maar als je hem die fout aanrekent dan neem ik aan dat je Veltman ook helemaal niets vindt aangezien die vorig seizoen ook nogal wat foutjes gemaakt heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De kans dat Bayern Munchen en Manchester City bij elkaar in de poule komen is ongeveer 25% en daarmee het grootst van alle mogelijke combinaties. Zou wel wat voor Ajax zijn om daar bij in te komen.![]()
![]()
Hoezo? Mogen er geen teams hetzelfde land in een poule of zo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
De kans dat Bayern Munchen en Manchester City bij elkaar in de poule komen is ongeveer 25% en daarmee het grootst van alle mogelijke combinaties.![]()
Goed gezienquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Mogen er geen teams hetzelfde land in een poule of zo?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Arsenal, Schalke, Ajax, Ludogorets
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En in 2003 bijna de halve finale gehaald als AC Milan niet in de laatste minuut gescoord hadquote:![]()
En dan hadden we ook nog goede kansen gehad tegen Inter om de finale te halen (die verloren redelijk kansloos van Milan in de halve finale).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar teken ik voorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:55 schreef Mikezor het volgende:
Let op het word Chelsea, FC Basel, Malmö FF![]()
Uit en thuis winnen van Ludogorets, puntje thuis tegen Arsenal en winnen bij Schalke en je bent door. Best te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef bjanaan het volgende:
[..]
1; Arsenal
2; Ajax
3; Schalke
4; Ludogrets
En dan gaat Schalke door met een beter doelsaldo ..![]()
eens, zelfde gedachtequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:55 schreef Mikezor het volgende:
Let op het word Chelsea, FC Basel, Malmö FFFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dan word je zowiezo tweedequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:55 schreef Mikezor het volgende:
Let op het word Chelsea, FC Basel, Ajax, Malmö FF![]()
Malmo ruilen voor Ludogorets, dan ben ik voor."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Chivuquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En in 2003 bijna de halve finale gehaald als AC Milan niet in de laatste minuut gescoord had![]()
En dan hadden we ook nog goede kansen gehad tegen Inter om de finale te halen (die verloren redelijk kansloos van Milan in de halve finale).![]()
Al zat de hele selectie er wel doorheen aan het einde van dat seizoen en we verloren al een paar keer van Inter in de groepsfaseRED ONS HENNIEGOD![]()
ja, daar gaan hele berekeningen aan vooraf (niet door mij gemaakt). Je hebt ook nog te maken met tv-avonden van Engelse en Duitse clubs. Nog meer van dat soort vage dingen. Daarom is de kans dat Ajax bij Benfica of Porto komt ook niet (2/8), maar lager.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet hoe je tot 25% komt. Bayern kan 6 clubs uit pot 2 loten.![]()
Kreeg Dida toen die fakkel in zijn nek?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En in 2003 bijna de halve finale gehaald als AC Milan niet in de laatste minuut gescoord had![]()
En dan hadden we ook nog goede kansen gehad tegen Inter om de finale te halen (die verloren redelijk kansloos van Milan in de halve finale).AFCA!![]()
Als je het zo verwoord is het inderdaad reëel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uit en thuis winnen van Ludogorets, puntje thuis tegen Arsenal en winnen bij Schalke en je bent door. Best te doen.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 28-08-2014 om 15:54:58#Ajax laat Mitchell Dijks naar Willem II vertrekken. Linksback heeft voor twee jaar getekend. Zie Telesport.nl reageer retweet
goeie club voor 'm
![]()
Goed voor Ajax ook dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 28-08-2014 om 15:54:58#Ajax laat Mitchell Dijks naar Willem II vertrekken. Linksback heeft voor twee jaar getekend. Zie Telesport.nl reageer retweet
goeie club voor 'm
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weet niet of dit tegen Ajax was dacht tegen Interquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kreeg Dida toen die fakkel in zijn nek?![]()
UnitedGelukkig maar dat hij weg is, slechte speler die niks toevoegt. Bij Heerenveen kon hij het niveau al niet aan laat staan bij ons aller Ajax.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
goeie club voor 'm
AFCA!![]()
Dat bedoel ik juist, in de halve finale Inter- AC.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:58 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Weet niet of dit tegen Ajax was dacht tegen InterAFCA!![]()
Sorry dacht dat je het over Milan - Ajax had Dida wat een gruwelijk goede keeper was dat heel dat team was trouwens bruutquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, in de halve finale Inter- AC.
Dida, Cafu, Maldini, Nesta, Seedorf Inzaghi Ronaldinho![]()
In mijn ogen maak je thuis altijd kans, behalve Madrid, Barca, Bayern
Dus dat moet helemaal goed komen.
Chelsea: Kunnen we aan, tevens spelen we altijd goed tegen engelse clubs.
Arsenal: Zelfde verhaal
Porto: Dat moet ook gewoon kunnen en zeker thuis.
Atletico: Word moeilijk maar het kan.
Schalke: Moet je kunnen pakken
Dortmund: Thuis n puntje pakken.
PSG: Als je ibra uit kan schakelen kan het lukken
City: Pittig
Sjachtar: Schat ik niet hoog in moet lukken.
Juventus: Als ze echt op dreef zijn winnen we er niet van.
Basel: Maak me geen zorgen om.
En iedereen uit pot 4 behalve Monaco en AS Roma moeten we kunnen oprollen.![]()
Ronaldinho? Uh nee? Die kwam pas in 2008.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:00 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je het over Milan - Ajax had Dida wat een gruwelijk goede keeper was dat heel dat team was trouwens bruut
Dida, Cafu, Maldini, Nesta, Seedorf Inzaghi RonaldinhoAFCA!![]()
Denk dat Basel sowieso bij één van de Spaanse of Engelse ploegen komt, loting technisch grote kans op met al die voorwaarden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:55 schreef Mikezor het volgende:
Let op het word Chelsea, FC Basel, Ajax, Malmö FF
Ajax heeft sowieso theoretisch toch al meer kans op een zware groep dan op een mindere groep aangezien ze maar de enige ploeg zijn uit één land (in dit geval NL).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uit wedstrijd tegen City in 2012 meen ik vliegtuigje Siem die de 2-2 maakte en thuis winnen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Mikezor het volgende:
En iedereen uit pot 4 behalve Monaco en AS Roma moeten we kunnen oprollen.![]()
Als je t zo theoretisch ziet lijkt me dit het meest logische, Atletico, Zenit, Malmö FFquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Basel sowieso bij één van de Spaanse of Engelse ploegen komt, loting technisch grote kans op met al die voorwaarden.
Ajax heeft sowieso theoretisch toch al meer kans op een zware groep dan op een mindere groep aangezien ze maar de enige ploeg zijn uit één land (in dit geval NL).![]()
Denk alleen dat City nu beter is dan in 2012 (en Ajax niet beter dan toen).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:04 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Uit wedstrijd tegen City in 2012 meen ik vliegtuigje Siem die de 2-2 maakte en thuis winnen!
Die hoop ik toch echt te ontlopen uit groep 2.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mee eens... city is tog echt een stuk verder dan in 2012quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk alleen dat City nu beter is als in 2012 (en Ajax niet beter dan toen).
Die hoop ik toch echt te ontlopen uit groep 2.![]()
WE WINNEN DE CHAMPIONS LEAGUE JAAAAAquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Mikezor het volgende:
En iedereen uit pot 4 behalve Monaco en AS Roma moeten we kunnen oprollen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als falcao nog weg gaat bij Monaco kan je ze prima hebben enige speler waar je extra dekking moet geven is Ocampos verder loopt daar niet veel soeps meer rond![]()
Trakteer ik op bierquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
WE WINNEN DE CHAMPIONS LEAGUE JAAAAA![]()
en toen werd je wakkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:01 schreef Mikezor het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: