Echt heel triest.. Haar gun ik echt dat het huis snel verkocht gaat worden en dat ze snel ander huisje mag vinden om een nieuwe start te maken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:51 schreef Ivo1985 het volgende:
Inderdaad triest... En dan loopt door alle ellende ook nog je relatie kapot met als gevolg ook nog financiële zorgen.
Eef zei al dat ze helemaal geen schulden heeft. Dus kan ze het appartement kopen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:34 schreef Ivo1985 het volgende:
5000 euro is natuurlijk wel te overzien voor iemand met een fulltime baan. Ze is van plan om een appartement te kopen, dus ik ga er van uit dat er wel een fatsoenlijk inkomen is en geen berg aan overige schulden.
Als het financieel niet goed zou zitten had Eef wel een beroep gedaan op de lokale woningstichting.
Dat word schrikken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:44 schreef Ivo1985 het volgende:
Oef... Al 100.000 in prijs gezakt. Benieuwd naar de cijfertjes.
Dat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Weer een kwestie van teveel willen. En niet echt helder nadenken.
Heeft men dan ook nog een hypotheek op het huis waar ze nu in wonen, of wordt de overbruggingenshypotheek op moment van verkoop van het oude huis dan omgezet naar een hypotheek op het huis waar men nu woont.quote:
Dat zullen ze wel niet willen. want dan moeten ze een flatje huren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat.
Maar volgens mij is er sowieso weinig aan de hand. Gewoon een kwestie van beide huizen verkopen, dan zijn ze ruimschoots uit de schulden en houden ze nog dik geld over.
ik vermoed vanwel, anders ook geen probleem lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heeft men dan ook nog een hypotheek op het huis waar ze nu in wonen, of wordt de overbruggingenshypotheek op moment van verkoop van het oude huis dan omgezet naar een hypotheek op het huis waar men nu woont.
Goh. Een flatje huren. The horror!quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:57 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel niet willen. want dan moeten ze een flatje huren.
De jongens moeten wel in de achtertuin kunnen spelen. En elk een eigen slaapkamer hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Goh. Een flatje huren. The horror!
Tuurlijk. Want voor Sterre en Tijl is alleen het allerbeste goed genoeg!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:01 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
De jongens moeten wel in de achtertuin kunnen spelen. En elk een eigen slaapkamer hebben.
Zat even op der Facebook te kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want voor Sterre en Tijl is alleen het allerbeste goed genoeg!
Toch lekker makkelijk? Voetballen met de kinderen is veel leuker. En moeders opent die rekeningen wel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:04 schreef roos85 het volgende:
Niet met de financiën bemoeien/bezig houden... Ik snap dat werkelijk echt niet.
Son en Breugel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Ivo1985 het volgende:
Waar staat het huis eigenlijk? Ben benieuwd naar de prijzen van vergelijkbare woningen die niet pal naast een enorme supermarkt liggen.
Oude toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe huis, dat nu dan dus ook de koop staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |