abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144340903
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 september 2014 19:09 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoeveel geld heeft die geldschieter eigenlijk? Is het echt een multimiljonair of blijft het hierbij?
Dat eerste weet vrijwel niemand. Het is geen Abramovich, maar multimiljonair zal hij sowieso wel zijn. Hij wil ook een nieuw stadion gaan bouwen. Da's hard nodig daar.
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:51:55 #52
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_144459117
Ludo staat weer op voorsprong tegen Botev Plovdiv hoor _O_ Eindbazen
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_144461832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat eerste weet vrijwel niemand. Het is geen Abramovich, maar multimiljonair zal hij sowieso wel zijn. Hij wil ook een nieuw stadion gaan bouwen. Da's hard nodig daar.
Ik ben echt benieuwd of Ludogorets Europees gezien tot een aardig ploegje kan komen. Een soort van BATE Borisov 2.0 die af en toe wel tot een stunt in staat is.
pi_144462199
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:38 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd of Ludogorets Europees gezien tot een aardig ploegje kan komen. Een soort van BATE Borisov 2.0 die af en toe wel tot een stunt in staat is.
Mja, dat kan toch altijd wel. Een Cypriotische ploeg (APOEL meen ik?) kon ook eens doordringen tot de volgende ronde in de CL.

Wil hij structureel meedoen voor de CL en daar iets klaar maken, dan zijn er toch investeringen van een andere orde nodig.
  vrijdag 12 september 2014 @ 20:55:28 #55
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_144466426

_O_
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_144470303
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 18:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mja, dat kan toch altijd wel. Een Cypriotische ploeg (APOEL meen ik?) kon ook eens doordringen tot de volgende ronde in de CL.

Wil hij structureel meedoen voor de CL en daar iets klaar maken, dan zijn er toch investeringen van een andere orde nodig.
Klopt, maar BATE speelt bijna structureel in de CL, terwijl APOEL lang niet elk seizoen in de CL speelt. BATE speelt daarnaast ook een aardige rol van betekenis in de EL en is zo nu en dan echt tot iets verrassends in staat, eigenlijk ieder seizoen wel. BATE heeft onder andere van Bayern en Lille gewonnen de laatste twee seizoenen.

Ik ben benieuwd wat er van Ludogorets terecht gaat komen de komende seizoenen. Voordeel is dat ze al een dusdanig hoge UEFA-rank hebben opgebouwd, dat ze in staat zijn elk seizoen minimaal groepsfase EL te halen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:45:31 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144586753
Matchday! Vanavond op Anfield even Liverpool oprollen

quote:
Ludogorets Razgrad is de laatste jaren bezig aan een opmerkelijke opmars. De club werd in 2001 opgericht en in 2010 overgenomen door een zakenman, waarna het hard ging. Men promoveerde naar de hoogste afdeling in Bulgarije en werd meteen landskampioen, voor grote clubs als CSKA Sofia en Levski Sofia. In het seizoen 2012/13 en 2013/14 werd die prestatie nog eens dunnetjes overgedaan.
/

In de zomer van 2012 speelde Ludogorets al twee kwalificatiewedstrijden voor de Champions League, maar toen was Dinamo Zagreb gelijk te sterk. Een jaar geleden kwam men nog een stapje dichterbij en werden achtereenvolgens Slovan Bratislava en Partizan Belgrado opzij gezet: in het zicht van de haven versperde FC Basel de ambitieuze Bulgaren echter de weg en ging Ludogorets verder in de Europa League-groepsfase.

Deze zomer begon de club weer in de tweede voorronde van de Champions League en werd Düdelingen uit Luxemburg uitgeschakeld. Daarna dolf Partizan Belgrado weer het onderspit en dit keer werd de play-offronde wél gewonnen. In een heroïsche wedstrijd tegen Steaua Boekarest redde veldspeler Cosmin Moti als doelman twee strafschoppen en stuurde hij Ludogorets voor het eerst naar de groepsfase van het miljoenenbal.

Dinsdagavond is het dan eindelijk zover en debuteren de Bulgaren op Anfield in de Champions League: Liverpool is de eerste tegenstander. “Het wordt zwaar, maar in de voetballerij is alles mogelijk”, zegt Moti. “Niemand had verwacht dat wij het al zo ver zouden schoppen. Niemand verwacht nu ook van ons dat wij verder komen, maar opgepast: wij kunnen voetballen”, zegt de Roemeense verdediger strijdbaar.

Moti, teamgenoot van Virgil Misidjan (ex-RKC Waalwijk en -Willem II), vond de ontknoping van vorige maand tegen Steaua Boekarest ongelooflijk. Zelfs de New York Times schreef er de dag erna over. “Niemand die zo’n draaiboek bedenkt”, erkent de held van Ludogorets. Zijn club is nu ingedeeld in een groep met Liverpool, Real Madrid en FC Basel. “Dat is aangename druk voor ons. Wij blijven trouw aan onze speelstijl, spelen goed voetbal en dan zien we wel waar het schip strandt.”
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144586896
Ik ga hier speciaal een tv voor opzoeken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:57:44 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144587167
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga hier speciaal een tv voor opzoeken.
Nice. Ik zal even googelen of er ergens op Time Square een fanshop zit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:58:12 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144587181
De Europese Kaart der Grootmachten _O_

pi_144587197
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Nice. Ik zal even googelen of er ergens op Time Square een fanshop zit
Zit ik niet meer.
Ik zit nu in de eckte eckte Polenstad van het land.

Legia had ik hier moeiteloos kunnen volgen.
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:59:15 #62
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144587222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zit ik niet meer.
Ik zit nu in de eckte eckte Polenstad van het land.

Legia had ik hier moeiteloos kunnen volgen.
Zijn er dan rellen geweest na de laffe terugroeping van Legia
pi_144587264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 14:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Zijn er dan rellen geweest na de laffe terugroeping van Legia
Ze rellen as we speak nog steeds.
pi_144587306
Luldogeerards
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:02:59 #65
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144587324
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ze rellen as we speak nog steeds.
Dat is die oostblokmentaliteit. Ik ben trots.

Ga je ook nog eens naar de Bulgarenstad?
pi_144587364
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is die oostblokmentaliteit. Ik ben trots.

Ga je ook nog eens naar de Bulgarenstad?
Welke is dat?
  dinsdag 16 september 2014 @ 15:09:01 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144587529
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Welke is dat?
Zijn er wel een paar hoor. Volgens wiki

the cities with the highest number of Bulgarian Americans are New York, Los Angeles, Chicago and Miami.

We zitten overal
pi_144591560
Vura gaat Liverpool slopen. w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144594130
Hup Ludogorets! Winnen van dat walgelijke Liverpool dat koketteert met hoe geweldig hun fans wel niet zijn.
  woensdag 17 september 2014 @ 06:23:25 #70
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144613511
:r :r :r :r

Valse start ;(
pi_144615128
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 06:23 schreef Dven het volgende:
:r :r :r :r

Valse start ;(
belachelijke strafschop. UEFA maffia.
pi_144615894
Jullie zijn wel echt goed genaaid gisteravond zeg :o :o
Zonder wrijving geen glans
pi_144616402
Echt genaaid inderdaad die pingel. Alleen omdat Liverpool moest winnen. UEFA-maffia. :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 09:42:20 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_153768147
Lukoki is toch zo'n domme jongen niet

quote:
Jody Lukoki vervolgt zijn voetballoopbaan zeer waarschijnlijk in Bulgarije. PEC Zwolle nadert een akkoord met PFK Ludogorets over een aanzienlijke transfersom en heeft de 22-jarige rechtsbuiten toestemming gegeven om te onderhandelen met de club die vorige maand de Bulgaarse titel prolongeerde.

Lukoki werd vorig jaar door PEC overgenomen van Ajax. De rappe vleugelspits tekende een driejarig contract in Zwolle, maar lijkt de nummer zes van Nederland na één seizoen alweer te verlaten. Ludogorets heeft naar verluidt een bedrag met zes nullen over voor Lukoki.

ADVERTENTIE
De clubleiding heeft de Congolese international daarop toestemming gegeven om met de Bulgaarse titelhouder te gaan praten. De verwachting is dat de clubs overeenstemming zullen bereiken over de transfersom en dat Lukoki, die er financieel ook flink op vooruit zal gaan, dan voor meerdere jaren zal verbinden aan Champions League-deelnemer.

Ludogorets wordt de eerste buitenlandse werkgever voor Lukoki. De aanvaller doorliep de jeugdopleiding bij Ajax en kwam uiteindelijk 23 keer uit voor de hoofdmacht van de Amsterdammers. In het seizoen 2013-2014 werd hij verhuurd aan Cambuur, waarna PEC hem kocht van Ajax. In Zwolle was hij in 31 competitieduels twee maal trefzeker. Lukoki tekende vorig jaar tegen Sparta Praag bovendien voor de allereerste officiële Zwolse treffer in Europees verband.

Bulut
Sheraldo Becker lijkt vooralsnog de voornaamste kandidaat om de plek van Lukoki, rechts in de aanval, komend seizoen op te vullen. Becker kwam het voorbije half jaar al uit voor PEC en zal ook komend seizoen gehuurd worden van Ajax. Na Lukoki en Becker staat ook Samet Bulut op het punt Ajax te verruilen voor PEC Zwolle. De 19-jarige spits scoorde het afgelopen seizoen 21 keer voor Ajax A2. Desondanks werd zijn aflopende contract niet verlengd. Als PEC en Bulut het eens worden over de laatste details, maakt hij de overstap naar de beloften van Zwolle.
pi_153773405
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:42 schreef Dven het volgende:
Lukoki is toch zo'n domme jongen niet

[..]

Daar kom je voor naar het stadion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')