2013 belde.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Body's response to failed attempt to break World Record bench press
[ afbeelding ]
Bel ze?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Die flikkers hebben me als meerpersoonshuishouden gerekend
[ afbeelding ]
jy & je ego <3quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Die flikkers hebben me als meerpersoonshuishouden gerekend
[ afbeelding ]
Oh nee, niet dat gelazer met DigiD, nooit gebruiken en dan weer door die hele flauwekul met die wachtwoorden heen moeten beuken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan bezwaar maken via DigiD maar hij pakt mijn ww nieten nieuwe aanvragen moet per post.
Staat dat bezwaar maken zo moet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nee, niet dat gelazer met DigiD, nooit gebruiken en dan weer door die hele flauwekul met die wachtwoorden heen moeten beuken.Dat aanvragen duurt ook snel al twee weken.
![]()
Hoezo kun je ze niet bellen eigenlijk?
Dat is na een half jaar of zoiets als je het niet gebruikt werkt die niet meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Staat dat bezwaar maken zo moet.
Maar dat m'n ww niet werkt :S weet hem 100% zeker
Maand geleden gebruiktquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is na een half jaar of zoiets als je het niet gebruikt werkt die niet meer.
DigiD.
Dan hebben ze de pik op je denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
Maar het is alsnog 200 euro dan :S
[..]
Maand geleden gebruikt
Kan over 10 minuten weer tien pogingen wagen. Maar al m'n standaardwachtwoorden afgaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan hebben ze de pik op je denk ik.
Maar nee weet ik veel hoe dat allemaal zit, het is wel zo dat het na een bepaalde tijd niet meer werkt.
Ik had dit ook eens, niks werkte dus heb ik het maar opnieuw aangevraagd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan over 10 minuten weer tien pogingen wagen. Maar al m'n standaardwachtwoorden afgaan
Oh drie pogingen trouwensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had dit ook eens, niks werkte dus heb ik het maar opnieuw aangevraagd.
Zo had ik ook een ex-collega die elke paar weken zijn bankwachtwoord opnieuw moest aanvragen omdat hij het steeds verkeerd intypte.quote:
quote:Enige tijd geleden zijn de wachtwoordeisen verscherpt voor iedereen die zijn DigiD aanvraagt. Ook de wachtwoorden van mensen die al een DigiD hebben moeten nu aan deze eisen gaan voldoen.
Dus misschien heb ik vorige keer moeten wijzigen maar zou absoluut niet weten welk leesteken ik gedaan hebquote:Uw wachtwoord bevat minimaal:
1 cijfer
1 kleine letter
1 hoofdletter
1 leesteken (@#%!^...)
8 karakters (maximaal 32)
Goed zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |