Ik vind van niet.quote:
Nee, ben momenteel alleen aan het werk.quote:
Dan is er ook niemand om te kijken als jij even snel naar de super loopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:31 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nee, ben momenteel alleen aan het werk.
Klopt, maar wat nou als de telefoon gaat? En ik ben er niet? Of er komt een klant.. Of ik loop een miljoenenkans mis.. Of ik word onderweg aangereden door een auto.. Of..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dan is er ook niemand om te kijken als jij even snel naar de super loopt.
Kierkegaard:"durven is je evenwicht verliezen, niet durven is uiteindelijk jezelf verliezen."quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:33 schreef Bapple het volgende:
[..]
Klopt, maar wat nou als de telefoon gaat? En ik ben er niet? Of er komt een klant.. Of ik loop een miljoenenkans mis.. Of ik word onderweg aangereden door een auto.. Of..
oh nou brb danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kierkegaard:"durven is je evenwicht verliezen, niet durven is uiteindelijk jezelf verliezen."
wat isd atquote:
oh die hebben wij niet.quote:
ohja dsa wel slim!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:05 schreef Copthorne het volgende:
Ga lekker in een sterrenrestaurant amuses eten. Als je iets doet wat niet mag (eten tijdens het werk), dan moet je het wel met flair doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |