Tanks?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat krijg je als je als land alle tanks weg bezuinigt, dan weten mensen geeneens meer hoe zo'n ding er nou precies uitziet
Dit zijn inderdaad geen tanks. Dat geef ik toch ook als verklaring? Nederland heeft alle tanks wegbezuinigd dus journalisten hebben nog nooit zo'n ding op een basis gezien.quote:
Alsof je tegen een stationwagon "kijk een vrachtwagen!" roept.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:25 schreef SpecialK het volgende:
Bij gebrek aan tanks zijn deze uit de kluiten gewassen Humvees tanks, ja?
Bron..?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:22 schreef homme7 het volgende:
Men vermoed dat ze op weg waren naar het binnenhof in Den Haag
Zo zo, vroeger hadden we er 1000. Overigens hebben we ze nog omdat ze nog niet verkocht zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:51 schreef Proliges het volgende:
@iedereen die zegt dat Nederland geen tanks meer heeft:
Ze hebben er nog 50.
Dit was ook het eerste waar ik aan dacht ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
lekkere pantser voertuigen als ze meteen diesel lekken bij een kop-staart botsingkje, daar wil je toch niet inzitten als je van alle kanten beschoten wordt.
Daarom word er ook mee geoefend.. voor het "echte werk" hebben ze vast wel iets ander uitgeruste voertuigen..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:52 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
lekkere pantser voertuigen als ze meteen diesel lekken bij een kop-staart botsingkje, daar wil je toch niet inzitten als je van alle kanten beschoten wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
Waarschijnlijk heeft de bestuurder van het voorste pantservoertuig shellshock opgelopen toen hij de brandstofprijzen bij een Nederlands tankstation zag...
Daar ga je ze niet mee raken vriend. Dat zijn chaffs en geen raketten of kogels of whatever.quote:
Josje terugroepen!quote:
Lijkt me eerder dat het bericht extra aangedikt wordt voor de verkoopcijfers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef AgLarrr het volgende:
Het valt me wel vaker op, en ook dit artikel bewijst het; de gemiddelde Nederlandse journo heeft geen idee wat een tank is en hoe zo'n ding eruit ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |