Whahaha goed teken zoiets, TBS werkte wel danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger, vandaag had ik een gast die in de smith aan het benchen was zonder gewicht alleen de stang... vervolgens gaat ie met apparaten schuiven om te eindigen met een: heb je het over mij (tegen iemand anders) pas maar op ik heb Tbs gehad ik ben nergens bang voor...
Ik denk dattie zich nog ff moet inlezen over tbs. Daar ben je doorgaans niet met een paar jaar vanafquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Het kan altijd nog erger, vandaag had ik een gast die in de smith aan het benchen was zonder gewicht alleen de stang... vervolgens gaat ie met apparaten schuiven om te eindigen met een: heb je het over mij (tegen iemand anders) pas maar op ik heb Tbs gehad ik ben nergens bang voor...
I know right, ben ook genomineerd voor zo'n icebucketchallenge, niet geliked, niet gereageerd, ga het niet doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:15 schreef no1uknow het volgende:
Die teringnominaties op FB escaleren helemaal de klauwen uit.
Zag eerder al nominaties voorbij komen om drie positieve gebeurtenissen van je dag te benoemen, nu een nominatie onder de Anita's boven de 40 jaar om een jeugdfoto van zichzelf te plaatsen. En natuurlijk nog al die icebucketkutzooi.
biologische wijn is een farcequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
Heb biologische wijn gekocht......
Het smaakt zoals de diarree van m'n kat ruikt
er schijnt alcoholvrije te zijn......quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
Heb biologische wijn gekocht......
Het smaakt zoals de diarree van m'n kat ruikt
ja gewoon verantwoord genieten, alles biologisch! Eigenlijk kan je biologische wijn wel onder superfoods scharenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
er schijnt alcoholvrije te zijn......
Gewoon blijven genieten ja toch
Nee de billen die jij post zijn meestal wel goed, maar er zitten altijd van die nasty (en getinte) wijven aan vast, bah. Ben geen racist.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:45 schreef McNulty het volgende:
Als ik dat onderste plaatje had gepost dan was het hek van de dam.
Closet booty lovers hierzo.
als jij dat onderste plaatje had gepost zou een een neppe hippo reet zijn geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:45 schreef McNulty het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
over nasty wijven gesproken
Nep? Hoe unaware ben jij?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
als jij dat onderste plaatje had gepost zou een een neppe hippo reet zijn geweest
Het is mijn schuld niet dat blanke meisjes pannekoek reten hebben. No racist.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee de billen die jij post zijn meestal wel goed, maar er zitten altijd van die nasty (en getinte) wijven aan vast, bah. Ben geen racist.
ah, dus het is een echte hippo reet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nep? Hoe unaware ben jij?
[..]
Het is mijn schuld niet dat blanke meisjes pannekoek reten hebben. No racist.
Slachtofferrol gaat je makkelijk afquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:45 schreef McNulty het volgende:
Gewoon een constatering.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Slachtofferrol gaat je makkelijk af
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind grote tepelhoven wel iets hebben
vertel me meer, pancakes?quote:
Nee alleen in d'r orenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
Zit er bij je smurfin ook allemaal piercings in, Sander?
Moet je naar Havana Ginger zoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind grote tepelhoven wel iets hebben
Ik had het tegen jb eigenlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Awesome's vriendinnetje dat ook heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |