als jij dat onderste plaatje had gepost zou een een neppe hippo reet zijn geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:45 schreef McNulty het volgende:
Als ik dat onderste plaatje had gepost dan was het hek van de dam.
Closet booty lovers hierzo.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
over nasty wijven gesproken
Nep? Hoe unaware ben jij?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
als jij dat onderste plaatje had gepost zou een een neppe hippo reet zijn geweest
Het is mijn schuld niet dat blanke meisjes pannekoek reten hebben. No racist.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee de billen die jij post zijn meestal wel goed, maar er zitten altijd van die nasty (en getinte) wijven aan vast, bah. Ben geen racist.
ah, dus het is een echte hippo reet?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nep? Hoe unaware ben jij?
[..]
Het is mijn schuld niet dat blanke meisjes pannekoek reten hebben. No racist.
Slachtofferrol gaat je makkelijk afquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:45 schreef McNulty het volgende:
Als ik dat onderste plaatje had gepost dan was het hek van de dam.
Closet booty lovers hierzo.
Gewoon een constatering.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Slachtofferrol gaat je makkelijk af
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind grote tepelhoven wel iets hebben
vertel me meer, pancakes?quote:
Nee alleen in d'r orenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
Zit er bij je smurfin ook allemaal piercings in, Sander?
Moet je naar Havana Ginger zoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind grote tepelhoven wel iets hebben
Ik had het tegen jb eigenlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Awesome's vriendinnetje dat ook heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |