abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:43:52 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143950714
Gewoon 2 weken taperen *O*
Onderbroken door een 5-7 km loopje 3 dagen voor de hm *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_143953042
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wel aangelengd met water en extra suiker om de meeste prik eraf te halen, toch? Ik zie mezelf onderweg geen frisdrank drinken.
Nee, gewoon puur. Bij de Kustmarathon hadden we het zelfs op de verzorgingspost op 36km en dat vond gretig aftrek. Is een heerlijke opfrisser, zorgt voor een optater en zit bomvol koolhydraten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_143953140
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nee, gewoon puur. Bij de Kustmarathon hadden we het zelfs op de verzorgingspost op 36km en dat vond gretig aftrek. Is een heerlijke opfrisser, zorgt voor een optater en zit bomvol koolhydraten.
Dit!

Ik drink normaal nóóit cola, vind het niet echt lekker, maar zo halverwege een zwaar evenement, omnomnomnom, was zéér welkom _O_
Ja doei.
pi_143954212
Welkom terug Twinky, wat een doorzettingsvermogen zeg :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:23 schreef Quoi het volgende:
MENSEN!

Het maakt waarschijnlijk weinig uit wat je doet in het weekend voor je HM. Maar toch even een adviesje gevraagd, die ik dan vervolgens kan opvolgen ofwel in de wind kan slaan ;)

zondag 7 september HM
Plan vanaf nu tot dan:
Vrijdagavond: 10 km op HM tempo
Zondagochtend: 10 km op LDL D1 tempo
Woensdagavond: in het mooiste stadion van NL 3 km hobbelen
Vrijdagavond: 5 km op LDL D2 tempo

Vinden jullie?
Lijkt mij wel redelijk prima, al zou je als je veel trappen op en af moet lopen op woensdag de training op vrijdag misschien achterwege kunnen laten.

Denk dat ik zondag ook nog even rondje op rustig tempo ga lopen, volgens mij wordt het dan wel lekker hardloopweer.
pi_143954291
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:23 schreef Quoi het volgende:
MENSEN!

Het maakt waarschijnlijk weinig uit wat je doet in het weekend voor je HM. Maar toch even een adviesje gevraagd, die ik dan vervolgens kan opvolgen ofwel in de wind kan slaan ;)

zondag 7 september HM
Plan vanaf nu tot dan:
Vrijdagavond: 10 km op HM tempo
Zondagochtend: 10 km op LDL D1 tempo
Woensdagavond: in het mooiste stadion van NL 3 km hobbelen
Vrijdagavond: 5 km op LDL D2 tempo

Vinden jullie?
Ik zou zelf na zondag lekker niet meer lopen, of hooguit dinsdag nog iets. Maar ik hou gewoon van even een paar dagen niksen voor een 'belangrijk' evenement.

Voor de rest wat anderen zeiden: wat je zelf fijn vindt.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:33:41 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_143954506
Thanks voor het meedenken peeps! ^O^
Training achterwege laten is misschien wel goed...

In ieder geval straks lekker lopen. Mét of zonder pony (en dan geen beest), dat is nog even de vraag :)
pi_143955217
Over hardlopen in voetbalstadions gesproken, ik krijg net een mailing van de organisatie van de Leiden Marathon, dat ze op 12 oktober een loopje organiseren in en rond een van de indrukwekkendste stadions van Nederland, met eindstreep aan de rand van het veld.

Misschien iets voor Zwabber? Ik weet dat je van voetbalstadions houdt.

http://www.ajax.nl/Sitewi(...)Run/Runners-Info.htm
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:02:01 #208
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_143955379
:r
020 :r
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:02:25 #209
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_143955392
Over finished in voetbalstadions gesproken, dan is hij vast ook wel geinsteresseerd in de North Lincolnshire Half Marathon. Die eindigt in het stadion van Scunthorpe. In mei is die weer geloof ik.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_143955490
Ik gaan even een Bosch' loopje zoeken dat in De Vliert finisht...
pi_143955807
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:02 schreef Murmeli het volgende:
:r
Ajax :r
pi_143956187
Hallo, nieuwste aanwinst!

Get stoned
pi_143957558
Mooie nieuwe sloffen Hinder! :D

Ik ben bij de fysio geweest. Dam tot Dam gaat krap worden, maar goed.. Als ik er niet alles aan doe ga ik er spijt van hebben, dus de komende dagen nog heel veel rust houden, daarna hard aan het werk met oefeningen waarschijnlijk. Ik ben er wel weer even chagrijnig van. Omdat ik nu veel rust moet houden hang ik ook al drie dagen op de bank en hoewel mijn tv-serie-fetish flink gevoed wordt ben ik het zoooo zat!

Net wel een hardlooprondje voor mossel uitgestippeld. Die is boodschappen doen, dus moet nog zeggen of ie het een leuk rondje vind, maar het gaat langs de Efteling! Dus dat móet wel goed zijn :D
pi_143958146
Start van de UTMB om 17:30, te volgen via http://www.ultratrail.tv/en#.VAB3wYkayc0

Ooit... :P
pi_143958241
Vanavond weer een baanwedstrijd, deze keer een 5000 meter in Utrecht. :s) Na vorige week ben ik niet meer zo zenuwachtig, zeker ook omdat een 5000 mij al wat beter zou moeten liggen dan een 3000.

Hoewel...het wordt mijn eerste 5km-wedstrijd. Ooit. Ik heb één keer een 5 km gelopen, maar dat was tijdens een 10 km met twee ronden. Na een rondje had ik geen zin meer :')
Mijn officieuze PR op de 5 was een doorkomsttijd bij een 10km en het zou mooi zijn als ik daar een beetje in de buurt zou kunnen komen. Sowieso na vanavond dan eindelijk een officieel, Pijllproof PR op de 5 dus :P Als ik tenminste over de finish kom

De eerste serie staat gepland om 22:00 en daar start ik zeker niet in. Dat gaat dus een latertje worden...

@Gogo: Geblesseerd thuis zitten is geen pretje nee, sterkte! En als je de Dam tot Dam niet redt, dan is er altijd weer een volgende. En een volgende.
pi_143958270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:27 schreef Mr.B. het volgende:
Vanavond weer een baanwedstrijd, deze keer een 5000 meter in Utrecht. :s) Na vorige week ben ik niet meer zo zenuwachtig, zeker ook omdat een 5000 mij al wat beter zou moeten liggen dan een 3000.

Hoewel...het wordt mijn eerste 5km-wedstrijd. Ooit. Ik heb één keer een 5 km gelopen, maar dat was tijdens een 10 km met twee ronden. Na een rondje had ik geen zin meer :')
Mijn officieuze PR op de 5 was een doorkomsttijd bij een 10km en het zou mooi zijn als ik daar een beetje in de buurt zou kunnen komen. Sowieso na vanavond dan eindelijk een officieel, Pijllproof PR op de 5 dus :P Als ik tenminste over de finish kom

De eerste serie staat gepland om 22:00 en daar start ik zeker niet in. Dat gaat dus een latertje worden...

@Gogo: Geblesseerd thuis zitten is geen pretje nee, sterkte! En als je de Dam tot Dam niet redt, dan is er altijd weer een volgende. En een volgende.
Leuk! Is dat de baan in Maarschalkersweerd?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_143958359
Ik heb nieuwe pantoffels gekocht *O* m'n proefloopjes buiten de winkel leverden nogal wat bekijks op omdat ik in jurk en panty langsgesjeesd kwam :') niet echt over nagedacht toen ik van huis wegging

De veters zijn lekker in your face roze :7
pi_143958363
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:27 schreef Mr.B. het volgende:

Heel veel succes vanavond! En thanks, je hebt gelijk.. DtD is alleen wel een speciaal loopje, want hard voor getraind. En heb daar gewoond en vond het toen altijd zo knap (en een beetje raar) dat al die mensen dat konden... Dus toen ik ging hardlopen wilde ik dat ook kunnen. Maar goed, écht herstellen is het allerbelangrijkste, ik ga niks forceren en er komt inderdaad een volgende mocht ik het niet redden.
pi_143958402
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Leuk! Is dat de baan in Maarschalkersweerd?
Klopt, en het is zeker leuk!
Ook om te kijken denk ik:http://www.trackmeetings.nl/nl/programma
pi_143958611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:04 schreef Gogo83 het volgende:
Mooie nieuwe sloffen Hinder! :D

Ik ben bij de fysio geweest. Dam tot Dam gaat krap worden, maar goed.. Als ik er niet alles aan doe ga ik er spijt van hebben, dus de komende dagen nog heel veel rust houden, daarna hard aan het werk met oefeningen waarschijnlijk. Ik ben er wel weer even chagrijnig van. Omdat ik nu veel rust moet houden hang ik ook al drie dagen op de bank en hoewel mijn tv-serie-fetish flink gevoed wordt ben ik het zoooo zat!

Net wel een hardlooprondje voor mossel uitgestippeld. Die is boodschappen doen, dus moet nog zeggen of ie het een leuk rondje vind, maar het gaat langs de Efteling! Dus dat móet wel goed zijn :D
Rondje is wel goedgekeurd, maar tyfus wat is 30km een eind.
pi_143958663
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Rondje is wel goedgekeurd, maar tyfus wat is 30km een eind.
Jij wil een marathon lopen.....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:41:42 #222
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143958695
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:24 schreef Tarahumara het volgende:
Start van de UTMB om 17:30, te volgen via http://www.ultratrail.tv/en#.VAB3wYkayc0

Ooit... :P
Holy shit ik ben benieuwd hoeveel mensen onbedoeld met zo'n stok worden geprikt :D
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_143958773
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Jij wil een marathon lopen.....
Ja, dat is helemaal een pleuriseind.
pi_143958800
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nieuwe pantoffels gekocht *O* m'n proefloopjes buiten de winkel leverden nogal wat bekijks op omdat ik in jurk en panty langsgesjeesd kwam :') niet echt over nagedacht toen ik van huis wegging

[ afbeelding ]
De veters zijn lekker in your face roze :7
Oehhh rose O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143958853
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 17:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ja, dat is helemaal een pleuriseind.
Misschien kun je je inschrijving nog omzetten naar de ladiesrun :P

Ik mag zondag 35 km, maar 2 km verder dan afgelopen zondag, dus dat moet te doen zijn.
Alleen vroeg: 07.30 :O
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')