Met haar zou ik best een rondje willen hobbelenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:00 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogland ws wel. Heb ik aan de vader van pijll beloofd (die is namelijk heel erg tofquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:39 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Niet in het gezellige Hoogland? Jammer hoor....
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Ook ik ben vandaag de 1000 km gepasseerd. Zonder marathontraining overigens.
Haha, dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:01 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Dat deed ik vorige week.
Ik vind dat best wel een schouderklopje waard. Daarna een SeeYu Neon led gekocht. En toen ze vroegen of het een cadeautje was, heb ik ja gezegd
Haha, mooi is dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:01 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Dat deed ik vorige week.
Ik vind dat best wel een schouderklopje waard. Daarna een SeeYu Neon led gekocht. En toen ze vroegen of het een cadeautje was, heb ik ja gezegd
Dan ben je heel wat meer bikkel dan ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:19 schreef mosselmossel het volgende:
Hopelijk zakt de verkoudheid en de keelpijn vandaag verder. Morgen staat er namelijk 30km op het programma.
Die mag mijn trail wel eens mixenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met haar zou ik best een rondje willen hobbelen
Kadootjes kopen voor jezelfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 07:01 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Dat deed ik vorige week.
En nú ben ik nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
Gister ook weer een duurloopje gedaan, alleen volgens mij is de batterij van mijn hartslagmeter leeg... dat was even improviseren, aangezien ik de laatste tijd alleen op hartslag loop en niet zo zeer op snelheid...
Ik kwam ook nog een Fok!-er in een Ekiden shirt tegen(en ik liep ook nog eens in dat shirt
)
https://www.endomondo.com/workouts/399115029/2924303
Het was ook de enige Fok!er die ik tijdens een lokaal rondje zou kunnen tegen komenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
En nú ben ik nieuwsgierig!
Voel je inmiddels die zones niet al aan, als je vaak met een HRM loopt? Buiten dat moeten spullen natuurlijk gewoon werken
Ik kom er niet uit (met endomondo kaartjes), maar: leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was ook de enige Fok!er die ik tijdens een lokaal rondje zou kunnen tegen komen
Ja, ik heb op gevoel en op een tempo gelopen waarbij ik wist dat ik ongeveer wel in de lage HRM zone zou lopen.
Het moet ook niet altijd makkelijk zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit (met endomondo kaartjes), maar: leuk![]()
lastpost?
Toch een lekker rondje zo lijkt me: 13 km in 5:16 gemiddeld. Niets mis meequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het was ook de enige Fok!er die ik tijdens een lokaal rondje zou kunnen tegen komen
Ja, ik heb op gevoel en op een tempo gelopen waarbij ik wist dat ik ongeveer wel in de lage HRM zone zou lopen.
Voor een volgende wedstrijd een aantal mensen met honden vragen op verschillende plekken langs het parcours te staan. Gegarandeerd een PR!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:50 schreef Jumparound het volgende:
ik had wel een heeeeel klein beetje "vals gespeeld"
midden in mijn versnelling bij 6 km (einde 5 kilometer) kregen 2 honden het aan de stok met elkaar.
En aangezien ik echt mega bang ben voor honden en ik op een donker stuk van de hei liep (in de schemering) stond ik van angst aan de grond genageld.
pas toen ik zeker wist dat de kust veilig was (en de baasjes van 1 van die takke beesten naar de hond had geleid) durfde ik verder te rennen.
ik denk dat de stop me wel heeft geholpen, maar aan de andere kant was ik denk ik sowieso wel onder de 40 gebleven
Lucille Werner? Of nee, die deed niet mee aan de Ekiden.... hmpfquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het moet ook niet altijd makkelijk zijn
nope, staat niet op de kaart (das een hint)
Heb je ffquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:12 schreef Arquero het volgende:
En verder eerst eens ff bij lezen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |