quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef GlenHighland het volgende:
(ergens in Hoogland is iemand niet blij met wat hij vanmorgen in zijn heg vond
Hopelijk niet de ouders van pijll hihihiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef GlenHighland het volgende:
Gisteravond een rondje gelopen om snel te vergeten. Normaal kan ik een uur na het eten prima lopen, maar nu dus niet.... Blijkbaar toch wat teveel op.
Het plan was 3x2000 op 5 min/km. De eerste 2000 ging prima, maar de tweede moest ik na 1500 meter afbreken omdat ik ineens kotsmisselijk werd en buikkrampen kreeg. Nog wel hobbelend en stukken wandelend naar huis geploeterd (ergens in Hoogland is iemand niet blij met wat hij vanmorgen in zijn heg vond![]()
) maar lekker ging dat niet meer.
Ik had mijn 3 jarig loopjubileum toch anders voorgesteld![]()
Maar vanmorgen gelukkig nergens last meer van
Oeps.... maar volgens mij wonen die wat verderopquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hopelijk niet de ouders van pijll hihihi
Kansloos natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:05 schreef Corniel het volgende:
Het bewijs dat ik een talentloze pannenkoek ben is gisteren geleverd. Ik had mijn debuut op de baan (1500m) en werd daar 11e van de 13. Daar verandert een tijd van 5:01,06 niets aan.
@Twinky: Welkom back!
Er waren drie junioren bij, een junioren-meisje,een paar senioren en wat 40+ en 50+-ers. Niets bijzonders.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:01 schreef Wolve000 het volgende:
Wel snelle jongens daar als je met zo'n tijd maar twee man achter je weet te laten.
Wie liet je achter je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:11 schreef Corniel het volgende:
[..]
Er waren drie junioren bij, een junioren-meisje,een paar senioren en wat 40+ en 50+-ers. Niets bijzonders.
Ik hoop maar dat het over 3 weken weg isquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:20 schreef GlenHighland het volgende:
Gisteravond een rondje gelopen om snel te vergeten. Normaal kan ik een uur na het eten prima lopen, maar nu dus niet.... Blijkbaar toch wat teveel op.
Het plan was 3x2000 op 5 min/km. De eerste 2000 ging prima, maar de tweede moest ik na 1500 meter afbreken omdat ik ineens kotsmisselijk werd en buikkrampen kreeg. Nog wel hobbelend en stukken wandelend naar huis geploeterd (ergens in Hoogland is iemand niet blij met wat hij vanmorgen in zijn heg vond![]()
) maar lekker ging dat niet meer.
Ik had mijn 3 jarig loopjubileum toch anders voorgesteld![]()
Maar vanmorgen gelukkig nergens last meer van
Je komt er nèt niet langsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het over 3 weken weg is
Zie de uitslag. Een 50+er en een meisje. De winnaar liep 4:13.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
Best een gek idee trouwens, tot nu toe heb ik echt naar een halve marathon toegewerkt, en nu is het onderdeel van het M-schema. Heb nog totaal geen idee op wat voor snelheid ik hem moet/kan gaan lopen of wat verstandig is.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:24 schreef Corniel het volgende:
[..]
Zie de uitslag. Een 50+er en een meisje. De winnaar liep 4:13.Ik zie al dat ik daar weinig te zoeken heb.... wat een tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder lijk ik de symptomen te hebben van een jumpers knee.![]()
Maar even aankijken nog hoe het gaat...
Het is een mooi vlak parcours, maar wel veel open stukken, dus afhankelijk van de wind.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Best een gek idee trouwens, tot nu toe heb ik echt naar een halve marathon toegewerkt, en nu is het onderdeel van het M-schema. Heb nog totaal geen idee op wat voor snelheid ik hem moet/kan gaan lopen of wat verstandig is.
Heb jij een streeftijd? Zijn er pacers?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:33 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Het is een mooi vlak parcours, maar wel veel open stukken, dus afhankelijk van de wind.
De eerste km is erg smal, dus zorg dat je niet te ver achteraan start. Verder heb je overal meer dan voldoende ruimte.
Het stuk tussen km7 en km9 is een heel slecht klinkerweggetje, dus pas op je enkels. Voor de rest mooi vlak asfalt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:24 schreef Corniel het volgende:
[..]
Zie de uitslag. Een 50+er en een meisje. De winnaar liep 4:13.Crisis, wat snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat die 40+er dan wint
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:05 schreef Corniel het volgende:
Het bewijs dat ik een talentloze pannenkoek ben is gisteren geleverd. Ik had mijn debuut op de baan (1500m) en werd daar 11e van de 13. Daar verandert een tijd van 5:01,06 niets aan.
@Twinky: Welkom back!
Oke, misschien doe ik wel met je mee dan, 1.50 lijkt mij ook wel een mooie tijdquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:43 schreef GlenHighland het volgende:
Pacers zijn er niet. Daar is het toch te kleinschalig voor. Ik ga proberen hem op 5:10/km te lopen, voor een nieuw PR (< 1:49:45)
Wat had je over 40+-ers??quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Crisis, wat snel.
En dat die 40+er dan wint
Jij bent niet 40+quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:46 schreef pijll het volgende:
[..]
Wat had je over 40+-ers??
1500 meter is wel een zware afstand. Ik heb 'm zelf ooit gelopen in 6:25, maar dat haal ik op dit moment niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |