ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (Brabant ). DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt Mr_Klaasje, voor alle juiste antwoorden JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant. (Brabant ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
En inmiddels +20... Ik had het eerst nog even benauwd of ik wel voor 19:07 in Arnhem was om uiterlijk 1 uur van te voren mijn ticket op te halen door de wissel storing tussen Dalfsen en Zwolle
Ze zouden eens een aflevering moeten maken in Japan over het traject Okayama - Oboke (- Kochi). Mooi landschap, toeristische bestemmingen, interessante spoorkunstwerken etc. En zelfs diesel-kantelbaktreinen op smalspoor.
Ik heb 2 spiegelreflexen met bijbehorend glaswerk dus dar ligt het niet aan
Het l lift aan mijn geweldige Huawei Y530 die op papier aardig leek maar in praktijk zo sloom is als dikke stront in en trechter.
Wat voor loc loopt er eigenlijk voor die Euronight? Was geen NS loc, maar volgens mij wisselen ze nu in Emmer ich wel van loc . Dacht eerst dat het misschien een Tsjech was. Hebben ze in Emmerich een spoor met 1500V= trouwens voor Nederlandse treinen? Of hoe doen ze dat?
Wat voor loc loopt er eigenlijk voor die Euronight? Was geen NS loc, maar volgens mij wisselen ze nu in Emmer ich wel van loc . Dacht eerst dat het misschien een Tsjech was. Hebben ze in Emmerich een spoor met 1500V= trouwens voor Nederlandse treinen? Of hoe doen ze dat?
Omdat men nu niet meer naar Emmerich kan met een 1700, aangezien ze daar de Nederlandse beveiliging (ATB) en de 1500v hebben uitgeschakeld (sinds afgelopen weekend) rijdt men nu met een 189'er. Ze wisselen in Emmerich inderdaad de loc voor een DB120 als VagonWEB nog gelijk heeft.
Ik heb 2 spiegelreflexen met bijbehorend glaswerk dus dar ligt het niet aan
Het l lift aan mijn geweldige Huawei Y530 die op papier aardig leek maar in praktijk zo sloom is als dikke stront in en trechter.
Wat voor loc loopt er eigenlijk voor die Euronight? Was geen NS loc, maar volgens mij wisselen ze nu in Emmer ich wel van loc . Dacht eerst dat het misschien een Tsjech was. Hebben ze in Emmerich een spoor met 1500V= trouwens voor Nederlandse treinen? Of hoe doen ze dat?
Eoa badslipperding van Siemens Dispolok normaal. MRCE weet ik hoe die zooi heet
Omdat men nu niet meer naar Emmerich kan met een 1700, aangezien ze daar de Nederlandse beveiliging (ATB) en de 1500v hebben uitgeschakeld (sinds afgelopen weekend) rijdt men nu met een 189'er. Ze wisselen in Emmerich inderdaad de loc voor een DB120 als VagonWEB nog gelijk heeft.
1500V is nog wel actief. ERTMS volgt eerst en pas iets later de 25 kV
Gaat komend weekend flink wat gepruts opleveren, want de autoslaaptreinen gaan bij Emmerich het land uit en in. Dit betekent een locwissel op Zevenaar en eentje op Emmerich
Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Peterselieman het volgende: Gaat komend weekend flink wat gepruts opleveren, want de autoslaaptreinen gaan bij Emmerich het land uit en in. Dit betekent een locwissel op Zevenaar en eentje op Emmerich
Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Peterselieman het volgende: Gaat komend weekend flink wat gepruts opleveren, want de autoslaaptreinen gaan bij Emmerich het land uit en in. Dit betekent een locwissel op Zevenaar en eentje op Emmerich