Ik zie de koppen in de krant en op het nieuws al voor me:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:00 schreef UpsideDown het volgende:
Het zijn Tsjetsjenen zie ik nu, ik dacht dat alle Tsjetsjeense strijders al in Syrië zaten maar blijkbaar waren er nog een paar over. Kunnen ze mooi een tweede kalifaat stichten in zuidoost Oekraïne.
Er zullen er nog bij komen, vergeet de diplomatieke oplossing, denk niet dat Rusland nu nog tevreden zal zijn met federalisering en beloftes van neutraliteit, Oekraine kan de NAVO danken voor de verliezen die ze nu lijden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Tanks tot aan de horizon volgens die kerel, toevallig meldt Oekraine later dat ~100 tanks een nieuwe frontline hebben geopend. Een rij van 100 tanks aaneengesloten is zo'n 1.6km lang
Connecties zijn alles in de wereldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:54 schreef Zith het volgende:
[..]
En Poetins schoonzoon Floris Faassen was niet voor niets op zn 30ste al vice-president van het grootste Russische bouwbedrijf. Het is voor een bedrijf gewoon fijn om iemand te hebben die wel eens aan tafel zit bij zo'n politiek machtig iemand.
Je vergeet weer dat Rusland gewoon een flink stuk Oekraïne heeft geannexeerd? Daarna zijn ze ook nog eens actief rebellen in hun buurland gaan steunen en dat is allemaal de schuld van de NAVO en Oekraïne zelf? Wat heb je gebruikt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:09 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Er zullen er nog bij komen, vergeet de diplomatieke oplossing, denk niet dat Rusland nu nog tevreden zal zijn met federalisering en beloftes van neutraliteit, Oekraine kan de NAVO danken voor de verliezen die ze nu lijden.
In het M.O. zal het ook moeilijker worden.
Wellicht zijn het de Vostok of Zapad brigades van de GRU..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:18 schreef speknek het volgende:
Niks zegt 'ik geef om de etnische Russen' dan er te proberen een tweede Grozny van te maken. Poetin is compleet psychopaat geworden
Wat heb jij gebruikt dat je niet ziet dat er twee partijen zijn, de EU en Rusland die beide steun leveren en daarmee een soort proxy oorlog voeren?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je vergeet weer dat Rusland gewoon een flink stuk Oekraïne heeft geannexeerd? Daarna zijn ze ook nog eens actief rebellen in hun buurland gaan steunen en dat is allemaal de schuld van de NAVO en Oekraïne zelf? Wat heb je gebruikt?
De steun en het ingrijpen van de EU in Oekraïne zijn van een totaal andere orde dan het Russisch ingrijpen, dat zie je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat heb jij gebruikt dat je niet ziet dat er twee partijen zijn, de EU en Rusland die beide steun leveren en daarmee een soort proxy oorlog voeren?
Of last van selectief wegkijken?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je vergeet weer dat Rusland gewoon een flink stuk Oekraïne heeft geannexeerd? Daarna zijn ze ook nog eens actief rebellen in hun buurland gaan steunen en dat is allemaal de schuld van de NAVO en Oekraïne zelf? Wat heb je gebruikt?
Ze gaan permanente bases plaatsen in de Baltische staten, maar omdat ze de troepen gaan roteren zijn ze technisch gezien niet permanent, en overtreden ze de gemaakte overeenkomsten niet.quote:In an interview with correspondents from six European newspapers, he said that while the proposal anticipated the prepositioning of supplies and equipment at new bases, it would not infringe on the alliance’s agreements with Russia, which have prevented substantial NATO buildups in the lands that joined the alliance after the collapse of the Soviet Union
Overal waar Europa zegt voor te staan, vrijheid en democratie, is schijnbaar niet belangrijk meer zodra het om grondstoffen en geld gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De steun en het ingrijpen van de EU in Oekraïne zijn van een totaal andere orde dan het Russisch ingrijpen, dat zie je zelf toch ook wel?
Ga je ook in op de vragen die ik je heb gesteld? Want dit is weer een totaal ander onderwerp.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:28 schreef meth1745 het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan permanente bases plaatsen in de Baltische staten, maar omdat ze de troepen gaan roteren zijn ze technisch gezien niet permanent, en overtreden ze de gemaakte overeenkomsten niet.
Dat is al zo'n bullshit als nuclear sharing, waar de wapens bezit blijven van de VS tot het moment dat er oorlog uitbreekt, dan komen ze in handen van Nederlad, België, Italië ... en technisch gezien is het geen overtreding van het non-proliferatieverrag omdat dat enkel geldt in vredestijd....
Ik had het over de huidige escalatie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ga je ook in op de vragen die ik je heb gesteld? Want dit is weer een totaal ander onderwerp.
Wat doet de NAVO exact wat de grove schending van de soevereiniteit van Oekraïne rechtvaardigt?
Hoe kom je hier exact bij?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Overal waar Europa zegt voor te staan, vrijheid en democratie, is schijnbaar niet belangrijk meer zodra het om grondstoffen en geld gaat.
Kan je ook in gaan op de vragen die ik je gesteld heb?quote:Lekker het vuurtje opstoken en aanwakkeren en dan zeggen dat de ander de schuld geven dat die ook erin stapt en er iets tegen doet.
Waarom zouden de Baltische staten hierom vragen denk je?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:28 schreef meth1745 het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan permanente bases plaatsen in de Baltische staten, maar omdat ze de troepen gaan roteren zijn ze technisch gezien niet permanent, en overtreden ze de gemaakte overeenkomsten niet.
Dat is al zo'n bullshit als nuclear sharing, waar de wapens bezit blijven van de VS tot het moment dat er oorlog uitbreekt, dan komen ze in handen van Nederland, België, Italië ... en technisch gezien is het geen overtreding van het non-proliferatieverdrag omdat dat enkel geldt in vredestijd....
hadden ze verwacht dat Rusland dat zou slikken? Dan zijn ze naief.
En wat heeft dat exact met de Baltische staten en kernbommen op vliegbasis Volkel te maken?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:32 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ik had het over de huidige escalatie.
Regelmatige bezetting en verkrachting door hun Oosterburen door de eeuwen heen kan daarin niet meespelen, toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:33 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waarom zouden de Baltische staten hierom vragen denk je?
De ene geeft steun aan een land die ingevallen is door Rusland, de ander geeft steun door een land in te vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat heb jij gebruikt dat je niet ziet dat er twee partijen zijn, de EU en Rusland die beide steun leveren en daarmee een soort proxy oorlog voeren?
Of last van selectief wegkijken?
Iets dergelijks lijkt het inderdaad op neer te komen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:35 schreef Zith het volgende:
[..]
De ene geeft steun aan een land die ingevallen is door Rusland, de ander geeft steun door een land in te vallen.
NAVO kondigt aan dat ze een afspraak met Rusland gaan omzeilen en geen dag later rijden de tanks openlijk Oekraine binnen. Denk je dat er geen verband is? En het voorbeeld van nuclear sharing was een eerder voorbeeld van NAVO omzeiling van internationale afspraken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wat heeft dat exact met de Baltische staten en kernbommen op vliegbasis Volkel te maken?
Je probeert te draaien naar andere onderwerpen omdat je argumenten zeer zwak zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |