Kijk haar!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:30 schreef ericahysterica het volgende:
Copycat is de grootste huupsopper hier
nicequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, wel een topi verkiezing
Dat knippen ze er wel uitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd walgelijk.
Wat denk je van alle jeugd die kijkt en nu denken dat het normaal is om zo te doen, zoals men in Utopia met elkaar omgaat.
Huh???? Er is nog niet 1 filmpje van mij verwijderd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:22 schreef jolanda51 het volgende:
Is Huubje al weer weg? Hij weet niks te zeggen hij weet dat de coss ales hoort en ziet. Zijn baas jdm laat niet voor niks vaak you tube filmpjes verwijderen, die weet ook dat het progamma 1 mislukking is.
Nee joh, als je erin hebt gezeten en je komt naar buiten kan je gewoon verder met je normale leven. Het hangt ervan af hoe je zelf er mee omgaat hoe lang je "faam"blijft hangen,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:29 schreef Jibba het volgende:
Oh gezellig, daar is Huub!!![]()
Jouw mening over de streamers steek je ook niet onder stoelen of banken hè.
Alsof ik Ruud hoor praten!
Wat jij denk ik niet begrijpt is dat je de bewoners meer schade aandoet door ze zo op te stoken tegen het publiek. Ze hebben straks ook nog een leven na Utopia hè? Ik zal ze niet opzoeken maar er zijn genoeg debielen die ze straks gaan aanspreken op hun belachelijke optreden in Utopia. Maar dat kan jou geen reet schelen natuurlijk. De grootste aasgieren zijn jullie zelf daar bij de redactie.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, die stupiditeit doet mij af en toe ook een sprintje trekken.
Nee lampie, dat is nooit gezegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:30 schreef jolanda51 het volgende:
Niet Huubje boos maken ranzige Billy is zijn vlindertje.
Dan liever de pestdood.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:32 schreef Punkman het volgende:
Wolter ook mailen voor de zekerheid ?
Spannend!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, wel een topi verkiezing
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:29 schreef Jibba het volgende:
Oh gezellig, daar is Huub!!![]()
Jouw mening over de streamers steek je ook niet onder stoelen of banken hè.
Alsof ik Ruud hoor praten!
Wat jij denk ik niet begrijpt is dat je de bewoners meer schade aandoet door ze zo op te stoken tegen het publiek. Ze hebben straks ook nog een leven na Utopia hè? Ik zal ze niet opzoeken maar er zijn genoeg debielen die ze straks gaan aanspreken op hun belachelijke optreden in Utopia. Maar dat kan jou geen reet schelen natuurlijk. De grootste aasgieren zijn jullie zelf daar bij de redactie.
Nee hoor, Huub is ook een kansloze streamert! En leest hier altijd mee!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Als Huub verschijnt dan is er stront aan de knikkerWorden ze al bedreigd door de schuimpjes nu?
Bij mij is wel een filmpje verwijderdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huh???? Er is nog niet 1 filmpje van mij verwijderd.
Dus je bent een ZWETSERD
En ik heb net de CD besteld op de webshop, dus ik ben nu officieel een Isa-Schuimpje
Volgens mij alleen Topi verkiezingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub dat wel weet.
Zeg, werkt er een Deborah op de redactie?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee hoor, Huub is ook een kansloze streamert! En leest hier altijd mee!
hoe leuk vond jij dat vliegtuigje niet Huub of was dat ook geacteerd, om al die zakken post van de fans maar niet te noemen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee joh, als je erin hebt gezeten en je komt naar buiten kan je gewoon verder met je normale leven. Het hangt ervan af hoe je zelf er mee omgaat hoe lang je "faam"blijft hangen,
En opstoken tegen het publiek, er is altijd een groep "fans" die te ver gaan en het veel te serieus nemen. Die haat tegen bepaalde mensen, en dan klagen over pesten, echt niet wijs joh.
Thanks.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Topi verkiezing
Billy en Ruud zijn kansloos verloren als ze uit Utopia komen en dat is jou en je redactie te verwijten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee joh, als je erin hebt gezeten en je komt naar buiten kan je gewoon verder met je normale leven. Het hangt ervan af hoe je zelf er mee omgaat hoe lang je "faam"blijft hangen,
En opstoken tegen het publiek, er is altijd een groep "fans" die te ver gaan en het veel te serieus nemen. Die haat tegen bepaalde mensen, en dan klagen over pesten, echt niet wijs joh.
Wat een feest!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Topi verkiezing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |