En wat dacht je van Rienk. Zo'n goed gesprek vannacht en nu zo doenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En Nico stond erbij en keek ernaar....?
Van de richel.quote:
Nico en Isa zijn er niet bij natuurlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Eetclub van Nicoline is omgevormd tot roddelclub Isabella
Roddelen zijn onwaarheden, ik hoor alleen maar waarheidquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Eetclub van Nicoline is omgevormd tot roddelclub Isabella
Zoals altijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:16 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En Nico stond erbij en keek ernaar....?
Huh wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, nu onomstootbaar is vastgesteld dat René de broer en de vader van Laura B is, moet hij weg.
Rienk zit mee te stokenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nico en Isa zijn er niet bij natuurlijk
Ik noem het geen walgelijk pestgedrag hoor. Ik zeg alleen maar dat ik niet snap dat ze niet eens uit haar vel knapt. Waarom zou een smurf of een nepzangertje zich daar mee moeten bemoeien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
That's it? Really? En dat is walgelijk pestgedrag waar Huub of Kroes direct een einde aan moet maken? Come on.
Vandaar ook dequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Roddelen zijn onwaarheden, ik hoor alleen maar waarheid
Dat wisten we zowiezo al.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee, nu heb je mij verraden als redactielid
quote:
ja inderdaad hoe verziek je een programma>quote:
te laat! Iedereen weet dat ik jou in mijn broekzak heb! Zodat ik op mijn beurt via mijn account de mening van de streamers kan beïnvloeden over Utopia.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee, nu heb je mij verraden als redactielid en infiltrante. Kan ik weer een kloon aanmaken en credibility vergaren.
Het zijn allemaal steukersquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat zie ik , allemaal eigenlijk wel
Is het al kerstmis?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer een mooi plaatje
[ afbeelding ]
Maar op één of andere manier denk ik dat de meesten hier die al gezien hadden.
Daar roepen de Schuimbella's op diverse plekken om. Want het is walgelijk pestgedrag en daar moet een einde aan komen ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:17 schreef mazaru het volgende:
Ik noem het geen walgelijk pestgedrag hoor. Ik zeg alleen maar dat ik niet snap dat ze niet eens uit haar vel knapt. Waarom zou een smurf of een nepzangertje zich daar mee moeten bemoeien?
Niet dat ik er ooit zou komen , maar een per ongelukte kopstoot/kaakslag zou wel iets zijn wat spontaan Billy zou kunnen overkomen ... Wat een irri teefgewoonquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:16 schreef asini het volgende:
Kan iemand marjet alsjeblieft een knal tegen die neus van d'r geven![]()
Ook Happie zou los gaan op Isa, gewoon omdat happie ook niet spoorde... Gruwelijk mens was dat en ben blij dat hij snel weg was.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het zijn allemaal steukers
Ik mis Happie die Staart wegpest
Down with Johnny?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:19 schreef Inca het volgende:
kunnen ze johny de mol jr er niet ff ingooien met zijn progamma over pesten
gruwelijk mens ook.... sommige van jullie zijn echt niet wijs.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:20 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ook Happie zou los gaan op Isa, gewoon omdat happie ook niet spoorde... Gruwelijk mens was dat en ben blij dat hij snel weg was.
Wat ik me nou afvroeg:quote:
Ja, die hond had het goed in de smiezen. Maar we hebben hem kaltgestellt.quote:
Hai Huub, heb je al ice bucket challence gedaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
te laat! Iedereen weet dat ik jou in mijn broekzak heb! Zodat ik op mijn beurt via mijn account de mening van de streamers kan beïnvloeden over Utopia.
Tja, weirdo's heb je overal. Bij iedere realityshow springt er wel een groepje uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar roepen de Schuimbella's op diverse plekken om. Want het is walgelijk pestgedrag en daar moet een einde aan komen ...
??quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvroeg:
Stel nou, dat je niet zou werken voor Utopia. Was je dan een schuimpje gebleven?
Zeg jij het ze eens! Walgelijk volk hier in de COS.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gruwelijk mens ook.... sommige van jullie zijn echt niet wijs.
1 ijsklontje is genoegquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Huub, heb je al ice bucket challence gedaan?
Mja dat dus. Niks geen samenleving opbouwen maar elkaar kapotmaken, wegpesten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:51 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Ik heb m'n streams uitgepleurd, want ik word hier zo boos om, dit kinderachtige schoolpleingedoe, mijn bordje eten had al lang tegen de prachtig geverfde wand van LauB gezeten, ff checken of het bij de kleur past![]()
Dag Huub ,hows life?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gruwelijk mens ook.... sommige van jullie zijn echt niet wijs.
Ik stel de zoutzuur challenge voor in Utopiaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Huub, heb je al ice bucket challence gedaan?
Ik begin toch wel mijn bedenkingen over jou te krijgen hoor. Zelf kom ik zulke plaatjes nooit tegen.quote:
Zo ontstaat dus de kutscheet, waar Johan Derksen het altijd over heeftquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Joezi het volgende:
Poepen in een vagina, best leuk idee van onze Nicoline
Nicoline academicus? Hooguit vmbo-kader.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Joezi het volgende:
Poepen in een vagina, best leuk idee van onze Nicoline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |