Yeah!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef mazaru het volgende:
Waarom loop Isa zich toch constant te verontschuldigen?? Scheldt ze eens lekker allemaal verrot, stamp dat atelier in elkaar, breek die kakkerlakkenkammer doormidden!![]()
![]()
Hebben ze in ieder geval een goeie reden om te lullen!
Dan moet ze de wijn laten staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Isa voelt dat er iets niet klopt. Lijkt me vervelend om met zo gevoel te lopen.
Ze voelt het goed, de laatste dagen zijn ze alleen over haar bezig tegen elkaar.
Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk naar elkaar toe.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef Jibba het volgende:
[..]
Billy en Ruud zijn kansloos verloren als ze uit Utopia komen en dat is jou en je redactie te verwijten.
Ze maken dat ze zich zo schuldig voelt dat ze overal haar excuses voor aanbiedt terwijl dat nergens voor nodig is, te zot voor woorden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef mazaru het volgende:
Waarom loop Isa zich toch constant te verontschuldigen?? Scheldt ze eens lekker allemaal verrot, stamp dat atelier in elkaar, breek die kakkerlakkenkamer doormidden!![]()
![]()
Hebben ze in ieder geval een goeie reden om te lullen!
Gooi er maar een scheut wiskey bij want: oh my oh myquote:
Dat was gisteren avond, dit gedoe over haar is al langer bezig.quote:
Welnee. Niet zo druk maken om die groep. Komt allemaal wel goed.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef Jibba het volgende:
[..]
Billy en Ruud zijn kansloos verloren als ze uit Utopia komen en dat is jou en je redactie te verwijten.
Is dat die Flens misschien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zeg, werkt er een Deborah op de redactie?
Wat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef Jibba het volgende:
[..]
Wolter Kroes plaatst zelfs mijn filmpjes op zijn FB en Twitter.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Bij mij is wel een filmpje verwijderd
als je vanaf het begin eerlijk was geweest welke weg dit programma op zou gaan waren veel mensen niet gaan kijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee joh, als je erin hebt gezeten en je komt naar buiten kan je gewoon verder met je normale leven. Het hangt ervan af hoe je zelf er mee omgaat hoe lang je "faam"blijft hangen,
En opstoken tegen het publiek, er is altijd een groep "fans" die te ver gaan en het veel te serieus nemen. Die haat tegen bepaalde mensen, en dan klagen over pesten, echt niet wijs joh.
Uiteindelijk worden we daar allemaal beter van...scheelt een hoop bijstandquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:38 schreef Scherzo het volgende:
Ruud en Billy hebben een jaar gewonnen daar in die loods...
in sommige gevallen heb je gelijk, maar jullie gaan er te hard tegen in, dat werkt alleen maar averechtsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op zeg, de intelligentie druipt niet af van een deel van de posts.
Dan is ze toch stom bezig? Net zoals dat gedoe met die paardenstaart dat ze dat bed van Sjonnie niet mocht pakken. Ik had hem zo de wind van voren gegeven dat die drie dagen verdwaasd had rondgelopen zonder nog een geluid te kunnen maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze maken dat ze zich zo schuldig voelt dat ze overal haar excuses voor aanbiedt terwijl dat nergens voor nodig is, te zot voor woorden.
Mwah..was dat het telefoontje waarna Nico haar weer doorverbond naar Vanessa? Dan kan ik het me wel indenken dat ze even wat anders aan haar hoofd had toen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het diva gedag van Isa herken ik. Een hoop heisa aan de telefoon toen de vrouw van Boer John belde voor de kazen die ze zelf notabene een e-mail had gestuurd, maar waar ze geen tijd meer voor had, 10 minuten aan de lijn houden dat Anita Nico nu moest hebben, omdat Isa het zogenaamd te druk had met haar cd waarvan ze nu achteraf echter zegt dat ze 10 dagen niets heeft lopen doen.
is intelligentie hier een criterium.?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:39 schreef danilel het volgende:
[..]
in sommige gevallen heb je gelijk, maar jullie gaan er te hard tegen in, dat werkt alleen maar averechts
Nou ja, tenzij Huub ze hun eigen RLS aanbiedt natuurlijk. Maar dat zal dan vervroegd van de buis gehaald worden vanwege de tegenvallende kijkcijfers.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is intelligentie hier een criterium.?
Ah, ze hadden een glazen bol en wisten welke richting het programma op zou gaan. Dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:39 schreef heks29 het volgende:
[..]
als je vanaf het begin eerlijk was geweest welke weg dit programma op zou gaan waren veel mensen niet gaan kijken.
en er zitten daar mensen zonder enige visie. hoop dat utopipo usa beter van start gaat met andere vooorwaarden.
Die laatste groep doet me denken aan de welbekende huubsoppers.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nee joh, als je erin hebt gezeten en je komt naar buiten kan je gewoon verder met je normale leven. Het hangt ervan af hoe je zelf er mee omgaat hoe lang je "faam"blijft hangen,
En opstoken tegen het publiek, er is altijd een groep "fans" die te ver gaan en het veel te serieus nemen. Die haat tegen bepaalde mensen, en dan klagen over pesten, echt niet wijs joh.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden we daar allemaal beter van...scheelt een hoop bijstand
Hou toch op zeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij Huub ze hun eigen RLS aanbiedt natuurlijk. Maar dat zal dan vervroegd van de buis gehaald worden vanwege de tegenvallende kijkcijfers.
Verder kan ik me niet voorstellen dat ze nog ergens aan de bak komen. Die hebben zich, onder toejuiching van de redactie, zó voor lul gezet, dat ze reddeloos verloren zijn.
Dat riep men ook en nog harder over Brian en Amanda ...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef Jibba het volgende:
het script van deze week dot.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Isa voelt dat er iets niet klopt. Lijkt me vervelend om met zo gevoel te lopen.
Ze voelt het goed, de laatste dagen zijn ze alleen over haar bezig tegen elkaar.
Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk naar elkaar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |