Bedanktquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gruwelijk mens ook.... sommige van jullie zijn echt niet wijs.
Ik hoopte op een filmpjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik stel de zoutzuur challenge voor in Utopia
wat een tokkie ben jij zeg, doe es ff normaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die zaadcontainer is ook weer flink op dreef
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha, ja, daarom doe ik het niet, ben bang dat ik verdrink! :p
Is dat de reden dat Jowie zo pissig op haar is?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Mylene het volgende:
Ik heb nog steeds geen medelijden met Isa. Treiteren doet ze zelf ook als ze een wit voetje kan halen. Ze was gisteren ook weer lekker bezig toen een paar glazen wijn op had, tegenover Joey.
Die heeft poepsex fantasieën over Rienkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Joezi het volgende:
Poepen in een vagina, best leuk idee van onze Nicoline
Ben je nog niet misselijk van die popcorn Joezi?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zeg jij het ze eens! Walgelijk volk hier in de COS.
Ik werk niet bij de redactie, hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begin toch wel mijn bedenkingen over jou te krijgen hoor. Zelf kom ik zulke plaatjes nooit tegen.
Tiz toch ook pestgedrag , kan er niet veel anders van maken , gebeurt helaas overal in de samenlevingquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar roepen de Schuimbella's op diverse plekken om. Want het is walgelijk pestgedrag en daar moet een einde aan komen ...
Dat is de Indo in haar die naar buiten stulptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef miertje36 het volgende:
ik weet niet wat dat moet voorstellen op lot haar hoofd maar het ziet er echt niet uit.
Ik denk daar het mijne van...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werk niet bij de redactie, hoor.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tiz toch ook pestgedrag , kan er niet veel anders van maken , gebeurt helaas overal in de samenleving
Het siert ze niet
Ik denk dat ze de tarrels uit Rienk zn konthaar vreetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Die heeft poepsex fantasieën over Rienk
Neem je toch je maatregelen!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha, ja, daarom doe ik het niet, ben bang dat ik verdrink! :p
True, maar dit blind in de onschuldige slachtofferrol plaatsen van Isabella is imo te bizar voor woorden. En de daadwerkelijke feiten waar men mee komt zijn erg dun bezaaid. Ik houd mijn hart vast voor als Isabella eruit komt. Die moet me een hoop Schuimbella's van zich afschudden. Ik hoop dat dat niet te veel problemen gaat opleveren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:21 schreef mazaru het volgende:
Tja, weirdo's heb je overal. Bij iedere realityshow springt er wel een groepje uit.
Tegen Joey, niet achter zijn rug anderen oproepen om Joey tegen te gaan werken. Groot verschilquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:23 schreef Mylene het volgende:
Ik heb nog steeds geen medelijden met Isa. Treiteren doet ze zelf ook als ze een wit voetje kan halen. Ze was gisteren ook weer lekker bezig toen ze een paar glazen wijn op had, tegenover Joey.
joey nam het voor haar op en gio was stil volgens mijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:25 schreef asini het volgende:
Net zaten ze met z'n allen Isabella af te zeiken, en nu zit ze er bij..
Nee hoor op het moment dat ze er bij kwam zitten ging het ineens over het lekkere toetjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:25 schreef asini het volgende:
Net zaten ze met z'n allen Isabella af te zeiken, en nu zit ze er bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |