Nee, dates aan het regelen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
Zeg, zijn we allemaal achter Skype in slaap gevallen?
Deel 3 was goed, deel 2 was het beste, deel 1 was redelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
The Expendables kijken. Actie zonder na te denken, bon bon.
Kaneelstaaf?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keihard aan het masturberen natuurlijk
Gadverdamme Kaneelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nice!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deel twee is inderdaad 't beste. Al vind ik deel 1 beter dan deel 3.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deel 3 was goed, deel 2 was het beste, deel 1 was redelijk
[..]
Kaneelstaaf?
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik heb een nickchange voor je aangevraagd om dat 'je' weg te halen.
Moet je maar geen spannende foto's sturen.quote:
Ja dat zijn al mijn foto'squote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet je maar geen spannende foto's sturen.
Mee eens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deel twee is inderdaad 't beste. Al vind ik deel 1 beter dan deel 3.
Enjoy dan maar?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk, wees welkom! Hoe is het in casa Silk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:34 schreef SiIk het volgende:
Hallon ik kreeg een kwootalert wat is deze.
Brak.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
Silk, wees welkom! Hoe is het in casa Silk?
Introductieweek inclusief feesten?quote:
Tja, good for you. Ik vind er weinig aanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb gelukkig een ruime fantasie.
En daarna nog een week kamp inclusief feesten.quote:
Een week kamp? Dat klinkt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
En daarna nog een week kamp inclusief feesten.
Vanochtend thuisgekomen. Probeer mezelf al uren over te halen het volgende wasje in de machine te gooien, boodschappen te gaan doen en ondertussen ook om eten te maken.
Meh.
Klinkt prima! Al is dat brakke een vervelend bij-effect.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanochtend thuisgekomen. Probeer mezelf al uren over te halen het volgende wasje in de machine te gooien, boodschappen te gaan doen en ondertussen ook om eten te maken.
Meh.
In 40-45 waren de kampen wel iets meer dan een week.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een week kamp? Dat klinkt verschrikkelijk.
Intro van de studentenvereniging. Was verschrikkelijker voor de nieuwe nuldejaars dan voor mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een week kamp? Dat klinkt verschrikkelijk.
Daar ben je ouderejaars voor. Ik heb vorige week ook enorm moeten lachen om de nuldejaars in Nijmegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Intro van de studentenvereniging. Was verschrikkelijker voor de nieuwe nuldejaars dan voor mij.
Ahh, leek je me niet echt een type voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Intro van de studentenvereniging. Was verschrikkelijker voor de nieuwe nuldejaars dan voor mij.
Ben ik ook totaal niet. Heb er een hekel aan en van mij part mogen ze het per vandaag nog afschaffen. Maar ze hadden me overtuigd om eens mee te gaan om het van de andere kant te bekijken en misschien zo te gaan begrijpen. Mening wel iets bijgesteld, maar zie er nogsteeds de noodzaak niet van in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, leek je me niet echt een type voor.
Huilen stond me op veel momenten nader dan het lachen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben je ouderejaars voor. Ik heb vorige week ook enorm moeten lachen om de nuldejaars in Nijmegen.
Tja, misschien scheelt het dat ik in Nijmegen niet echt bij de 'kutactiviteiten' aanwezig was. Ik weet wel uit mijn introweek dat het soms klote maar soms ook heel leuk was. Ik heb er in ieder geval mijn laatste ex aan over gehouden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef SiIk het volgende:
Huilen stond me op veel momenten nader dan het lachen.
Ik zat bij de alternatieve vereniging.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
StudentenverenigingenAardappel in de keel, rode pantalon, halflang haar, bootschoentjes, Ralph Lauren overhemd, zeilen, hockey... Alles wat ik niet was of had
Niet elke vereniging is zo. Mijn vereniging was verre van dat. Ik heb (ondanks die naam van me) niets met dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
StudentenverenigingenAardappel in de keel, rode pantalon, halflang haar, bootschoentjes, Ralph Lauren overhemd, zeilen, hockey... Alles wat ik niet was of had
Ik zou er tussenin zitten. Beetje alternatief (muzieksmaak en down to earth mentaliteit) maar met mijn looks natuurlijk ook de populaire sletjes afwerken. Bier zuipen doen ze overal toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat bij de alternatieve vereniging.
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou er tussenin zitten. Beetje alternatief (muzieksmaak en down to earth mentaliteit) maar met mijn looks natuurlijk ook de populaire sletjes afwerken. Bier zuipen doen ze overal toch?
Dat geloof ik directquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Alleen de alternatieve verenigingen hadden beter bier. En meer keuze.
Uiteraard, ik zie het je ook zo doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou er tussenin zitten. Beetje alternatief (muzieksmaak en down to earth mentaliteit) maar met mijn looks natuurlijk ook de populaire sletjes afwerken. Bier zuipen doen ze overal toch?
quote:
Inderdaad zie mijn onderschriftquote:
Op het zeilen na (wat ik tof vind maar al jaaaaaren niet gedaan heb) voel ik me niet een een heel klein beetje aangesproken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
Ik beschreef even heerlijk 'overdreven' een stereotype corpsbalquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op het zeilen na (wat ik tof vind maar al jaaaaaren niet gedaan heb) voel ik me niet een een heel klein beetje aangesproken.
Ik zit sowieso niet bij het corps, dat zal wel schelen. Plus dat ik in een boerengehucht studeer en iedereen hier liever over zn tractor dan over golven praat, dus dat scheeltquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik beschreef even heerlijk 'overdreven' een stereotype corpsbalIk denk dat je als student van buitenaf het wel leuk kan aansluiten bij gelijkgestemden. Sowieso wel goed voor je sociale en wellicht later ook zakelijke netwerk.
Catch the wave dudequote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou je ook over golven praten. Tenzij je enorm gefascineerd wordt door de getijden, natuurlijk.
Heb je dat filmpje gezien waarin ze Mikey zijn pizza smaken maken en uitproberen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dan moeten we ons qua surfers jargon maar beperken tot Cowabunga en pizza eten.
nee niet gezienquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien waarin ze Mikey zijn pizza smaken maken en uitproberen?
Goed idee.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dan moeten we ons qua surfers jargon maar beperken tot Cowabunga en pizza eten.
Vrijdag.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij de golven induiken?
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meh.
Dat wil fax je vast lerenquote:
Net op. Was lekker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb zin in een quattro formaggi
Dankje. Zowaar nog iemand die mijn inspanningen begrijpt en waardeerd.quote:
Nou ja zeg, je had best kunnen delen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Net op. Was lekker.
Gr gr
[..]
Dankje. Zowaar nog iemand die mijn inspanningen begrijpt en waardeerd.
Doe kaneel op je appel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je had best kunnen delen.
Krijg je ook geen stuk van mijn appel
Ik ook! Gewoon zoals een appel is. Niet door taarten, niet in flappen, niet in beignets. Gewoon een appelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn appels het liefst naturel.
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook! Gewoon zoals een appel is. Niet door taarten, niet in flappen, niet in beignets. Gewoon een appel.
En dan het liefst een Pink Lady.
Dat is echt zo lekker.quote:
Je weet dat je die arme man nu enorm teleurstelt?quote:
I think he'll live.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat je die arme man nu enorm teleurstelt?
En onze dank voor deze informatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Mooiste man ooit net op OkC gezien
Als die foto echt hoor bij een 'echt persoon', dus niet gejat is van een of andere modellenbureau dan is dat echt bizar...
Sorry, moest het even kwijt.
Dm eens, misschien herken ik er iemand in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Als die foto echt hoor bij een 'echt persoon', dus niet gejat is van een of andere modellenbureau dan is dat echt bizar...
Nou, vraag me meer af hoe je kan checken of dat niet het geval is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En onze dank voor deze informatie.
Go get him tiger.
Dankjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Want jij kent alle mooie mannen of werkt bij een modellenbureau?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dm eens, misschien herken ik er iemand in.
Fas kent veel mooie mannen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij kent alle mooie mannen of werkt bij een modellenbureau?
Ik heb daar een speciale radar voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want jij kent alle mooie mannen of werkt bij een modellenbureau?
Hoeveelste sta ik op de lijst?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij blijft 1e keus natuurlijk, mja kan niet eeuwig blijven wachten haha
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, vraag me meer af hoe je kan checken of dat niet het geval is.
Img search ofzo
Potjandorie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op mijn OkC lijstje, dus helemaal niet ben ik bang.
Jij hebt mij helemaal niet nodig, jij hebt je skype dates/relaties.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Potjandorie.
Mijn hart breekt.
En net nu ik geen ijs meer heb
Het zal allemaal welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het heet toch skype hier ofwat?
[SC Relaties #644] Serieuze Skype Relaties
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij blijft 1e keus natuurlijk, mja kan niet eeuwig blijven wachten haha
Ik heb niet eens Skype.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt mij helemaal niet nodig, jij hebt je skype dates/relaties.
Ik hoop het maar. Fok zonder fax is wel wat saai.quote:
Mij wel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb jou niet op mijn OkC lijstje, dus helemaal niet ben ik bang.
Is Fax weg?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Fok zonder fax is wel wat saai.
Ik moet Rambo ook maar weer eens kijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Rambo 5 snel gaat komen.
Mweh, je mist alleen wat "quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet Rambo ook maar weer eens kijken.
Het is een beetje een opleving van de oude '80's/'90's actiefilms in nieuwe stijl zeg maar, wat ik wel kan waarderen. Heerlijk zulke films.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Rambo 5 snel gaat komen.
But is itquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Goedenavond heerquote:
Ik ben altijd groot fan van die films geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is een beetje een opleving van de oude '80's/'90's actiefilms in nieuwe stijl zeg maar, wat ik wel kan waarderen. Heerlijk zulke films.
True that.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is een beetje een opleving van de oude '80's/'90's actiefilms in nieuwe stijl zeg maar, wat ik wel kan waarderen. Heerlijk zulke films.
Art, als ik een meisje heb dat graag een MMV wil doen, wil jij dan mee doen met ons?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bedoelt: het orginaliteit
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd groot fan van die films geweest.
Same here, heerlijk vermaak. Goede actie, goedkope special effects, en foute one-liners. En ondanks wat de 'critici' zeggen over de Expendables-franchise, vermaak ik me er opperbest mee.quote:
Het leeft, het leeft.quote:
Wow, hoe komt het dat je aan mij denkt poedeliewoepsie? En is het MVM of MMV. Heb laatst geleerd dat MMV betekent dat de mannen ook met elkaar bezig gaan. Mijn lightsaber is daar niet toe in staatquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, als ik een meisje heb dat graag een MMV wil doen, wil jij dan mee doen met ons?
Belangrijk onderscheid inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow, hoe komt het dat je aan mij denkt poedeliewoepsie? En is het MVM of MMV. Heb laatst geleerd dat MMV betekent dat de mannen ook met elkaar bezig gaan. Mijn lightsaber is daar niet toe in staat
Omdat jij een lekker ventje bent natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow, hoe komt het dat je aan mij denkt poedeliewoepsie? En is het MVM of MMV. Heb laatst geleerd dat MMV betekent dat de mannen ook met elkaar bezig gaan. Mijn lightsaber is daar niet toe in staat
Fas is eindelijk overstag?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat jij een lekker ventje bent natuurlijk.
Oh, dan maar MVM denk ik. Niet dat ik je niet zou doen, maar jeweet.
Ogen dicht of in het donker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fas mij ooit naakt zou willen zien. Laat staan mijn hotdog in haar gang willen.quote:
Tjah dan voel je die piemel alsnog denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ogen dicht of in het donker.
Hahahaha! Jij wil mij en Kaneel dus? Kan ik me voorstellen. Vanille en Kaneelquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ogen dicht of in het donker.
Zou jij me niet missen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, je mist alleen wat ""-posts.
Hoe laat Silk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
Een boze baas of Silk. Maak je keuze Fax!
Voorbereidingen treffen?quote:
De shoarmatent!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien zijn 'bepaalde' winkels nog wel open
WT, mijn negerquote:
Mooi kaartje met een persoonlijke boodschap, doos merci, Japanse mix en AH huiswijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
De AH hier is tot 12uur open hoor. Kan je gewoon romantische kaarsjes kopen een een last-minute date.
Dat is nog eens een sexy combinatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahahaha! Jij wil mij en Kaneel dus? Kan ik me voorstellen. Vanille en Kaneel.
Heb je date vanavond?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, mijn neger
Wat is de beste tent om een kebabje of iets te halen?
Kun je bij de AH een date regelen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
De AH hier is tot 12uur open hoor. Kan je gewoon romantische kaarsjes kopen een een last-minute date.
Maar daar hebben ze weer geen berenvel en massage olie.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Succes morgen in de AH dan maar fax!quote:
2 manletquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is nog eens een sexy combinatie.
Nee, honger.quote:
Als je hosselskills hebt misschien wel ja...quote:
Ik zal eraan denken, mocht jij je ooit bedenken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooi kaartje met een persoonlijke boodschap, doos merci, Japanse mix en AH huiswijn.
Ik bespeur altijd een groot verschil tussen daar opeten of het laten bezorgen, heb jij dat ook?quote:
Nee dan dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Als je hosselskills hebt misschien wel ja...
Nee, waarschijnlijk niet, al zou massage olie misschien nog wel kunnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze weer geen berenvel en massage olie.
Die hebben ze bij de AH hier wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, al zou massage olie misschien nog wel kunnen.
Ow verdoriequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je hosselskills hebt misschien wel ja...
[..]
Maar wat is massage olie zonder een mooi berenvel en open haardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk niet, al zou massage olie misschien nog wel kunnen.
Yats ouwe hosselaar, waar wacht je dan op?quote:
Een echt man schiet die beer in het bos, beetje lui uit de AH trekkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wat is massage olie zonder een mooi berenvel en open haard
Ik laat nooit bezorgen, dus dat weet ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bespeur altijd een groot verschil tussen daar opeten of het laten bezorgen, heb jij dat ook?
Een vrijwilligsterquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yats ouwe hosselaar, waar wacht je dan op?
Met aardbeitjesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is nog eens een sexy combinatie.
Een hosselaar is iemand die hosselt, of het probeert. De term suggereert geen succes, sorryquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Een vrijwilligster
Waarom denkt iedereen toch dat ik zoveel hossel?
Omdat je iedere keer dates hebt en al je pandapunten kwijt bent.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Een vrijwilligster
Een hossel hoeft niet per definitie keiharde geile neukseks te zijn. Dat kan ook een faaldate zijn. Ok ok, andere standaarden wellicht.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een hosselaar is iemand die hosselt, of het probeert. De term suggereert geen succes, sorry
Dat zijn van die dingen, die moet je wel gedaan hebben in je leven. Waarom, dat kan ik je wel eens een keer uitleggen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat nooit bezorgen, dus dat weet ik niet.
Eh, ze bouwen zich inmiddels al weer redelijk op. En zoals ik zei, twee dates in een maand noem ik niet 'iedere keer'.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je iedere keer dates hebt en al je pandapunten kwijt bent.
Dat is toch een aardig gemiddeldequote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ze bouwen zich inmiddels al weer redelijk op. En zoals ik zei, twee dates in een maand noem ik niet 'iedere keer'.
Meer dan ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Een vrijwilligster
Spijtig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdomme, dan moet ik overwerken tot 10
Duhquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Een vrijwilligster
Nouja je mag wel alvast langskomen, en dan kunnen we zaterdagochtend gelijk vertrekken zodat we mooi op tijd op het strand zijnquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja je mag wel alvast langskomen, en dan kunnen we zaterdagochtend gelijk vertrekken zodat we mooi op tijd op het strand zijn
Mag ik dan mijn mama meenemen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja je mag wel alvast langskomen, en dan kunnen we zaterdagochtend gelijk vertrekken zodat we mooi op tijd op het strand zijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje TamJij kent hem persoonlijk. Stiekem is het een 'stud' he?
Nou, toen bij Faxie had ik shoarma toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen, die moet je wel gedaan hebben in je leven. Waarom, dat kan ik je wel eens een keer uitleggen.
Dat is meer dan ik in 2 jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ze bouwen zich inmiddels al weer redelijk op. En zoals ik zei, twee dates in een maand noem ik niet 'iedere keer'.
Jij moet ze van je afslaan, alleen ben je heel kieskeurigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, toen bij Faxie had ik shoarma toch?
[..]
Dat is meer dan ik in 2 jaar.
Jij hebt meer keus dan mij denk ik, alleen wil je niet ofzo.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor, plek zat in de kruipruimte.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij moet ze van je afslaan, alleen ben je heel kieskeurig
Mwah. Er is een vrouw die me wil doen. Dat is het wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt meer keus dan mij denk ik, alleen wil je niet ofzo.
Maar dan moet je haar dus delen met mij?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
[..]
Mwah. Er is een vrouw die me wil doen. Dat is het wel.
Wie wie wie wie wie wie wiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mwah. Er is een vrouw die me wil doen. Dat is het wel.
Ben niet snel positief over mannen, maar yats is awesome. En de seks ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje TamJij kent hem persoonlijk. Stiekem is het een 'stud' he?
Ik ga voor de vakantiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je hebt al een magnetron?
Met wie anders?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dan moet je haar dus delen met mij?
Ken je nietquote:
Neequote:
Owquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met wie anders?
[..]
Ken je niet
[..]
Nee
Foute gok ja. Nu ben ik ook nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Foute gok dus tenzij jij haar wel kent en ik niet wat me niet mogelijk lijkt.
Wie dacht jij dat het was dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Foute gok ja. Nu ben ik ook nieuwsgierig geworden
Slaap lekker scheetjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig gewordenwil weten met wie ik binnenkort een MVM heb.
Slaap lekker kerelquote:
Zekers.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Pareltjes kom je soms tegen![]()
"I only made an OKcupid account to stalk my ex's profile. Now I'm over that, it's time to move on. Maybe I'll totally meet the love of my life - that'll teach her"
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Pareltjes kom je soms tegen![]()
"I only made an OKcupid account to stalk my ex's profile. Now I'm over that, it's time to move on. Maybe I'll totally meet the love of my life - that'll teach her"
Half fok vind haar leuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die weet al wel dat ik haar leuk vind hoor
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:00 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Half fok vind haar leuk.Een beetje karige schatting hoor... wel lief doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet verbaasd eigenlijk. Het is immers terechtquote:
Okay hoor had haar foto niet eens gezien zal lief zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een beetje karige schatting hoor... wel lief doen.
Nee, ik moet nog een tekst lezen als voorbereiding op mijn stage.quote:
Kan je niet eens 2 dingen tegelijk?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:14 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog een tekst lezen als voorbereiding op mijn stage.
Alleen vrouwen kunnen dat toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je niet eens 2 dingen tegelijk?
Fappen en fokken kan iedereen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je niet eens 2 dingen tegelijk?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd eigenlijk. Het is immers terecht
Vooruit, sommige dingen kan ik inderdaad wel tegelijk. Maar niet een tekst op de ene website lezen en tegelijk op fok ook lezen/posten. Daar is mijn computer te oud voor.quote:
Dat is meestal een aardige bewoording voor: "je bent lelijk".quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:20 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hebt een goede persoonlijkheid.
Nou werkse dan maar!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit, sommige dingen kan ik inderdaad wel tegelijk. Maar niet een tekst op de ene website lezen en tegelijk op fok ook lezen/posten. Daar is mijn computer te oud voor.
Nieuwe kopen ik heb er 5 staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit, sommige dingen kan ik inderdaad wel tegelijk. Maar niet een tekst op de ene website lezen en tegelijk op fok ook lezen/posten. Daar is mijn computer te oud voor.
Nou nee hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is meestal een aardige bewoording voor: "je bent lelijk".
Oh, ik zou dat wel een mooie compliment vinden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is meestal een aardige bewoording voor: "je bent lelijk".
Inderdaad nou als je iemand interessant vind hoeft ze niet lelijk te zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik zou dat wel een mooie compliment vinden.
Ik dacht dat 'anders' en 'interessant' synoniemen waren voor lelijk.
Gegroet.quote:
In dat geval niet nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad nou als je iemand interessant vind hoeft ze niet lelijk te zijn
Komt wel goed. Ik kap er dadelijk mee en ga slapen. Het is wel de bedoeling dat ik onthou wat ik lees.quote:
Goedenacht feer, hoe is de intro tot nu toe?quote:
Best oké. Alleen ga ik niet mee kroegen, want dat is kut.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:26 schreef yats het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik kap er dadelijk mee en ga slapen. Het is wel de bedoeling dat ik onthou wat ik lees.
[..]
Goedenacht feer, hoe is de intro tot nu toe?
Ik ga niet op iedereen reageren. Kan ik niet mee omgaan.quote:
Jammer! Ben je morgenavond wel in de stad?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Best oké. Alleen ga ik niet mee kroegen, want dat is kut.
Zo slapen denk ik.
Ik wil je ook wel in het echt zien hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga niet op iedereen reageren. Kan ik niet mee omgaan.
En yats is bovendien de enige die me in het echt gezien heeft.
Daar moeten we dan maar iets aan doen hm?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga niet op iedereen reageren. Kan ik niet mee omgaan.
En yats is bovendien de enige die me in het echt gezien heeft.
Ksssssstquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel in het echt zien hoor
Het is dat ik je katten gezien heb en weet dat dit niet jouw kat isquote:
Mijn poezen zijn superliefquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]
Het is dat ik je katten gezien heb en weet dat dit niet jouw kat is
Oh gelukkig.quote:
Territoriumquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Territoriumdrift? Vast niet persoonlijk.
Dat zijn ze zekerquote:
En die zijn niet van vrouwen helaasquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is al wel een bloempot gesneuveld
En m'n stoelen en bed hebben nagelsporen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die zijn niet van vrouwen helaas
HAAAAAIquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt voorzichtig hallo zeggen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt voorzichtig hallo zeggen
Je doet engquote:
Altijd net wanneer je denkt.. nou kan er iets positiefs komen, haal je jezelf alweer naar beneden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
En die zijn niet van vrouwen helaas
Zie je wel die fok vrouwen zien alles.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd net wanneer je denkt.. nou kan er iets positiefs komen, haal je jezelf alweer naar beneden.
Zie signaturequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd net wanneer je denkt.. nou kan er iets positiefs komen, haal je jezelf alweer naar beneden.
Braaf!!quote:
Gewoon meeten en fokken jullie twee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe
En tja.. dat zal vast!
Waarheid wel die sig van jouquote:
Dat kan niet, hij heeft katten. Levensgevaarlijke katten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Gewoon meeten en fokken jullie twee.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft katten. Levensgevaarlijke katten.
Ja hij leek me ook wel grappigquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarheid wel die sig van jou
Ik heb ook een tondeusequote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft katten. Levensgevaarlijke katten.
Nee, al mijn L'óreal producten zijn net op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ook een tondeuseBen je het waard?
Ik zeg dat nooit sarcastisch!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hij leek me ook wel grappig![]()
Ook omdat sommigen dat in bepaalde topics ook sarcastisch zeggen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, al mijn L'óreal producten zijn net op.
Ik had het ook niet over jou hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg dat nooit sarcastisch!!
Op het forum vind ik je een klootzak, in het echt ben je een schatje. Dat weet je
Ja, zo ergquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou hoor![]()
Klootzak? Zo erg?
Slaap slecht dan maarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zo erg![]()
En nu ga ik mn bed begroeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
broeders jwz.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ja vrouwen enzo weer hoor....Verloren zaak
Die rijdt nog. Alleen een beetje vuilquote:Op donderdag 28 augustus 2014 03:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
broeders jwz.
Hoest met je waggie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |