Ja. White supremacy.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze telefoon, ook in het kleur zwart, ben ik nu ook racist?
De VN heeft het zelf gezegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:48 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Allemaal? Goed dat ik dat weet, kan ik er rekening mee houden als ik er 1 tegen kom..
Ik wel soms. Niet altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:53 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad nog de grootste racisten en niemand die dat door heeft.
niet de nieuwste iphone hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze telefoon, ook in het kleur zwart, ben ik nu ook racist?
Vast een neger.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
niet de nieuwste iphone hebben
Ja en het nieuwe dingetje van extreemrechts is doen alsof racisme helemaal niet voorkomt en het allemaal af te doen als onzin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is het nieuwe dingetje van extreem links, kijk maar op joop.nl
Nou is het wel zo dat de lat wel erg hoog gelegd is door PVV en co.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en het nieuwe dingetje van extreemrechts is doen alsof racisme helemaal niet voorkomt en het allemaal af te doen als onzin.
Oh waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en het nieuwe dingetje van extreemrechts is doen alsof racisme helemaal niet voorkomt en het allemaal af te doen als onzin.
FOK! bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oh waar haal je dat vandaan?
Maar racisme is sowieso aan inflatie onderhevig;
[ afbeelding ]
De PVV is neplinks.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Fok is een links bolwerk, veel SP en PVV aanhangers.
Met tientallen mensen scanderen dat alle Marokkanen het land uit moeten valt echt wel onder de noemer racisme, hoewel dit door alle kanten genuanceerd en vooral gebagatelliseerd wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oh waar haal je dat vandaan?
Mwah.quote:
Het is me wat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met tientallen mensen scanderen dat alle Marokkanen het land uit moeten valt echt wel onder de noemer racisme, hoewel dit door alle kanten genuanceerd en vooral gebagatelliseerd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |