Ja. White supremacy.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze telefoon, ook in het kleur zwart, ben ik nu ook racist?
De VN heeft het zelf gezegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:48 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Allemaal? Goed dat ik dat weet, kan ik er rekening mee houden als ik er 1 tegen kom..
Ik wel soms. Niet altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:53 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad nog de grootste racisten en niemand die dat door heeft.
niet de nieuwste iphone hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Vast een neger.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
niet de nieuwste iphone hebben
Ja en het nieuwe dingetje van extreemrechts is doen alsof racisme helemaal niet voorkomt en het allemaal af te doen als onzin.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is het nieuwe dingetje van extreem links, kijk maar op joop.nl
Nou is het wel zo dat de lat wel erg hoog gelegd is door PVV en co.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en het nieuwe dingetje van extreemrechts is doen alsof racisme helemaal niet voorkomt en het allemaal af te doen als onzin.
Oh waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en het nieuwe dingetje van extreemrechts is doen alsof racisme helemaal niet voorkomt en het allemaal af te doen als onzin.
FOK! bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oh waar haal je dat vandaan?
Maar racisme is sowieso aan inflatie onderhevig;
[ afbeelding ]
De PVV is neplinks.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Fok is een links bolwerk, veel SP en PVV aanhangers.
Met tientallen mensen scanderen dat alle Marokkanen het land uit moeten valt echt wel onder de noemer racisme, hoewel dit door alle kanten genuanceerd en vooral gebagatelliseerd wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oh waar haal je dat vandaan?
Mwah.quote:
Het is me wat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met tientallen mensen scanderen dat alle Marokkanen het land uit moeten valt echt wel onder de noemer racisme, hoewel dit door alle kanten genuanceerd en vooral gebagatelliseerd wordt.
http://stopantifa.wordpress.com/quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:04 schreef deadprez het volgende:
Op welke datum zijn al die demonstraties ook al weer? Van Pro Patria, de moslimgemeenschap en antifa enzo?
Er worden in dit land wel meer dingen gescandeerd, zo onlangs nog dat alle joden uitgemoord moeten worden, ies rasciesmequote:
Vind je van niet dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er worden in dit land wel meer dingen gescandeerd, zo onlangs nog dat alle joden uitgemoord moeten worden, ies rasciesme
Dat heb jij goed gezien, dat is inderdaad ook racisme.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Er worden in dit land wel meer dingen gescandeerd, zo onlangs nog dat alle joden uitgemoord moeten worden, ies rasciesme
Wat is dat voor janksite.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://stopantifa.wordpress.com/
Typisch ook voor die hoek van de wereld, iedereen die je niet aanstaat met duidelijke foto en naam en toenaam op internet knallenquote:
Note + tempbanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drink m'n koffie zoals m'n slaven. Zwart en sterk.quote:
Ja maar als Kafka het doet mag het wel vind ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Typisch ook voor die hoek van de wereld, iedereen die je niet aanstaat met duidelijke foto en naam en toenaam op internet knallen.
Pieten zijn verboden... nu stoppen of ik stuur mijn neef op je af.quote:
Maakt het voor mij wel pijnlijk duidelijk dat zulke groeperingen ook echt niks met politiek of levensbeschouwing te maken hebben maar van het zelfde niveau zijn van de gemiddelde supportersgroep van een voetbalclub.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar als Kafka het doet mag het wel vind ik.
Jup. Het is enkel een beetje over en weer rellen en boos doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maakt het voor mij wel pijnlijk duidelijk dat zulke groeperingen ook echt niks met politiek of levensbeschouwing te maken hebben maar van het zelfde niveau zijn van de gemiddelde supportersgroep van een voetbalclub.
Misschien lost het zichzelf in één, of een heel aantal, klap(pen) op.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:14 schreef deadprez het volgende:
Maar ik vraag me wel echt af hoe het af gaat lopen als al die groeperingen op dezelfde dag gaan demonstreren in Den Haag.
PVV lijkt me niet links, ze hebben wel in sommige dingen linkse gedachten maar ook veel rechtsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Fok is een links bolwerk, veel SP en PVV aanhangers.
Kan haast niet anders dan dat ze gaan rellen in ieder geval. Ik lees net dat het op 20 september is en dat er zeven verschillende groeperingen gaan demonstreren.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien lost het zichzelf in één, of een heel aantal, klap(pen) op.
De wat meer linkse standpunten zijn er alleen om zieltjes te winnen, Wilders staat niet achter die punten. Logisch ook, want het blijft een ex-VVD'er natuurlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
PVV lijkt me niet links, ze hebben wel in sommige dingen linkse gedachten maar ook veel rechts
Misschien een mooie dag om in de chaos de macht te grijpen met PSP2.0? Even met LBK overleggen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan haast niet anders dan dat ze gaan rellen in ieder geval. Ik lees net dat het op 20 september is en dat er zeven verschillende groeperingen gaan demonstreren.
ja goed planquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien een mooie dag om in de chaos de macht te grijpen met PSP2.0? Even met LBK overleggen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Pieten zijn verboden... nu stoppen of ik stuur mijn neef op je af.
Gr gr
Ahmed.
Wat hang jij nou altijd de moraalridder uit manquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent een SJW of je bent het niet hè.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:24 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Wat hang jij nou altijd de moraalridder uit man
het kleur? serieus het kleur?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:45 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat hebben ze niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De VN heeft het zelf gezegd.
Wel dat zionisme racisme is.quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan zeggen dat alle joden rascistisch zijn.
Racistisch. Wie is "ze"?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
En dat zwarte piet rascistisch is. Kunnen ze toch niets tegen doen.
quote:
Ik zei toch ook Joden dreumis.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan zeggen dat alle joden rascistisch zijn.
Mooi gezegt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:09 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ik drink m'n koffie zoals m'n slaven. Zwart en sterk.
Alsof negers hun leven daar wel veilig zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:55 schreef trucker3 het volgende:
Ga als blanke maar eens naar een ghetto of 'hood' in de VS: je bent je leven niet zeker alleen omdat je blank bent. En die negers daar maar klagen over racisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |