Ik denk dat ze de spullen van W & D gratis krijgen. Ik zie ze nooit betalen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:21 schreef chufi het volgende:
Wie heeft recht op welke groente/fruit van Willem en Drees? Zowel Nicolien als Vanas stoppen spullen in de persoonlijke koelkasten ... Worden er gezamelijke dingen mee gemaakt ? Wie betaald wat ?
Krijgen ze ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de spullen van W & D gratis krijgen. Ik zie ze nooit betalen.
Gaat per factuur 25E / week volgens de naleveringen ... of zo ..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
En eigenlijk wil Bil dat Ruud dit ook met haar doetquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:27 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk doet Ruud met de koeien wat Bill met Ruud doet ..
Juist dat ... Maar dat kan Ruud niet , want hij is hier voor zichzelf en de koeien .. En als het haar niet bevalt zoekt ze het toch lekker uit ... Says Ruud...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En eigenlijk wil Bil dat Ruud dit ook met haar doet
dat! wat een dikke onzinquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef marjan64 het volgende:
wat een weggegooit geld die loods pimpen
Ook een goede en terechte kanshebberquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik gok dat LauB de Topi krijgt deze week omdat ze een nummer 1 hit heeft gescoord zulke leuke ideeen heeft om de loods op te knappen.
Vind ik ook. Steuken is leuker dan een zgn "nummer 1"-hitje scoren in iTunes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik gok dat LauB de Topi krijgt deze week omdat ze een nummer 1 hit heeft gescoord zulke leuke ideeen heeft om de loods op te knappen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Die kennen elkaar ook al langer, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:32 schreef puzziepie het volgende:
Het valt me iedere keer weer op hoe vanzelfsprekend Rene en LauB met elkaar om gaan,
als je er van uit zou gaan dat ze elkaar nog maar een paar weken kennen
Misschien is René ook haar vader.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:32 schreef puzziepie het volgende:
Het valt me iedere keer weer op hoe vanzelfsprekend Rene en LauB met elkaar om gaan,
Wel naar Westers voorbeeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wel voor wereldvrede, toch?
Ow, kan ookquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:30 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze die betalen hoor. Is gewoon een vacature van
Das om ze bezig te houden en omdat het vanachter moet dus kost geen drol ... Iemand zich afgevraagd waar dat onbeperkt verf vandaan komt dat nooit in Centraal besproken wordt... Ja nu recentelijk oppimpen en isoleren ..quote:
Ja ik ook , het gaat mij iets te vanzelfsprekend allemaal tussen die twee,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Die kennen elkaar ook al langer, daar ben ik van overtuigd.
Vind ik ook. Ze heeft zich in korte tijd ontpopt als zeer waardevolle inwoner én ze heeft zich in recordtempo aangepast aan de 'samenleving'.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook een goede en terechte kanshebber
Of een vriend van haar vader ,quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien is René ook haar vader.
Wat is nou Willem en Drees? Een of andere bio toko? En hoe zijn ze er mee in contact gekomen? Vanaf dag 1 komen ze al troep brengen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:28 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, heb sowieso problemen sinds ik de nwe wifi modem heb
mega irritant
Ik dacht dat ze sponsor waren , zoiets?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is nou Willem en Drees? Een of andere bio toko? En hoe zijn ze er mee in contact gekomen? Vanaf dag 1 komen ze al troep brengen.
Ik heb dat telkens geïnterpreteerd als de twee nieuwkomers die samen optrekken. Ze lijken mij helemaal niet uit dezelfde kring mensen te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik ook , het gaat mij iets te vanzelfsprekend allemaal tussen die twee,
Maar gisteravond vroeg ook niemand zich af hoe dat ontbijt (25 euro per ochtend, 3 ochtenden per week dus gemiddeld 325 euro per maand) betaald wordt. De Fles haar budget gaat omhoog, maar waar moet het geld vandaan komen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Das om ze bezig te houden en omdat het vanachter moet dus kost geen drol ... Iemand zich afgegraagd waard dat onbepert verf vandaan komt dat mooit in Centraal besproken wordt... Ja nu recentelijk oppimpen en isoleren ..
Volgens mij zijn zij een van de weinige die nog via Stichting Doen zijn blijven hangen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is nou Willem en Drees? Een of andere bio toko? En hoe zijn ze er mee in contact gekomen? Vanaf dag 1 komen ze al troep brengen.
hoeft toch niet perse?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb dat telkens geïnterpreteerd als de twee nieuwkomers die samen optrekken. Ze lijken mij helemaal niet uit dezelfde kring mensen te komen.
nee jij trekt volle zalen ?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:40 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die eetclub van Nicoline is boooooooooooooring
Het viel me ook op hoe in een eerder filmpje bij laurab thuis, hier ergens in het forum eerder getoont, die vader van haar erg op rene lijkt konden wel broers zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:32 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb het eelt op m'n handen ja.
En dat de rest van de bewoners daar zo mak als lammetjes in mee gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef puzziepie het volgende:
Onbegrijpelijk dat LauB (Rene) zoveel geld uitgeeft aan dit nutteloze "sfeergekneuter" in de loods
Bedoel je die met Miss Montreal in hun huis?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Het viel me ook op hoe in een eerder filmpje bij laurab thuis, hier ergens in het forum eerder getoont, die vader van haar erg op rene lijkt konden wel broers zijn.
Ja , ik snap daar helemaal niets vanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
En dat de rest van de bewoners daar zo mak als lammetjes in mee gaan.
Vooral dat!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:42 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
En dat de rest van de bewoners daar zo mak als lammetjes in mee gaan.
Die zitten nu in het eetgroepje, heb ik begrepenquote:
Half om half toch? paar dagen bij Vannes en de rest bij Nico? vaag gedoequote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die zitten nu in het eetgroepje, heb ik begrepen
Ja die bedoel ik was even der naam kwijt, bijna 2 druppels water plus zelfde staartje ook die vader.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bedoel je die met Miss Montreal in hun huis?
zou zo maar kunnen
Ja, die bedoelde ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat een enerverende streams op 2 en 4... Een plank!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Het viel me ook op hoe in een eerder filmpje bij laurab thuis, hier ergens in het forum eerder getoont, die vader van haar erg op rene lijkt konden wel broers zijn.
Als dat niet het ultieme bewijs is!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef bamby het volgende:
Ja die bedoel ik was even der naam kwijt, bijna 2 druppels water plus zelfde staartje ook die vader.
had em al gezien, ga zo nog es terugkijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik was even der naam kwijt, bijna 2 druppels water plus zelfde staartje ook die vader.
Ik heb m'n streams uitgepleurd, want ik word hier zo boos om, dit kinderachtige schoolpleingedoe, mijn bordje eten had al lang tegen de prachtig geverfde wand van LauB gezeten, ff checken of het bij de kleur pastquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Als Isa iets zegt gaat Billy hardop van 10 terug tellen naar 1. Volwassen. En wat een beheersing.
En haar vader had ook een broek aan net als René!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat niet het ultieme bewijs is!
Ik weet het ook niet precies, maar hoorde ze gisteren zeggen dat ze vanaf vandaag in Nico's eetgroepje zatenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Half om half toch? paar dagen bij Vannes en de rest bij Nico? vaag gedoe
Ik typ niet dat het zo is,maar ze lijken op elkaar, is daar wat verkeerd mee????quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
As ze allebei ook een lul hebben, dan is er echt geen speld meer tussen te krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En haar vader had ook een broek aan net als René!
Straks ga je ook nog beweren dat het allebei mannen warenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En haar vader had ook een broek aan net als René!
Want je probeert ook niets te insinueren, wil je beweren?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:52 schreef bamby het volgende:
Ik typ niet dat het zo is,maar ze lijken op elkaar, is daar wat verkeerd mee????
en misschien een connectie: rtl xl, tv makelaar'quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Daar stuurde Copycat ook al op aan maar daar trap ik niet in.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:53 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog beweren dat het allebei mannen waren
Dat is al achterhaald. Die klusmeneer van SBS is niet haar vader.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:53 schreef heks29 het volgende:
[..]
en misschien een connectie: rtl xl, tv makelaar'
sbs6: droomhuis gezocht.
Ik was net te laat met mijn postquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar stuurde Copycat ook al op aan maar daar trap ik niet in.
Huub heeft weinig te vertellen lijkt mijquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef jolanda51 het volgende:
Wat ik niet begrijp Huubje werd ook zo getreiterd in het begin in de gk. Waarom grijpt hij nu niet in bij wat Isa allemaall maar moet pikken? Nu willen ze vooral Lot haar cd hoesjes verzieken het is de gk2 geworden. Arme Lot die vroeger gepest is. Ook al is het merendeel gescriptwalg ik van pesten jdm moet een voorbeeld nemen aan zijn zoon die is tegen pesten.
Nee vond hem erop lijken, mag dat niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want je probeert ook niets te insinueren, wil je beweren?
nee het is haar vader bart van bekhoven zijn huis in den hout.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is al achterhaald. Die klusmeneer van SBS is niet haar vader.
Ligt aan de kabelmij... Digitale tvquote:
Ziggoquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:59 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ligt aan de kabelmij... Digitale tv
Je weet niet over welk staartje ze het heeft he...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nu feitelijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:57 schreef jolanda51 het volgende:
Wat ik niet begrijp Huubje werd ook zo getreiterd in het begin in de gk. Waarom grijpt hij nu niet in bij wat Isa allemaall maar moet pikken? Nu willen ze vooral Lot haar cd hoesjes verzieken het is de gk2 geworden. Arme Lot die vroeger gepest is. Ook al is het merendeel gescriptwalg ik van pesten jdm moet een voorbeeld nemen aan zijn zoon die is tegen pesten.
Weet ik niet... Heb joepieziemaar...quote:
Ik hoop met je mee, maar ben er bang voor, ze zijn allemaal als was in de handjes van Rene en LauB.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:58 schreef Ransjih het volgende:
ik hoop dat vanavond de pleuris uitbreekt in die "gezellige" loods met die "positieve topi" en "superleuke spelletjes"
ik word er nu al narrig van
Het is net een musical.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:59 schreef jolanda51 het volgende:
Huub heeft die zooi gecast. Zijn zijn marionetten poppen.
Kanaal 361quote:
De grond ingetrapt omdat ze blij is met een nummer 1 hit . Cd hoesjes willen vergallen.haar uitlachen als ze excuus anbied en nog veel meer.quote:
en wat voor een vader figuurquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
ReNEE is een vader figuur voor Laura B.
Ze moeten haar niet en zijn haar zat.quote:
En die heeft dezelfde connecties die bij Bob Sikkes werden verondersteld? How convenient.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:58 schreef heks29 het volgende:
[..]
nee het is haar vader bart van bekhoven zijn huis in den hout.
niet de klusmeneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |