quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:14 schreef gianni61 het volgende:
ik ben anders vaak genoeg iets kwijt
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Één van de koolstofatomen in mijn lichaam is al een onbekend aantal keren onderdeel geweest van iets anders, maar het blijft een koolstofatoom. En ik blijf ik. Ik kan dan nog wel weggaan, dan raken mensen mij kwijt - ondanks dat die koolstofatoom nog bestaat.
Is er dan iemand die jouw zoekt?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Één van de koolstofatomen in mijn lichaam is al een onbekend aantal keren onderdeel geweest van iets anders, maar het blijft een koolstofatoom. En ik blijf ik. Ik kan dan nog wel weggaan, dan raken mensen mij kwijt - ondanks dat die koolstofatoom nog bestaat.
FBI, NSA, AIVD allesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:26 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Is er dan iemand die jouw zoekt?
blijft ook eeuwig rondzwevenquote:
Nooit meer hoeven zoeken naar je sleutels.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je zult nooit iets kwijt raken in dit bestaan. Dat is de klacht.
Goeie, Jeffrey.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:32 schreef JeffreyH93 het volgende:
Mijn erectie bij het zien van je moeder in ieder geval wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |