Was idd geen topjaar voor Lowlands. Strawberrie Fields forever van Aerle.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef tong80 het volgende:
Internet-plaatjes zonder zelf leuk te zijn.![]()
De nieuwste helden op FOK!
Hoe kom je er op ? Kopieren
En hoe kom je er vanaf ? Voorlopig niet.
met een ladder haha snap je er op en er vanaf hahah lol xdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe kom je er op ?
En hoe kom je er vanaf ?
Briljant. Uniek en orgineel.quote:
waarvoor dan? het is mij nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb zoveel bans gehad dat ik het inmiddels als vakantie van Fok! ben gaan beschouwen.
Tere zieltjes krenken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
waarvoor dan? het is mij nog nooit gelukt.
Ach. Ik win het meestal door met nazi-referenties te strooien...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
is niet voor mij weggelegd denk ik. was vroeger al liefste jongetje van de klas.
Inderdaad. 9-gag-humorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe kom je er op ?
En hoe kom je er vanaf ?
Goedzo bijna 555.555 postsquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:27 schreef tong80 het volgende:
Kon niet meer reageren.
Maar het Forum is gesloten.
LWL / Was er dit jaar een legendarisch optreden zoals deze.........
Tot volgend jaar Lowlands.
Ben weg voor vandaag. Na gisteren. Succes nog met het FOK!ken op je werk.quote:
rot goddomme een keer op van dit forum na 30 jaar!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weg voor vandaag. Na gisteren. Succes nog met het FOK!ken op je werk.
Ben morgen weer Ad Rem. Niet dat het een kloon van me is. Maar gewoon een flauwe woor5dgrap.
Helaas niet genoeg creativiteit bij die lamlullen dat ze niet zelf een plaatje met tong 80 erin maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe kom je er op ?
En hoe kom je er vanaf ?
Ik mis de hoofdletter. Plus een grammaticaal-gevoel. Maar dat reken ik je niet aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:59 schreef Ergohunter het volgende:
[..]
rot goddomme een keer op van dit forum na 30 jaar!
nah G ik doe vwo manquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis de hoofdletter. Plus een grammaticaal-gevoel. Maar dat reken ik je niet aan.
Niet iedereen kan geletterd zijn.
Ik cijfer je niet uit. Verder nog onzin gescheten vandaag ?
Heb geen werk. Aankomend student.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weg voor vandaag. Na gisteren. Succes nog met het FOK!ken op je werk.
Ben morgen weer Ad Rem. Niet dat het een kloon van me is. Maar gewoon een flauwe woor5dgrap.
Geloof mij, je kunt hier best wel ver gaan. En uit ervaring weet ik dat hier een ban krijgen iets is wat je niet per ongeluk oploopt. Nog nooit geband, en daar heb ik mij eerder wel ééns over verbaasd. Als ik mod was had ik mezelf er vroeger allang een paar keer afgegooid.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef appelepent het volgende:
Je krijgt toch niet zomaar een ban?
Daarom schrok ik ook. Bij m'n echte bans dacht ik ook wat the Fuck trouwens.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:46 schreef appelepent het volgende:
Je krijgt toch niet zomaar een ban?
Groucho Marx : I sent the club a wire stating, "PLEASE ACCEPT MY RESIGNATION. I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT PEOPLE LIKE ME AS A MEMBER".quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:51 schreef hottentot het volgende:
Als ik mod was had ik mezelf er vroeger allang een paar keer afgegooid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |